XXL Nutrition

Lorre's Logboek

Oh nee had begin laaste 10 post gelezen. d8 al want mp 55kg is ook veel maar staand, haal ik de 32,5kg net

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 2 - Wave 3 - Work-Out 3 (12/04)

Bench Press:
Warm-Up
5 * 35
5 * 45
3 * 52.5

Work-Sets
5 * 65
3 * 75
7 * 85 Rep-Out EFFECTIEVE PR!==> 1RM:105

8 * 77.5 Rep-Out ==> 1RM:98
5 * 85

http://www.youtube.com/watch?v=gwT9PCYdf7Q&feature=youtu.be

@ Ron: stop met te b**chen over mijn handschoentjes :rolleyes:

Assistence:
Bench Press:
10 * 60
10 * 60
10 * 60
10 * 60
10 * 60

Dumbbell Row
10 * 28
10 * 28
10 * 28
10 * 28

Skull Crushers:
8 * 10*
8 * 10*
8 * 10*

Excl. EZ-stang

Cardio:
25 min @ hometrainer

Laatst bewerkt:
goeie repout

khad er alleen wer 1tje meer willen zien haha maar da moet je zelf weten :D

goeie repout

khad er alleen wer 1tje meer willen zien haha maar da moet je zelf weten :D

Ik had er graag 10 meer gezien:p
Maar, ook al lijkt het op het filmpje makkelijk te gaan, die laatste heb ik er echt moeten uitpersen hoor. De volgende was gegarandeerd een fail geweest...

Ik heb wel altijd het gevoel dat het veel moeilijker gaat terwijl het op de filmpjes redelijk vlot lijkt te gaan.

Ik had er graag 10 meer gezien:p
Maar, ook al lijkt het op het filmpje makkelijk te gaan, die laatste heb ik er echt moeten uitpersen hoor. De volgende was gegarandeerd een fail geweest...

Ik heb wel altijd het gevoel dat het veel moeilijker gaat terwijl het op de filmpjes redelijk vlot lijkt te gaan.
Ja op filmpjes ziet het er altijd easy uit,

ik ga echter repout altijd tot fail

Goed bezig! en die filmpjes maken je log tof om te bekijken :)

erg cool die filmpjes ziet erg goed uit de ROM bij bench maar daar had nog wel een extra rep in gezeten niet? Zie wel dat je het zwaar hebt maar volgens mij was je dat nog wel gelukt.

Keep up us updated with videos :D

alleen jammer van die handschoenen haha :windup:

erg cool die filmpjes ziet erg goed uit de ROM bij bench maar daar had nog wel een extra rep in gezeten niet? Zie wel dat je het zwaar hebt maar volgens mij was je dat nog wel gelukt.

Ik denk echt niet dat er nog eentje inzat.
Maar in het vervolg ga ik tot fail dan is er geen discussie mogelijk:rolleyes:

Als jij me polsbeschermers koopt dat laat ik de handschoentjes achterwegen:D.

lijkt wel een post van mij vanuit een andere account

Vandaag sinds een kleine 3 weken nog eens gewogen.
Resultaat 99.6 KG, kleine 3 weken geleden was het nog 101.7. Mijn cardio begint dan toch wat op te leveren! Sinds lang (4 maand) nog eens onder de 100 Kg.

Misschien heeft mijn moeizame squat wel iets met het gewichtsverlies te maken.
Ik hoop nog even door te gaan tot minstens de 95 kg. Vanaf daar ga ik het terug even bekijken.

huh ik snap het even niet ???

Ron vind mijn handschoentjes ook maar niets :P

Goed bezig :) heb je ook nog eens je vetpercentage gemeten of niet?

Nee vetpercentage heb ik geen idee van. Ik heb hier wel een huidplooimeter liggen maar zou er toch niet mee kunnen werken... Ik kijk wel in de spiegel:D.

Cycle 2 - Wave 2 - Work-Out 4 (06/04)

Squat:
Warm-Up
5 * 50
5 * 60
3 * 70

Work-Sets
5 * 90
3 * 102.5
3 * 115 Rep-Out 1Rm: 126

4 * 105 ==> Rep-Out 1Rm: 119
http://www.youtube.com/watch?v=m9rjDBvEI80
http://www.youtube.com/watch?v=myREdR_sbiA&feature=youtu.be

Niet tevreden van de training. Wel een excuus dat ik wakker ben van 03.30 uur om te gaan werken. Tijdens het werk nog eens 5 uur aan een stuk moeten rechtstaan en daarna nog wat rondwandelen zonder eten of drinken. Het is natuurlijk niet bevorderlijk als je daarna dan nog eens je zwak punt moet gaan trainen (niet dat ik al sterke punten heb maar soit :o).

Assistence:
Squat:
8 * 70
8 * 70
8 * 70

Gewoon kapot...

38 minuutjes lopen:cool:

nette training gister, denk dat je met squatten wel je knieen verder naar buiten mag drukken, maar moeilijk beoordelen vanuit deze hoek... en ik heb zelf vorige week geleerd dat goeie schoenen ook veel helpen :D

nette training gister, denk dat je met squatten wel je knieen verder naar buiten mag drukken, maar moeilijk beoordelen vanuit deze hoek... en ik heb zelf vorige week geleerd dat goeie schoenen ook veel helpen :D

Ik doe al mijn oefeningen eigenlijk zonder schoeisel. Het is me gisteren opgevallen dat ik mijn voeten bij het laagste punt van mijn squat wel ver naar binnen kantel. Zo ver zelfs dat ik op het laagste punt niet meer met mijn volledig voet plat op de grond sta. Ga het volgende keer eens proberen te filmen want nu was het tijdens de set dat ik het merkte en dan is je concentratie toch op iets anders gericht.

Ik eerst ook, maar stevige schoenen maakt het wel een verschil

Terug
Naar boven