MuscleMeat

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 1 - Wave 2 - Work-Out 4 (10/03)

Squat:
Warm-Up
5 * 45
5 * 60
3 * 70

Work-Sets
3 * 80
3 * 95
5 * 105 ==> Rep-out 1Rm:120

Ben ik nu kracht aan het verliezen???? Ik had er echt moeite mee terwijl ik nog niet zo lang geleden 3 * 120 deed. Time will show I'm wrong (hoop ik toch).
Hier een filmpje om de diepte eens te laten checken, filmpje is mss niet ideaal.
http://www.youtube.com/watch?v=RAQu7Z5RKno&feature=youtu.be

Ja ik weet dat ik nog een heel stuk vet moet kwijt spelen. Het gaat traag maar we komen er wel...

Assistence:

Squat:
8 * 70
8 * 70
8 * 65
6 * 65

Nog even wat cardio en dan is het wel voldoende voor vandaag.

* 45 min hometrainer

Laatst bewerkt:
Vandaag 50 minuutjes hometrainer.

Zag er goed uit, maar hoezo had je daar moeite mee, ik hoorde je niet schreeuwen of wat dan ook, leek nog zekert 1-2 reps in te zitten hoor :p

Hoe heb je trouwens zo'n homegym gefixt?

I am a champion!!!

Zag er goed uit, maar hoezo had je daar moeite mee, ik hoorde je niet schreeuwen of wat dan ook, leek nog zekert 1-2 reps in te zitten hoor :p

Hoe heb je trouwens zo'n homegym gefixt?

Ik maak altijd weinig lawaai tijdens mijn training. Ik let vooral op mijn ademhaling dus moet me daar op concentreren :P.

Vroeger was de kelder bij ons een rommelkot. Ik ben die beginnen opruimen (heeft me heel wat werk gekost) en daarna stilletjes aan wat materiaal aankopen. Al bij al valt de prijs goed mee voor hetgeen ik nu al heb. De enigste "fout" die ik misschien gemaakt heb is het squatrack nieuw aankopen. Was een redelijke grote hap uit het budget.

Geeft me geweldige motivatie :D.

Cycle 1 - Wave 3 - Work-Out 1 (12/03)

Military Press:
Warm-Up
5 * 20
5 * 27.5
3 * 32.5

Work-Sets
5 * 40
3 * 45
7 * 50 ==> Rep-Out 1RM:61 (lager dan vorige training ==> 63)
Stootte bij de 2de rep met de barbbell tegen mijn rack. Ik was natuurlijk even uit evenwicht en volledig uit men concentratie:(:headbang:.

Assistence:

Military Press:
8 * 35
8 * 35
8 * 35
8 * 35
8 * 35

Chin Ups (assisted)
6 * BW
6 * BW
6 * BW

Bench Dips
6 * BW
6 * BW

Blijkbaar is het niet goed voor de schouders dus maar gestopt. Moet maar is dipstang kopen, vlerk die ik ben :P

* 30 min hometrainer

Laatst bewerkt:
ook een lekkre repout man

Ja op zich valt het wel mee maar ik weet gewoon dat er meer inzat.
8-10 reps lag in de mogelijkheden. Maar eenmaal uit je ritme tijdens een oef is het moeilijk terug hetzelfde gevoel te krijgen...
gewoon keihard schreeuwen, zo doe ik dat altijd :D

Nooit naar de serie gekeken, maar zal het in het achterhoofd houden :p

nice training :) En het wordt tijd dat je DBZ gaat kijken ;) ik weet nog dat ik keihard van school naar huis toefietste om het niet te missen :o

17:10 kwam het toch altijd als ik het me goed herinner ?

Ligt er volgens mij aan op welke zender je het hebt gevolgd Yorin of cartoon network. Ik weet niet meer welke van de 2, maar dacht cartoon network kwam het rond half 4/ 4uur op :p

Ligt er volgens mij aan op welke zender je het hebt gevolgd Yorin of cartoon network. Ik weet niet meer welke van de 2, maar dacht cartoon network kwam het rond half 4/ 4uur op :p
Cartoon network keek ik.
Heb 2 jaar geleden nog eens alle afleveringen in 1 zomervakantie gekeken, harde motivatie om te trainen ook

Ik heb gezegd dat ik de serie nooit volledig heb gezien, wel sporadisch een aflevering. Meestal een minuutje want vond het echt crap :trollface:

Ik heb wel een pokémon-periode gehad :D.
http://www.youtube.com/watch?v=KtGmO1iWUzs
(vond niet direct beter filmpje :P)
Hij is best bruut :D

Terug
Naar boven