AndroidHealthClinic

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 2 - Wave 2 - Work-Out 1 (1/04)

Military Press:
Warm-Up
5 * 22.5
5 * 30
3 * 35

Work-Sets
3 * 40
3 * 45
5 * 52.5 ==> Rep-Out 1Rm:61
8 * 47.5 ==> Rep-Out 1Rm:60
==> ik heb het al paar keer aangehaald maar zeg het nog is. Ik heb niet echt het gevoel dat ik sterker wordt...

Assistence:
Military Press:
8 * 37.5
8 * 37.5
8 * 37.5
8 * 37.5
8 * 37.5

Chin Ups (assisted)
6 * BW
6 * BW
6 * BW

Dumbbell Curls (afwisselend hand per hand)
10 * 14
10 * 14
10 * 14

Laatst bewerkt:
mss train je op een te hoog percentage ? of anders eens naar voeding kijken ?

mss train je op een te hoog percentage ? of anders eens naar voeding kijken ?

Ik train volgens het schema, dus daaraan ligt het normaal niet.
Enige wat ik niet volledig gevolgd heb is de week deload, is 3/4 week geworden. Maar lijkt me sterk dat dit de oorzaak zou zijn...

Voeding is niet afgemeten maar is wel goed. Val spijtig genoeg maar niet af dus eet normaal minstens op onderhoud.

Een iets kortere deload zou niet uit moeten maken. Meer eten zou je kunnen proberen (als je wil bulken iig). Persoonlijk merk ik wel erg het verschil in kracht gains of ik op onderhoud of ~+0.5kg/week zit. Als je wilt cutten dan is het al mooi als je geen krachtverlies hebt.

Een iets kortere deload zou niet uit moeten maken. Meer eten zou je kunnen proberen (als je wil bulken iig). Persoonlijk merk ik wel erg het verschil in kracht gains of ik op onderhoud of ~+0.5kg/week zit. Als je wilt cutten dan is het al mooi als je geen krachtverlies hebt.

Ja kan wel.
Ik heb enkele pogingen ondernomen om te cutten maar het ligt me gwn niet :p. Maar bulken is op het moment niet aangeraden gezien met vet % al redelijk hoog tot zééer hoog ligt in vergelijking met enkele andere leden hier op het forum. Zal gewoon effe moeten afzien en toch wat vet moeten kwijt spelen:rolleyes:

Ja kan wel.
Ik heb enkele pogingen ondernomen om te cutten maar het ligt me gwn niet :p. Maar bulken is op het moment niet aangeraden gezien met vet % al redelijk hoog tot zééer hoog ligt in vergelijking met enkele andere leden hier op het forum. Zal gewoon effe moeten afzien en toch wat vet moeten kwijt spelen:rolleyes:
Ja cutten is ook niet m'n favoriet :P Waar loop je meestal vast? Leangains maakte het een stuk makkelijker toen ik het een aantal maanden terug had gedaan.

Ja cutten is ook niet m'n favoriet :P Waar loop je meestal vast? Leangains maakte het een stuk makkelijker toen ik het een aantal maanden terug had gedaan.

Bij de start? :p
Ik geraak er eigenlijk nooit goed voor gemotiveerd. Ik meet mijn eten ook niet af. Ik blijf momenteel op gewicht dus ga ervan uit dat ik op "onderhoud" eet momenteel. Maar ben wel deel vet verloren en heb wat spiermassa erbij (en ja ik weet dat je vet niet kan omzetten in spier :p ). Dus mijn percentage gaat wel wat gedaald zijn, ookal heb ik het niet gemeten. De spiegel zegt genoeg :D. We zullen wel zien waar we uitkomen he :D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 17:03 ----------

Cycle 2 - Wave 2 - Work-Out 2 (03/04)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 55
5 * 65
3 * 80

Work-Sets:
3 * 92.5
3 * 105
5 * 120 ==> Rep-Out 1RM:140
6 * 115 ==> Rep-Out 1RM:138

Assistence:
Deadlift:
8 * 75
8 * 75
8 * 75

Calf Raises:
15 * 80
15 * 80
15 * 80

T-bar row (smal)
10 * 20
10 * 25

Lekkere training.
Door Wendler merk ik wel dat ik me prettiger voel bij 3> reps dan met >5 reppers...

Mja als je vooruitgang ziet dan is het prima toch. Ik hou wel m'n gewicht bij maar ik kijk ook meer naar de spiegel voor verschil in vetpercentage. En inderdaad als je goed traint zal je spiermassa aankomen en als je gewicht hetzelfde blijft dan betekend dat dus ook vet verlies.

goeie training bro

lekkere deadlift rep out :) je kunt idd beter naar de spiegel kijken, ik meet eigenlijk alles maar merk toch dat als ik mijn vorderingen in de spiegel bekijk ik gemotiveerder raak.

Mja als je vooruitgang ziet dan is het prima toch. Ik hou wel m'n gewicht bij maar ik kijk ook meer naar de spiegel voor verschil in vetpercentage. En inderdaad als je goed traint zal je spiermassa aankomen en als je gewicht hetzelfde blijft dan betekend dat dus ook vet verlies.

Inderdaad :)

lekkere deadlift rep out :) je kunt idd beter naar de spiegel kijken, ik meet eigenlijk alles maar merk toch dat als ik mijn vorderingen in de spiegel bekijk ik gemotiveerder raak.

Thanks, training verliep inderdaad wel vlotjes.

Effe update voor mezelf.

Maandag 45 min lopen
Vandaag 57 min lopen

Cycle 2 - Wave 2 - Work-Out 3 (05/04)

Bench Press:
Warm-Up
5 * 35
5 * 45
3 * 52.5

Work-Sets
3 * 60
3 * 70
8 * 77.5 Rep-Out ==> 1RM:98
9 * 75 Rep-Out ==> 1RM:97

Assistence:
Bench Press:
10 * 57.5
10 * 57.5
10 * 57.5
10 * 57.5
10 * 57.5

Dumbbell Row
10 * 28
10 * 28
10 * 28
10 * 28

Skull Crushers:
9 * 10
8 * 10
8 * 10

Die skull chrushers doe je met dummbels?

wow lekkere benchpress :cool: en lekkere rep out :D

Ja ik denk dat het + gewicht van de bar is dan :P
Dacht meer aan 10kg per kant eigenlijk :p

Het is inderdaad zonder de EZ-stang gerekend. Ik heb geen flauw idee hoeveel die weegt.

De eerste 6-7 reps gaan heel vlot maar daarna voel ik het toch branden hoor. Misschien dat ik beter wat lager in reps ga en wat hoger in gewicht. Alhoewel het natuurlijk wel assistance moet blijven he. In het originele programma worden de triceps niet eens apart getraind dus...

wow lekkere benchpress :cool: en lekkere rep out :D

In de bench zit momenteel nog de meeste (snelste) progressie naar mijn gevoel:cool:.

Terug
Naar boven