MuscleMeat

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
haha ik ren nie veel sneller bro.
Maar gemiddelde inspanning van een agent is 3.10 ofzo dacht ik, was uit onderzoek gebleken.
dus **** duur conditie

Nu voel ik me weer wat beter :D.
Mijn hoofddoel is voornamelijk vetverlies dus boeie hoe hard ik loop. Uiteindelijke gaat die conditie en snelheid ook wel verbeteren, hoop ik toch:rolleyes:.

Cycle 1 - Wave 3 - Work-Out 4 (17/03)

Squat:
Warm-Up
5 * 45
5 * 60
3 * 70

Work-Sets
5 * 90
3 * 100
4 * 112.5 ==> Rep-out 1Rm:127
==> afzien, denk tevens dat vorm niet echt super was:o

Assistance:

Squat:
8 * 70
8 * 70
8 * 70 ==> wat een heerlijke verzuring :o
6 * 70

Lying Leg Curl:
10 * 31.5
10 * 36
10 * 36

En we maken van de Assistance een 90's party!
http://www.youtube.com/watch?v=LfjbSKoB0QY

* 35 min hometrainer

Laatst bewerkt:
haha je theoretische 1rm is hoger als die van mij man, lekker getraind

haha je theoretische 1rm is hoger als die van mij man, lekker getraind

Theorie blijft theorie natuurlijk :rolleyes:.
Ik had eigenlijk niet zoveel zin maar met noxipro en wat muziek is het toch een lekkere training geworden.
Ik zit nu nog op hometrainer, daarna douche en naar mijn vader om te "babysitten". Kan ik daar nog eens gebruik maken van de met 40° warm water gevulde jacuzzi :cool:. Zal deugd doen!

Lekkere training!

Mooie squats!

Cycle 1 - Wave 4 - Work-Out 1 (20/03)

DELOADEN :(

Military Press:
8 * 20
8 * 30
8 * 32.5

Chin Ups (assisted)
6 * BW
6 * BW
6 * BW

Gripper 150
5 *
5 *
5 *

Was snel gedaan.

Onmiddellijk erna 51 minuutjes gaan lopen.

Cycle 1 - Wave 4 - Work-Out 1 (20/03)

DELOADEN :(

Military Press:
8 * 20
8 * 30
8 * 32.5

Chin Ups (assisted)
6 * BW
6 * BW
6 * BW

Gripper 150
5 *
5 *
5 *

Was snel gedaan.

Onmiddellijk erna 51 minuutjes gaan lopen.
haha ik was ook na 20 minuutjes klaar ofzo

haha ik was ook na 20 minuutjes klaar ofzo

Ik denk dat ik al klaar was na kwartiertje :P.
Denk dat ik morgen of overmorgen 2 training tegelijk ga doen.
Deadlift - Bench en als maybe zelfs squat :p.
Dan 2 daagjes rust en terug beginnen:D.
We zien wel wat er gebeurt :cool:

Cycle 1 - Wave 4 - Work-Out 2+3 (21/03)

DELOADEN

Deadlift:
5 * 50
5 * 65
5 * 80

Bench Press:
5 * 35
5 * 45
5 * 50

hoe lang doe je deloaden 1 week? Ik moet dat ook eens inlassen na dit schema.

hoe lang doe je deloaden 1 week? Ik moet dat ook eens inlassen na dit schema.

Volgens Wendler (schema dat ik nu volg) "moet" je om de 3 weken 1 week deloaden. Dus dan ga je enkel je mainoefeningen doen en dit voor 3 setjes van 5 reps op respectievelijk 40-50-60 % van je 1Rm.

Ik weet enkel niet of ik het ga volhouden zoveel te deloaden :p. Zit pas in men eerste maand (=cycle) dusja :D.

Cycle 1 - Wave 4 - Work-Out 4 (22/03)

DELOAD

Squat:
5 * 50
5 * 60
5 * 70

Onmiddellijk erna 55 minuutjes gelopen.

Ik had het ook de eerste keer overgeslagen en gewoon na de 2e cycle gepakt want ik voelde me nog heel fris. Je moet het een beetje zelf aanvoelen, maar het kan natuurlijk geen kwaad om af en toe ff gas terug te nemen, zeker als je na een aantal cycles steeds PRs aan het maken bent.
Je kan trouwens nog wel gewoon je assistance oefeningen pakken maar die ook een stuk lichter doen. Dan voelt het ook nog wat meer de moeite misschien :P.

Ik had het ook de eerste keer overgeslagen en gewoon na de 2e cycle gepakt want ik voelde me nog heel fris. Je moet het een beetje zelf aanvoelen, maar het kan natuurlijk geen kwaad om af en toe ff gas terug te nemen, zeker als je na een aantal cycles steeds PRs aan het maken bent.
Je kan trouwens nog wel gewoon je assistance oefeningen pakken maar die ook een stuk lichter doen. Dan voelt het ook nog wat meer de moeite misschien :P.

Goede tip idd, denk dat als ik mijn schema nu 8 weken heb gevolgd ook even zo een deload week doe.

Maar om de 3 weken dan 1 deload week is me te veel van het goede :P:D

Maar robocop hoe voelt dat dan als je alleen zoals laatste training voor squat en dan cardio bent geweest. Lijkt me persoonlijk vreselijk :o:huilen: :grumble:

Ik was inderdaad aan het twijfelen. Ik ga zaterdag denk ik wel al met nieuwe cycle beginnen dus dan heb ik eigenlijk een 3/4 week gedeload. Maar in de toekomst ga ik wel zien of ik al dan niet ga deloaden rekening houdend met mijn gevoel.

Goede tip idd, denk dat als ik mijn schema nu 8 weken heb gevolgd ook even zo een deload week doe.

Maar om de 3 weken dan 1 deload week is me te veel van het goede :P:D

Maar robocop hoe voelt dat dan als je alleen zoals laatste training voor squat en dan cardio bent geweest. Lijkt me persoonlijk vreselijk :o:huilen: :grumble:

Uiteindelijk waren het maar 3 setjes op matige intensiteit. Het viel dus wel goed mee :D. Na een zware squatdag lijkt het me inderdaad ook niet echt aangenaam :p.

Cycle 2 - Wave 1 - Work-Out 1 (24/03)

Military Press:
Warm-Up
5 * 22.5
5 * 30
3 * 35

Work-Sets
5 * 37.5
5 * 42.5
8 * 47.5 ==> Rep-Out 1Rm:60

Assistence:

Military Press:
8 * 37.5
8 * 37.5
8 * 35
8 * 35
8 * 35

Chin Ups (assisted)
6 * BW
6 * BW
6 * BW

Dumbbell Curls (afwisselend hand per hand)
10 * 12
8 * 14
10 *14

* 40 min hometrainer

Laatst bewerkt:
Indd nette home gym! Had hem al eens zien passeren.
Ik kan je wel een goede deal geven voor mijn bankdruk als je wil:rolleyes::p

Terug
Naar boven