XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een interessante oefening lijkt mij om een zware halter (of gewoon een zwaar voorwerp) over de grond verder te trekken, en dit zo ver mogelijk, ik denk dat als je dit af en toe doet het je rugontwikkeling in een nieuwe dimensie brengt. Dat vrachtwagen trekken van mc heeft mij op het idee gebracht om dit af en toe te doen buiten de normale trainingen.

in principe kunnen we om de week vrachtwagen trekken :)

zoals het gister was wilde ik m vervangen voor de benen :) en alleen wat isolatiemeuk doen....maar chick besliste anders ahah

Pinkpop ja, ik was er vroeger een trouwe bezoeker van (toen nog in Geleen), ik herinner mij nog heel goed de eerste editie met The Keef Hartley Band en ouwe trouwe Golden Earring, ik was toen 15 jaar en een overtuigde festivalganger. Toen waren er 2 hoogtepunten in mijn leven, Jazz Bilzen en Pinkpop, ik heb er geweldige herinneringen aan. Ik herinner mij nog mijn verbazing toen ik de verschillende verkopers zag rondlopen met stuff, iets wat in België onmogelijk was. En ik herinner mij nog veel beter dat de Hollandse meisjes veel losser waren dan onze Vlaamse, dat was pret alom! Wij waren in Antwerpen wel wat gewoon maar dat hadden we nog nooit gezien! Het waren de jaren van de hippies en daarna de Freaks, betere jaren zijn er niet meer geweest. Nu heeft het voor mij allemaal zijn charme wat verloren.

idem. ik heb de laatste festivals van jazz bilzen meegemaakt en ben ook tien keer naar Pinkpop geweest. ik ging naar Pinkpop voor de eerste keer als 16jarige en trok er mijn ogen ook nogal open. toen ik wat ouder was, gingen we met een paar maten elk jaar naar Pinkpop en dat was ons jaarlijks lds-trip uitstapje. je kon het er zomaar kopen. nu interesseert het mij niet meer. ik ga nog enkel naar Afrikaanse (Senegalese) en Caraibische (Mernegue, Salsa, Zouk) feesten. de zwoele feesten waar je tenminste vrouwen ziet die kunnen dansen. ik ben trouwns zelf getrouwd met een mooie zwarte.

idem. ik heb de laatste festivals van jazz bilzen meegemaakt en ben ook tien keer naar Pinkpop geweest. ik ging naar Pinkpop voor de eerste keer als 16jarige en trok er mijn ogen ook nogal open. toen ik wat ouder was, gingen we met een paar maten elk jaar naar Pinkpop en dat was ons jaarlijks lds-trip uitstapje. je kon het er zomaar kopen. nu interesseert het mij niet meer. ik ga nog enkel naar Afrikaanse (Senegalese) en Caraibische (Mernegue, Salsa, Zouk) feesten. de zwoele feesten waar je tenminste vrouwen ziet die kunnen dansen. ik ben trouwns zelf getrouwd met een mooie zwarte.

Ja de tijden van vroeger zijn voorgoed voorbij, maar het heeft natuurlijk ook met ons zelf te maken, we zijn gewoon ouder geworden.
Vroeger in Antwerpen ging ik veel naar cafe's waar veel zwarte mensen kwamen, voornamelijk reggae kroegen, altijd plezier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.886
jaja, dit ziet er allemaal weer lekker uit.
Zo lekker dat ik verga van de spierpijn aan rug en handen.
Goed gedaan. Valt niet mee zo'n truckie. Blij dat ik daar van af ben.
Het traint wel de volledige beenspieren, maar idd te kort om kuiten/quads/hams niet te trainen.
Het blijft een aparte oefening.
De rest zag er ook prima uit. Top gedaan na zo'n weekend.:)
Geef maar toe dat je het stiekem mist. ;)
kuiten trainen zonder schoenen ;)
Eerste pull was op surf schoenen, **** zeg dat is bijna op blote voeten een vrachtwagen trekken. Iedere steen voel je gewoon... auw!
Heavy Dudes hoor!
Na het vrachtwagen trekken nog even zo'n rugtraining er achteraan doen! :thumb:
Ik voelde dat het nog ging. Vandaag gewoon genieten van de pijn. :whip::banana:

Een interessante oefening lijkt mij om een zware halter (of gewoon een zwaar voorwerp) over de grond verder te trekken, en dit zo ver mogelijk, ik denk dat als je dit af en toe doet het je rugontwikkeling in een nieuwe dimensie brengt. Dat vrachtwagen trekken van mc heeft mij op het idee gebracht om dit af en toe te doen buiten de normale trainingen.
Waar het harnas vast zat voel ik vandaag ook, dus de rug heeft zeker ook wat moeten doen bij de pulls. Ben net als jou van mening dat dit gaat bijdragen in een sterk en gespierd fysiek.
in principe kunnen we om de week vrachtwagen trekken :)
Volgende week weer. :D
In combinatie met de normale training zal dit zonder twijfel je rug, armen en benen te goede komen.
Zeker weten.
zoals het gister was wilde ik m vervangen voor de benen :) en alleen wat isolatiemeuk doen....maar chick besliste anders ahah
Had niet zo'n zin meer in de benen na die pulls. Nu hebben we een volwaardige training gedaan.

