AndroidHealthClinic

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 1 - Wave 3 - Work-Out 2 (13/03)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 50
5 * 65
3 * 80

Work-Sets
5 * 100
3 * 110
3 * 125 ==> Rep-Out 1RM:137.5

Assistence:
Deadlift:
8 * 70
8 * 70
8 * 70

Crunches:
15 * crunches
15 * crunches
15 * crunches

*30 min hometrainer

Gevoel was tijdens de training niet super. Ik ben gisterenmorgen om 5.30 uur opgestaan om te gaan werken tot 14.30. Vervolgens thuis gekomen, mijn MP training afgewerkt en dan wou ik vervolgens rond 22 u gaan slapen. Word ik om 21 uur opgebeld door het werk (was van wacht) om op te komen. Heb ik er nog is schift opzitten tot 6 uur deze morgen. Vervolgens geslapen van 07:00 tot 14:00 uur. Vandaar waarschijnlijk het slechte gevoel.

Cycle 1 - Wave 3 - Work-Out 2 (13/03)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 50
5 * 65
3 * 80

Work-Sets
5 * 100
3 * 110
3 * 125 ==> Rep-Out 1RM:137.5

Assistence:
Deadlift:
8 * 70
8 * 70
8 * 70

Crunches:
15 * crunches
15 * crunches
15 * crunches

*30 min hometrainer

Gevoel was tijdens de training niet super. Ik ben gisterenmorgen om 5.30 uur opgestaan om te gaan werken tot 14.30. Vervolgens thuis gekomen, mijn MP training afgewerkt en dan wou ik vervolgens rond 22 u gaan slapen. Word ik om 21 uur opgebeld door het werk (was van wacht) om op te komen. Heb ik er nog is schift opzitten tot 6 uur deze morgen. Vervolgens geslapen van 07:00 tot 14:00 uur. Vandaar waarschijnlijk het slechte gevoel.

had die extra shift iets met aanslag te maken ?
evegoed lekkere repout toch

Nee hoor, had wel gekund.
Er was er eentje die klacht kwam indienen maar hij was vergeten dat hij zelf paar jaar de cel in moest:rolleyes:. En dus hadden ze iemand nodig die camerabewaking kwam doen... Lucky me:o

Cycle 1 - Wave 3 - Work-Out 3 (15/03)

Bench Press:
Warm-Up
5 * 35
5 * 45
3 * 52.5

Work-Sets
5 * 65
3 * 75
7 * 82.5 Rep-Out ==> 1RM:101.5:D

Assistence:
Bench Press:
10 * 55
10 * 55
10 * 55
10 * 55
10 * 55

Dumbbell Row
10 * 22
10 * 22
10 * 22
10 * 22
10 * 22

*45 min hometrainer

Laatst bewerkt:
Wow 82,5 dat is nice!

Mja ik startte het schema met 5*85 dus zo een grote prestatie is het nu ook weer niet :rolleyes:.
Maar volgens de 1RM calculater zou ik nu op +100Kg zitten en dat was hiervoor niet het geval. :D. Ik zou het graag eens naar de praktijk brengen maar heb me nu eenmaal gebonden aan Wendler voor een tijdje dus doe ik het maar braafjes niet :o.

Ja, je kan best enkele maanden hetzelfde programma volgen voor je gaat switchen. :)

Ja, je kan best enkele maanden hetzelfde programma volgen voor je gaat switchen. :)

Het is meer filosofie dan een schema. Moest je ooit interesse hebben let me know, heb het e-book hier op laptop staan. Online is er ook best veel info te vinden, zelfs hier op het forum.
Het vergt wat moed om je ego (en wat gewichten) even op zij te zetten maar andere ervaren er uiteindelijk toch grote voordelen van. Ik hoop dat ik over een tijdje hetzelfde kan zeggen :D.

Ja, ik ben altijd bereid om bij te leren. Is dat dan het e-book voor wendler? Nog een maandje ga ik door met Russian Bear en daarna op zoek naar een ander programma. :)

Ja, ik ben altijd bereid om bij te leren. Is dat dan het e-book voor wendler? Nog een maandje ga ik door met Russian Bear en daarna op zoek naar een ander programma. :)

Ja inderdaad, zal je het boek even doorsturen (geef mss effe je mail adres via Pm, is makkelijker). Kan je zelf nog zien wat je ermee doet.

Soit, ik ga me wassen en slapen. Zo dadelijk de nacht!

goeie repout man !
volgende week ook deload chill week ?

Toffe home-gym! En ja, ook al ga je niet 5/3/1 doen is die e-book alsnog een goeie om door te lezen.

goeie repout man !
volgende week ook deload chill week ?

Normaal wel maar heb er niet veel zin in...:rolleyes:
Ik voel me frisser en krachtiger dan ooit (lichtelijk overdreven maar you get the point). Dus heb mijn twijfels bij de noodzaak ervan. Nog is beetje research doen en dan zie ik het wel :p.

Toffe home-gym! En ja, ook al ga je niet 5/3/1 doen is die e-book alsnog een goeie om door te lezen.

Thanks:D. Geeft altijd een extra boost als je met mooi en degelijk materiaal kan trainen!
Wendler weet het ook gewoon leuk te brengen. Leest aangenaam en vlot! Ideaal voor relaxen in de zon of wat me-time op het WC :p.

Normaal wel maar heb er niet veel zin in...:rolleyes:
Ik voel me frisser en krachtiger dan ooit (lichtelijk overdreven maar you get the point). Dus heb mijn twijfels bij de noodzaak ervan. Nog is beetje research doen en dan zie ik het wel :p.

Thanks:D. Geeft altijd een extra boost als je met mooi en degelijk materiaal kan trainen!
Wendler weet het ook gewoon leuk te brengen. Leest aangenaam en vlot! Ideaal voor relaxen in de zon of wat me-time op het WC :p.

ik voel me slapper dan ooit, maar kheb dan ook al 6 keer gesport in 4 dagen, damn school op dit moment. Volgende week gelukkig maar 1x

Hupla 45 minuutjes gelopen!
Man mijn conditie is slecht geworden tov een jaar geleden. Ik ben blij dat ik terug de motivatie heb eraan te werken :D.
Gemiddelde snelheid: 6.7Km/uur :o belachelijk maar soit

Hupla 45 minuutjes gelopen!
Man mijn conditie is slecht geworden tov een jaar geleden. Ik ben blij dat ik terug de motivatie heb eraan te werken :D.
Gemiddelde snelheid: 6.7Km/uur :o belachelijk maar soit

haha ik ren nie veel sneller bro.
Maar gemiddelde inspanning van een agent is 3.10 ofzo dacht ik, was uit onderzoek gebleken.
dus **** duur conditie

Terug
Naar boven