Fitness Seller

Loo's "shut the **** up and keep training" log

Bezoekers in dit topic

Loo, je bent ons contestpics, een filmpje van 10x44 shoulder press, een zomerverslag en naaktpics van je vriendin verschuldigd :mad::mad::mad:

Hier weet ik niks van.. maar ik stem voor :D
 
Benieuwd wanneer Loo de kust weer veilig acht en onder zijn steen vandaan kruipt.
Je kan mij niet wijs maken dat die niet stiekem uitgelogt meekijkt.
 
Loo is to the loo!
 
Benieuwd wanneer Loo de kust weer veilig acht en onder zijn steen vandaan kruipt.
Je kan mij niet wijs maken dat die niet stiekem uitgelogt meekijkt.

+1

Hij zal wel weer met een of ander verhaal aankomen...
 
Laatste activiteit: wo 7 jul 2010 22:41

Ben benieuwd of die nog leeft. Toch een maand niet online geweest.
 
hij is naar indonesie massa aan het verliezen
 
Hoe vond je rock-it?
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Loo's "shut the **** up and keep training get lost, you ****ed up two DBB contests in a row"

Jammer Loo, voor zover ik de foto's van eerder kon beoordelen had je toch zeker een knap fysiek.
 
yo ik leef nog, eerst ff die contest bekijken ben benieuwd man.

zeker de dames :)

edit die is er nog niet :(
 
Laatst bewerkt:
Loo ga je naar Hatebreed 30 augustus in de Effenaar, Eindhoven
 
Welcome back senior, jammer van de contest maar je bent nu ja immers een workaholic geworden, we hebben wel nog pics. te goed van je (als je dat immers wilt eh).
Zolang je maar trouw blijft aan het ijzer!
 
Loo ga je naar Hatebreed 30 augustus in de Effenaar, Eindhoven

Misschien ga ik wel! Al is het alleen om jou, EPK en RobG eens live te zien!

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

yo ik leef nog, eerst ff die contest bekijken ben benieuwd man.

zeker de dames :)

edit die is er nog niet :(

Nou Loo, brand maar los ben benieuwd wat voor proza je nu voorschoteld :D
 
Waar was je al die tijd, zoiets vergeet je toch niet?
 
Korte update;

****ed up weinig tijd gehad om te trainen de laatste x aantal weken, sterker nog ik heb ongeveer al een maand niet getraind. Afgelopen drie weken dik uren gedraaid met werken; 7 dagen per week. Dat kwam o.a "roostertechnisch" ff zo uit, en het kwam mij ook wel uit want ik had centjes nodig voor een nieuwe auto die ik heb gekocht en me overigens veel voldoening geeft; ik word gewoon gelukkig iedere keer als ik uit het raam kijk en hem zie staan. Ik vind het bijna zonde om ermee te rijden, m'n vriendin moet eerst haar voeten uitkloppen als ze instapt en ik loop liever 100 meter verder dan dat ik hem ergens parkeer waar er mogelijk een mongol zijn of haar deur tegen de mijne gooit. En ieder keer als ik ergens achteruit inparkeer dan stel ik eerst de spiegels zo af dat ik de stoepranden in de gaten kan houden want ik ga kapot als ik een krasje op m'n velg heb. Wat een zieligerd ben ik ook. In ieder geval ik heb dus veel gewerkt en daarnaast ben ik voorzichtig aan ook bezig om een keer iets voor mezelf op te starten. Want het begint me steeds meer tegen te staan om geld voor de belastingdienst EN de baas te verdienen. Maarja zo is het leven. Anyway als ik in de spiegel kijk zie ik ook een zieligerd; droog, ripped, maar de massa is van me afgesmolten. Ik kijk nog regelmatig TMF beach party om m'n eigenwaarde wat omhoog te krikken :rolleyes:, maar ik heb net de contest foto's gezien en dan het me pijn om te zien hoe het had kunnen zijn. Respect voor alle deelnemers :bow:
Ik heb nog wel een paar keer geprobeerd voor of na werktijd een fullbody te pakken, maar de wetenschap dat ik de dag(en) erop niet goed kan eten doet de trainingsmentaliteit geen goed.
Nu kan ik weer een mooi verhaal gaan vertellen hoe dedicated etc. ik ben om weer te gaan knallen maar **** that bullshit, ik moet eerst even een vast, strak, normaal werkroostertje hebben zodat ik m'n voeding en training netjes kan indelen. Maargoed ik heb iets meer tijd de komende periode dus het moet wel weer gaan lukken. Gegroet broeders.

Hoe vond je rock-it?

Ik heb er weinig van gezien :mad: ****ing weken niet uitgeweest, die zaterdag wilde ik natuurlijk zwaar los gegaan, s'middags al aan de baco, echter ik werd een paar meter voor de ingang "verhinderd" (geen verhaal om online te zetten), uiteindelijk was ik alsnog pas rond een uur of half 8 binnen. Balen. Wel flink los gegaan maar ik heb er verder niet zo veel van gezien eigenlijk.

Loo ga je naar Hatebreed 30 augustus in de Effenaar, Eindhoven

Damn zijn ze weer in het land?:hedbang:
Moet ff kijken of ik vrij kan krijgen, werk normaal tot een uur of 9 s'avonds.
Ik laat het je weten, het is wel weer tijd voor wat haat.

Misschien ga ik wel! Al is het alleen om jou, EPK en RobG eens live te zien!

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------



Nou Loo, brand maar los ben benieuwd wat voor proza je nu voorschoteld :D

yo big K, weinig proza man, weinig inspiratie.
Zou vet zijn als je ook komt 30-8! Gaan we ff de pit in duiken!
 
Jaa enige dag dat ze in NL zijn.. kaartje kost geen ruk; 17.50
Eerste schooldag.. deuren open, aanvang kwart over 8 :) Zou wel nice zijn als we Ivo ook tegenkwamen :)
 
Misschien ga ik wel 50 euro naar "Ronald" overmaken en hem om advies vragen
 
Back
Naar boven