Fitness Seller

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 3 - Wave 3 - Work-Out 1 (30/04)

Schoulder Press:
Warm-Up
5 * 25
5 * 30
3 * 35

Work-Sets
5 * 45
3 * 52.5
3 * 57.5 F ==> Rep-Out 1Rm:63
4 * 55 F ==> Rep-Out 1Rm:62
8 * 40 (omdat het kan en gewoon lekker aanvoelt)

Assistence:
Bench Press:
10 * 45
10 * 60
10 * 60
10 * 62.5
8 * 65

Chin Ups (assisted) superset met Dumbbell Curls (min 6 reps)
6 * BW + 10 * 16
6 * BW + 5 * 16, 1 * 14
6 * BW + 6 * 16

Cardio:
15 min @ hometrainer==> voluit

Damm je squats zijn omhoog gegaan lekker man :)

En dikke mp

Boh die supersets met chin ups en curls moet toch hard zijn :| moet er niet aan denken :P na pull ups ben ik wiezo al dood :P

Damm je squats zijn omhoog gegaan lekker man :)

En dikke mp

Boh die supersets met chin ups en curls moet toch hard zijn :| moet er niet aan denken :P na pull ups ben ik wiezo al dood :P

Met squats heb ik eigenlijk het meeste moeite... Zeker nu ik wat aan het cutten ben vind ik het een k*t oefening. Zeker in de eerste wave als je 3 * 5 reps moet maken:o.

De supersets waren inderdaad wel zwaar :cool:. Maar ik had wat minder tijd dus dacht ik "ik doe ze gewoon samen":D. Ik had wel een dikke pomp in mijn armen :D.

Cycle 3 - Wave 3 - Work-Out 2 (02/05)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 60
5 * 70
3 * 85

Work-Sets:
5 * 105
3 * 120
3 * 132.5 ==> Rep-Out PR! 1RM:145
5 * 127.5 ==> Rep-Out 1RM:149
Bij de 3de rep voelde ik een pijnscheut juist naast mijn schouderblad naar het midden toe. Hield even aan na de oef maar daarna had ik er geen last meer van.

Eerste minuut van het filmpje mag je doorspoelen, ik probeerde in een epic concentratie te komen :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=l1r66i8Otxs&feature=youtu.be

Assistence:
DL:
6 * 60
6 * 60

Squat:
8 * 60
8 * 60
8 * 60

Calf Raises:
15 * 80
14 * 80
12 * 85

Cardio:
25 min @ hometrainer

Laatst bewerkt:
hard man, zonder die pijnscheut had er nog makkelijk 1 rep ingezeten

2 dingen
- trek je schoenen uit met deadliften :D
- die minuut voorovergebogen staan lijkt me niet echt bevorderlijk voor je lift, denk dat je zo zelfs al je lucht uit je longen perst (maar kan goed zijn dat ik nu onzin praat :P )

hard man, zonder die pijnscheut had er nog makkelijk 1 rep ingezeten

2 dingen
- trek je schoenen uit met deadliften :D
- die minuut voorovergebogen staan lijkt me niet echt bevorderlijk voor je lift, denk dat je zo zelfs al je lucht uit je longen perst (maar kan goed zijn dat ik nu onzin praat :P )

Ik was in ieder geval nog voor een 4de rep gegaan anders maar nu durfde ik niet. Ik voel ondertussen helemaal niets meer dus heb geen idee wat het was.

Eerst vertel je me schoenen aan te doen, nu moet ik ze weer uittrekken... Je moet weten wat je wilt Ron:p.
Ik wou het gewoon eens testen met schoenen maar ik voelde niet direct dat het beter of slechter ging. Uiteindelijk heb ik ze gewoon aangehouden maar volgende keer laat ik ze dus uit ;).

Enja die minuut voorover gebogen staan. Op de moment zelf lijkt het niet zolang:rolleyes:. Ik doe het best vaak hoor, gewoon in positie gaan staan en mentaal proberen te focussen. Als ik nog niet in positie sta heb ik het er moeilijker mee om aan niets anders te denken. Maar ik zal er op letten:cool:.

Ik was in ieder geval nog voor een 4de rep gegaan anders maar nu durfde ik niet. Ik voel ondertussen helemaal niets meer dus heb geen idee wat het was.

Eerst vertel je me schoenen aan te doen, nu moet ik ze weer uittrekken... Je moet weten wat je wilt Ron:p.
Ik wou het gewoon eens testen met schoenen maar ik voelde niet direct dat het beter of slechter ging. Uiteindelijk heb ik ze gewoon aangehouden maar volgende keer laat ik ze dus uit ;).

Enja die minuut voorover gebogen staan. Op de moment zelf lijkt het niet zolang:rolleyes:. Ik doe het best vaak hoor, gewoon in positie gaan staan en mentaal proberen te focussen. Als ik nog niet in positie sta heb ik het er moeilijker mee om aan niets anders te denken. Maar ik zal er op letten:cool:.
Met squatten moet je schoenen aandoen ja, niet met deadliften :)
met squatten wil je een hoge hak, dan zak je makkelijker, met deadliften wil je zo dichtmogelijk bij de grond

Ja daar zat nog wel wat meer in, maar dit was al een PR zo te zien dus dat is alleen maar mooi :D.

Ik moet mezelf ook altijd even opladen, vooral voor zware deadlift sets, maar dat doe ik meestal als ik rechtop sta dat is wat comfortabeler :p.

Met squatten moet je schoenen aandoen ja, niet met deadliften :)
met squatten wil je een hoge hak, dan zak je makkelijker, met deadliften wil je zo dichtmogelijk bij de grond

Ik weet het wel, jende je maar wat:p

Ja daar zat nog wel wat meer in, maar dit was al een PR zo te zien dus dat is alleen maar mooi :D.

Ik moet mezelf ook altijd even opladen, vooral voor zware deadlift sets, maar dat doe ik meestal als ik rechtop sta dat is wat comfortabeler :p.
Ja zat nog wel wat rek op maar wilde het niet riskeren. Je weet maar nooit...
Ben best blij met de PR in deze cut. Maandag post ik mijn gewicht nog eens.

Lekker weer nieuwe PR :) gaat goed met dat deadliften :)

Is dat bij jou thuis waar je traint? Als dat zo is heb je best veel apparaten daar staan of niet? Nice man heb je geen foto's ergens van je homegym :D

Is dat bij jou thuis waar je traint? Als dat zo is heb je best veel apparaten daar staan of niet? Nice man heb je geen foto's ergens van je homegym :D

Thanks. Ik heb wel de indruk dat mijn DL redelijk laag is als ik het vergelijk met andere mensen met ongeveer dezelfde stats. Niet dat ik het me aantrek, het valt me gewoon op:p.

Ik train inderdaad in mijn kelder. Ik heb eens foto's gëupload maar blijkbaar is mijn account verwijderd en bijgevolg ook mijn foto's. Ik zal ze morgen nog eens uploaden.

Cycle 3 - Wave 3 - Work-Out 3 (4/05)

Bench Press:
Warm-Up
5 * 35
5 * 45
3 * 55

Work-Sets
5 * 67.5
3 * 77.5
6 * 87.5F ==> rep-out EFFECTIEVE PR! 1Rm:105
9 * 77.5 ==> rep-out 1Rm:100.5
Vorige PR
7 * 85 Rep-Out EFFECTIEVE PR!==> 1RM:105

Voor de mensen die eens met me willen lachen hier het filmpje. De laatste rep failde op de spotters waardoor ik maar weinig ruimte had om onder de stang weg te kruipen:rolleyes:.

http://www.youtube.com/watch?v=zmTgwCSMFcQ&feature=youtu.be

Assistence:
Bench Press:
8 * 70
8 * 70
8 * 70

Schoulder Press:
8 * 30
8 * 40
8 * 40

Dumbbell Row
10 * 30

Volledig op. Ik heb de afgelopen 2 nachten gewerkt dus bijgevolg maar weinig slaap gehad. Ik voel dat het lichaam op is en ga het dus niet verder pushen.

Al bij al goede training:cool:.

haha mooi man

en op die wijze faal ik ook altijd, goed te doen :D

vraag me wel af, jij archt helemaal niks, heb je goede spanning op bovenrug en benen ?

haha mooi man

en op die wijze faal ik ook altijd, goed te doen :D

vraag me wel af, jij archt helemaal niks, heb je goede spanning op bovenrug en benen ?

Ik arch weinig inderdaad, maar ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam goed onder spanning staat. Mijn voeten staan ook goed op de grond dus denk niet dat het een echt probleem is. Op het filmpje is het misschien niet zo goed te zien maar mijn onderrug ligt niet op het bankje hoor. Mijn rug is licht hol.

okay dan is het gewoon slecht te zien

Lekker bezig! Die muziek en het einde maakte het filmpje ook helemaal af :roflol:
Ik moet ook af een toe de roll of shame doen als ik faal zonder spotter in de gym, zitten helaas niet van die stangen aan het rek :P.

Qua deadlift vs squat gewichten kan je is kijken naar je vorm. Het viel me op uit die filmpjes dat je redelijk laag begint met je heupen. Die positie lijkt meer op een squat, wat niet zo gek is aangezien je squat relatief sterk is. Het ligt natuurlijk ook aan de verhouding van je lichaam hoe het natuurlijkst is om te deadliften maar er valt altijd wel wat te fine-tunen aan je vorm.
Deze dude heeft wel een goeie serie over deadlift:
http://www.youtube.com/watch?v=m5axfjEkq30

In de beginpost heb ik terug wat foto's van men homegym gepost (staan onder spoiler). Er is ondertussen nog wel een T-bar row bij gekomen. Die staat waar vroeger de dumbbells stonden. De dumbbells zijn dan weer verplaatst naar een kleinere ruimte in de kelder :D.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:39 ----------

Lekker bezig! Die muziek en het einde maakte het filmpje ook helemaal af :roflol:
Ik moet ook af een toe de roll of shame doen als ik faal zonder spotter in de gym, zitten helaas niet van die stangen aan het rek :P.

Qua deadlift vs squat gewichten kan je is kijken naar je vorm. Het viel me op uit die filmpjes dat je redelijk laag begint met je heupen. Die positie lijkt meer op een squat, wat niet zo gek is aangezien je squat relatief sterk is. Het ligt natuurlijk ook aan de verhouding van je lichaam hoe het natuurlijkst is om te deadliften maar er valt altijd wel wat te fine-tunen aan je vorm.
Deze dude heeft wel een goeie serie over deadlift:
http://www.youtube.com/watch?v=m5axfjEkq30

Ik ben blij met mijn spotters op mijn squatrekje hoor :D.

@DL/filmpje
Ik zal het volgende keer eens proberen, dan weet ik direct of het iets voor mij is of niet.

Cycle 3 - Wave 3 - Work-Out 4 (5/05)

Squat:
Warm-Up
5 * 50
5 * 62.5
3 * 75

Work-Sets
5 * 95
3 * 107.5 ==> niet om te zeggen dat het zonder moeite ging
1 * 120 F ==> best teleurgesteld, PR ligt op 3*120
staat op film maar niet veel zin om deze te posten:mad:
3 * 112.5 F ==> Rep-Out 1Rm:124

Vandaag trouwens gebruik gemaakt van mijn combats (verhoogde hiel en stevige zool). Buiten het feit dat het mij ongelofelijk sexy maakt icm een korte broek en een marceleke (tank-top voor jullie Nederlanders:p) voelde ik er tevens andere voordelen van. Niettegenstaande dat ik faalde op de squat.

Assistence:
Squat:
5 * 90
8 * 70
6 * 70
6 * 70
6 * 70

Wat last van de onderrug

Lying Leg Curl:
10 * 40
10 * 40
10 * 40

Cardio:
15 min @ hometrainer ==> rustig losrijden

Oja gewoon posten joh verder ziet de training er niet heel verkeerd uit gewoon lekker doorknallen

iedereen heeft wel eens een k*tdag, boeie, gewoon naar volgende training toeleven

Terug
Naar boven