AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Ja als je echt ziek bent kan je beter stoppen en rusten en wachten op betere dagen. Goed dat je toch nog een deel van de training deed mc! Een goed herstel gewenst!
Bedankt DB
Ff aanvoelen, maar misschien is het voor mij beter pas woensdag weer wat te doen.
ik heb nu al twee jaar geen griep gehad ( ik heb wel eens koppijn , maar daar blijf ik niet voor thuis ) ik had elk jaar wel zo'n hoest-periode , ook al twee jaar niet meer gehad - of het er door komt weet ik niet , maar het valt samen sinds ik dus regelmatig een sauna pak - of dat het is weet ik natuurlijk niet;)
Ik hoop ziekte te voorkomen. Ff goed eten en veel drinken (water) en dan komt het weer goed. ;)
knappe prestatie om spierpijn in je schouders te hebben chick! netjes.

Balen van die beentraining, dat was weer ff een retourtje hel zo te lezen.
Thnx, ben daar idd blij mee, eindelijk beginnen mijn schouders eens echt te groeien.

Benen begon zo lekker, was echt verbaasd over de kracht winst. Helaas was het maar van korte duur.

beter ben je morgen gewoon beter :D

Lekkere training evengoed. Je mag wel wat anti-biotica lenen.:o:)

Beterschap chicky!

• #1.925
beter ben je morgen gewoon beter :D
Beter wel, helaas is het nog niet zover. :(
Lekkere training evengoed. Je mag wel wat anti-biotica lenen.:o:)
Nog nooit gehad, achh ik overleef het wel. ;)
Thnx jern. Het gaat wat beter, ben minder moe en minder snel buiten adem.

Heb flink wat echina genomen. Dat spul werkt super. Keelpijn en snotteren is over. Ik blijf ff rustig vandaag en veel water drinken en eten.

• #1.926
Vandaag toch lekker wat spierpijn aan de kuiten en hams.
Die leg curl is ook een k*%^$ oefening voor de knieen. Iedereen heeft het over de leg extension maar daar heb ik nooit last van. Bij de curl voel ik het altijd, nu weer een kleine spanning die ik de laatste tijd bij de squat nooit had.

Ik heb totaal geen last met leg extensions, leg curls heb ik al enige weken niet kunnen doen. Ik heb het idee dat de krachtsuitwerking met zware leg curls erger voor je knie is dan leg extensions...

ik ga vandaag benen doen , ik zal het eens in de gaten houden mannen - zou het misschien aan de stand van het apparaat kunnen liggen?

Hoest nu Chick?
Nog wel te trainen geweest vandaag?

• #1.930
Hoest nu Chick?
Nog wel te trainen geweest vandaag?
Gaat weer wat beter. Kan het gewoon niet gebruiken dat ik ziek wordt, dus dan ga ik dat maar niet doen. :D

Vervelende was dat je zo snel buiten adem bent, of wordt ik nou gewoon oud? :lol:
Vandaag dus een dagje rust, morgen weer knallen! Moet pr's zien.
Bedankt voor je interesse. ;)

combinatie van de 2 ;)

Hoe zit het? Are you in a PR mood?

8 * 100 benchen - hou ik je aan mc - weer hersteld dus van die zware griep;)

Go for it!:) Ga morgen mijn Scorpio maar op reps liften of conditietraining op de wii.;)

yep yep lightweight baby, BOOOO! 8*100 go for it bro!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven