AndroidHealthClinic

Loo's "shut the **** up and keep training" log

Bezoekers in dit topic

Jezus Loo jij bent ook bijna altijd wel een beetje ziek he ? -_-
 
Hoe was awakenings kerel? Ik was er ook! Advent vs Industrialyzer was weer beuken op en top, heerlijk! Verder heb ik Rush gezien smiddags, wat een geweld haha. Maar ook wat Luarent Garnier en Jeff Mills. Op het einde was er echt te veel keuze, maar Advent was mooie afsluiter. En wat een hitte zeg...
 
Krijg je ervan als je geen groente eet Loo, dan is de weerstand weg.

Ik heb het je altijd nog zo gezegd, maar Loo zei van groente is nog nooit iemand groter geworden..
Zie hier het resultaat.

Ik **** je eff.

Sterkte met je progressiee en beterschap, je hebt toch al een bruut fysiek dus dit kan erook nog wel bij.

hahaha nou ik heb weer aan je gedacht deze week nu ik m'n voeding weer oppak; ik neem nou vrijwel standaard elke dag een paar gestoomde stronkjes broccoli erbij. Want ik red het niet met m'n vit c 1000mg en m'n multivitamine pil, blijkbaar...

balen maat - ben benieuwd wat je ervan bakt in de laatste maand

inderdaad, het einde komt toch al langzaam in zicht

ik ben al lang niet meer met die contest bezig (nooit geweest ook eigenlijk).
**** it gewoon hard trainen.

Jezus Loo jij bent ook bijna altijd wel een beetje ziek he ? -_-

Ik ben vaak ziek ja de laatste tijd. ****ed up is dat, het rukt je uit je routine. Komt denk ik door het werken; ik word daar ziek van.

Hoe was awakenings kerel? Ik was er ook! Advent vs Industrialyzer was weer beuken op en top, heerlijk! Verder heb ik Rush gezien smiddags, wat een geweld haha. Maar ook wat Luarent Garnier en Jeff Mills. Op het einde was er echt te veel keuze, maar Advent was mooie afsluiter. En wat een hitte zeg...

Ja het was wel veer vetjes baas. Wel erg massaal de laatste twee jaar maar daar ontkom je niet aan. Begin van de dag heb ik me koest gehouden, beetje de schaduw opgezocht. Ik werd een beetje para van die zon en de drukte. Ik stond ook nog bij Rush, wat een gekkenhuis hahaha. Daar werd een paar duizend liter zweet verdampt binnen een half uur. Verder veel bij die w-stage gestaan, daar werd relaxed mild gedraaid.
Maar rond een uur of 7 was het tijd om los te gaan. Ik had weer een uitstekende timing en dosering van lekkers dus precies genoeg om de rit uit te zitten tot het einde. Ik raakte trouwens wel zwaar gedesoriënteerd toen ze met rook over het terrein gingen blazen. Leip was dat man.

Anyway, nu hou ik het rustig tot 31 juli (Rockit Open Air). Stronkjes gestoomde broccoli, bisonfon-pilletjes, en Superpump + Size on van Gaspari. Let's do this. :cool:

Oja;

Vrijdag

Ik had vanmorgen vergadering, voor die tijd nog ff getraind. Ik was te laat dus moest supersetten rug-biceps. Gewichten ****ed up.

Rug / Biceps

Wide grip pulldown superset met Barbell curls
Barbell rows superset met Hammer curls
Machine rows superset met ez-bar scott bench curls

Fijn weekend beesten:thumb:
 
Awakenings was vet ja. Hele dag bij W gestaan. Vind het altijd knap als mensen na een dag nog weten welke DJ's ze allemaal gezien hebben.
 
Geen uitgebreid verslag van dat feest? :p
Jammer dat je niet lekker 100% kan knallen laatste tijd, kunnen we nog een beetje nette foto's verwachten aan het eind van de contest?
 
Loo = pussywhipped
 
Loo ik stel voor dat je gewoon weer stopt met werken. Dit is niks, eerst was je log veel leuker.
 
Ik ruik hier een deelnemer die 3 augustus weer eens wat post in zijn log :P

No offence, maar stel je e-friends niet teleur voor de tweede keer Loo.
 
Ik ruik hier een deelnemer die 3 augustus weer eens wat post in zijn log :P

No offence, maar stel je e-friends niet teleur voor de tweede keer Loo.

Inderdaad, afmaken waar je aan begonnen bent!
 
Heeft Loo een zwaar ongeluk gehad ofzo?
 
Lijkt me geen reden om dit log al meerdere weken te ontlopen.

Edit: 60 uur? :roflol: is hij levensmoe ofzo :roflol:

levensmoe? haha 100 uur in de week heb ik wel gewerkt....op de visserij, en ik leef ook nog steeds:D. en dan heb ik het over zwaar werk....
 
Bedoel ook niet dat je er dood aan gaat maar er is toch wat mis met je als je zoveel werkt. :D

Tenzij het HELE dikke euro's oplevert dan is eht een ander verhaal.
 
Loo, je bent ons contestpics, een filmpje van 10x44 shoulder press, een zomerverslag en naaktpics van je vriendin verschuldigd :mad::mad::mad:
 
Back
Naar boven