Fitness Seller

Loo's "shut the **** up and keep training" log

Bezoekers in dit topic

wie de fok is ronald ouwe? :D
 
Hej Loo welcome back , jammer voor de contest . Maar zand erover he . Wat voor auto heb je nu ? foto ? :)
 
Toch kei harde discipline, alleen op traine wat minder dus.
Wat voor auto heb je?

Welkom terug beest!
 
Laatst bewerkt:
Welke auto heb je dan, baas?
 
Misschien ga ik wel 50 euro naar "Ronald" overmaken en hem om advies vragen

Toch niet die geldklopper die zogenaamd ddb's prefered personal trainer is he :roflol: Komop bro... Je werkt gewoon veels te veel dat is het probleem. Mij maak je niet wijs dat al die werk stress en katabole invloeden opwegen voor die paar extra rotcenten die je maakt.
 
Ik heb er weinig van gezien :mad: ****ing weken niet uitgeweest, die zaterdag wilde ik natuurlijk zwaar los gegaan, s'middags al aan de baco, echter ik werd een paar meter voor de ingang "verhinderd" (geen verhaal om online te zetten), uiteindelijk was ik alsnog pas rond een uur of half 8 binnen. Balen. Wel flink los gegaan maar ik heb er verder niet zo veel van gezien eigenlijk.
Ja het is eerste wat ik zag toen ik naar de ingang liep was een redelijke buffe kerel die door de nog buffere security een pak rammel kreeg. En het was godver nog maar 13:00. Welke feestjes ga je nog meer pakken? Ik wil die big bad Loo wel eens in het echt zien.
 
Zo'n mooi PR verhaal over zn nieuwe bak en niet eens even vertellen wat voor auto het is :p
 
Hey Loo goed om je weer te zien, en goed bezig kerel. Er is meer in het leven dan ijzer, maar de liefde voor buffheid zal toch altijd in je systeem blijven. Dus op naar grotere tijden, maar je zaakjes financieel op orde krijgen is prio 1!
 
wie de fok is ronald ouwe? :D

Toch niet die geldklopper die zogenaamd ddb's prefered personal trainer is he :roflol: Komop bro... Je werkt gewoon veels te veel dat is het probleem. Mij maak je niet wijs dat al die werk stress en katabole invloeden opwegen voor die paar extra rotcenten die je maakt.

:roflol:, ik was een tijd niet op DBB geweest, sinds gister kom ik weer ff checken en zie ik meteen de "aanbieding" van mysterie member Ronald; voor 300euro per maand een trainings-en voedingsadvies ofzo?
Het moet niet gekker worden hier...Big T wil je een keer extra op vakantie of wat?

@Rooke; klopt veel werken en geld verdienen is ook niet alles. Athans voor sommigen wel, ik hecht meer waarde aan voldoende vrije tijd voor sporten en relaxen. Maarja komt goed, alles op z'n tijd.

@ de rest, nieuwe waggie;

wqzimt.jpg

10ynwoz.jpg

Misschien niet iedereen's smaak, maar ik ben een echte Alfa gek je zal mij nooit in een BMW of Mercedes zien. Pure kunst dat lijnenspel, het interieur is ook gewoon een streling voor het oog.

Over en sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Loo,

ik vind je nog wel lief

kusje,
Ron
 
fijn, kan ik me week ook weer door!
 
Brute wagen, gewoon helemaal nieuw?

Waar staatie? ;):P:D
 
Damn zijn ze weer in het land?:hedbang:
Moet ff kijken of ik vrij kan krijgen, werk normaal tot een uur of 9 s'avonds.
Ik laat het je weten, het is wel weer tijd voor wat haat.



yo big K, weinig proza man, weinig inspiratie.
Zou vet zijn als je ook komt 30-8! Gaan we ff de pit in duiken!

Laat wel ff bijtijds weten dan of je gaat Loo. Van te voren ff happie eten bij een goeie italiaanse vreetschuur die ik ken??

Congrats met daqt puike bakkie kerel, ziet er stoer uit! Nu ook nog een brute, dik gespierde arm die uit het raampje leunt en de swagger is compleet! :rolleyes:
 
je bent weer terug baas! mooizo. bedankt voor je stem nog.

nu kijken of je de draad weer ergens op kan pakken - wat Rob ook zegt..."de liefde voor buffheid zal toch altijd in je systeem blijven"
 
Back
Naar boven