die onderarme chick :eek:

Wel lache, dat tracker pullen! sterkte training weer!

ik heb het ook niet over truckpullen op blote voeten, maar over kuiten trainen op blote voeten ;)

Vond ik wel, maar Rooke wilde extra aandacht in de voorste schouderkop leggen. Die loopt zwaar achter, ook bij mij trouwens. Misschien kan ik hem tijdens de training nog overtuigen dat het genoeg is. ;)
We zitten in elk geval op een lijn Johan.

Beetje vreemd die pak je toch al mee op bench press.

Weer even bij gelezen, hehe
goede progressie gemaakt weer op 3 maanden, erg netjes bro :thumb:
wat doet Hitt schema juist? word je er droger van.

• #1.892
Beetje vreemd die pak je toch al mee op bench press.

Weer even bij gelezen, hehe
goede progressie gemaakt weer op 3 maanden, erg netjes bro :thumb:
wat doet Hitt schema juist? word je er droger van.
Mijn borst is gewoon beter ontwikkeld en erg sterk. Zie bench press 115kg en MP 65kg.

Over HIT, ken je a week in the dungeon met Dorian Yates? Deze trainingsmethode hanteren we nu.
Maar een werkset, met static holds iedere rep en afsluitend nog een paar negatieve reps. Volgens Yates is 10 reps wat je nodig hebt voor groei, meer is voor onderhoud. Gaat gewoon om maximale spierbelasting om spiergroei te realiseren, dus een puur massa schema.

Nee kende ik niet, heb die film van Yates nog niet gezien enkel 'blood and guts' :p

bij bench voel ik dikwijls pijn aan men voorste schouder koppen, dan denk ik er zat meer in heb men borst niet echt goed kunnen afbeulen.

Mischien ook wat meer aandacht aangeven of mischien ga ik ze dan nog harder overbelasten.

Nee kende ik niet, heb die film van Yates nog niet gezien enkel 'blood and guts' :p

bij bench voel ik dikwijls pijn aan men voorste schouder koppen, dan denk ik er zat meer in heb men borst niet echt goed kunnen afbeulen.

Mischien ook wat meer aandacht aangeven of mischien ga ik ze dan nog harder overbelasten.

borst vooruit, schouders naar achter ;) en niet met je schouders duwen maar altijd met je borst.

Moet ik dressed black wederom quoten vanwege een goede opmerking.
Het is voor bodybuilders zeer verstandig om buiten de reguliere hokjes te denken en af en toe compleet andere trainingen toe te passen. Een nieuwe trainingsprikkel vanuit een andere bewegingshoek en een compleet andere krachtstuitwerking zorgt ongetwijfeld voor een betere completere ontwikkeling van je fysiek. G-men is denk ik het beste voorbeeld; hij doet naast zijn bodybuilderkrachttraining ook veel strongman onderdelen en dit is van zijn fysiek af te zien.

• #1.897
Vrijdag: Schouders/Triceps

mp
10x35kg
10x45kg
8x55kg (6x55kg PR + 2x55kg)

shoulder press
10x20kg PR
8x26kg (6x26kg PR + 2x26kg)

side cable raise
10x15kg
10x20kg (7x20kg + 3x20kg + 2neg)

front raise
14x12kg (9x12kg + 5x12kg + 2neg)

Aiii dat valt tegen. Hoewel ik veel kracht in de schouders heb gewonnen komt het er in de hoge volumes niet uit. Mega pomp in de schouders.

cgbp
10x50kg
8x60kg
8x65kg (6x65kg + 2x65kg + 3neg)

overhead cable extension
14x55kg
13x60kg (8x60kg + 5x60kg + 2neg)

skull crusher
16x32,5kg (10x32,5kg + 6x32,5kg + 3neg)

Cgbp was heel lang geleden. Gewicht is niet erg hoog, maar voelde het wel heel goed in de triceps. Tijdje geen armen getraind en dat merk je meteen. Toch iets terug gevallen.

Laatst bewerkt:
Ook weer ff bijgelezen, de 2 beesten zijn weer lekker op gang nog ff trekken ze die truck gewoon door de handrem heen.:eek:

nette training chick! moet wel hard zijn die negatives, zeker niet te onderschaten

high reps zijn sluipmoordenaars , je voelt ze pas bij de laatste reps , en dan moet je twee setjes - netjes gedaan mc - goeie training , ik vind de sgbp niet verkeerd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven