- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh nee had begin laaste 10 post gelezen. d8 al want mp 55kg is ook veel maar staand, haal ik de 32,5kg net
.
goeie repout
khad er alleen wer 1tje meer willen zien haha maar da moet je zelf weten![]()

Ja op filmpjes ziet het er altijd easy uit,Ik had er graag 10 meer gezien
Maar, ook al lijkt het op het filmpje makkelijk te gaan, die laatste heb ik er echt moeten uitpersen hoor. De volgende was gegarandeerd een fail geweest...
Ik heb wel altijd het gevoel dat het veel moeilijker gaat terwijl het op de filmpjes redelijk vlot lijkt te gaan.
Ja op filmpjes ziet het er altijd easy uit,
ik ga echter repout altijd tot fail
Thanks, altijd welkom hierGoed bezig! en die filmpjes maken je log tof om te bekijken![]()
.erg cool die filmpjes ziet erg goed uit de ROM bij bench maar daar had nog wel een extra rep in gezeten niet? Zie wel dat je het zwaar hebt maar volgens mij was je dat nog wel gelukt.
Keep up us updated with videos
alleen jammer van die handschoenen haha![]()

.lijkt wel een post van mij vanuit een andere accounterg cool die filmpjes ziet erg goed uit de ROM bij bench maar daar had nog wel een extra rep in gezeten niet? Zie wel dat je het zwaar hebt maar volgens mij was je dat nog wel gelukt.
Keep up us updated with videos
alleen jammer van die handschoenen haha![]()
lijkt wel een post van mij vanuit een andere account
lijkt wel een post van mij vanuit een andere account
Vandaag sinds een kleine 3 weken nog eens gewogen.
Resultaat 99.6 KG, kleine 3 weken geleden was het nog 101.7. Mijn cardio begint dan toch wat op te leveren! Sinds lang (4 maand) nog eens onder de 100 Kg.
heb je ook nog eens je vetpercentage gemeten of niet?huh ik snap het even niet![]()
Ron vind mijn handschoentjes ook maar niets
Goed bezigheb je ook nog eens je vetpercentage gemeten of niet?
.
).nette training gister, denk dat je met squatten wel je knieen verder naar buiten mag drukken, maar moeilijk beoordelen vanuit deze hoek... en ik heb zelf vorige week geleerd dat goeie schoenen ook veel helpen![]()