XXL Nutrition

Lorre's Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind al die overhypte cutschema's van tegenwoordig maar gezeik eigenlijk. Gewoon standaard cutten man, eventueel zigzagmethode, meer moet echt niet :D

Leef jij dan nog :P
Alleen ervaring zal me zeggen of het al dan niet bij me aanslaat zeker. Zal ook wel weer van persoon tot persoon afhangen wat het meeste effect heeft.

Leef jij dan nog :P
Alleen ervaring zal me zeggen of het al dan niet bij me aanslaat zeker. Zal ook wel weer van persoon tot persoon afhangen wat het meeste effect heeft.
Ja het gaat er ook om wat het beste werkt voor jezelf. Het grootste voordeel van IF voor mij is dat het cutten makkelijker vol te houden is en zonder honger.
Mooie training trouwens weer. Nog even 3x5 met bijna je repout gewicht er na ook :).

Ja het gaat er ook om wat het beste werkt voor jezelf. Het grootste voordeel van IF voor mij is dat het cutten makkelijker vol te houden is en zonder honger.
Mooie training trouwens weer. Nog even 3x5 met bijna je repout gewicht er na ook :).

Thanks.
Wendler ziet het mss niet graag maar ik voel me er wel goed bij om nog wat extra setjes met wat deftig gewicht na mijn eigenlijke work-out te doen.

Stond misschien ergens, maar je hebt al wel vaker normaal gecut of niet? :o

Cycle 5 - Wave 1 - Work-Out 2 (05/06)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 60
5 * 72.5 moest 75 maar had aan 1 kant een schijf van 2.5 ipv 5 hangen:o
3 * 90

Work-Sets
5 * 97.5
5 * 112.5
5 * 125

Notes: meer zat er niet in vandaag. Ik heb nachtshift gedraaid dus heb maar geslapen van 8-13. Ik was nog wat stijf van mijn training gisteren en er was geen motivatie. De training ging dan ook gewoon k*t en ben er mee gestopt.

(1-5)
Mood: 2
Energy: 1
Strength: 2

Wat? Is er weer maar één standaard mening die telt en iedereen die daartegen ingaat is een idioot? Typisch DBB style dus? Sjeezus :rolleyes:

OT: nette workout toch gezien de situatie man!

Mja gewoon gedaan wat ik moest doen. Ik ben er zelf niet tevreden over maar het is nu niet anders. In een hoekje gaan janken helpt ook niets natuurlijk:rolleyes:

Mja gewoon gedaan wat ik moest doen. Ik ben er zelf niet tevreden over maar het is nu niet anders. In een hoekje gaan janken helpt ook niets natuurlijk:rolleyes:

inderdaad man, je hebt altijd mindere dagen. zeker gezien de situatie met je nachtwerk.

Edit: gebruik je weleens een PWO? Dat zou wel kunnen helpen lijkt me.

Laatst bewerkt:
Jammer man moet je nu veel nachtdiensten draaien of was het eenmalig?

Misschien volgende keer even naar de computer even motivation filmpje opzoeken misschien word je daar weer beter van en dan bij jezelf denken op deze manier kom ik er nooit.

Jammer man moet je nu veel nachtdiensten draaien of was het eenmalig?

Misschien volgende keer even naar de computer even motivation filmpje opzoeken misschien word je daar weer beter van en dan bij jezelf denken op deze manier kom ik er nooit.

Af en toe moet ik is een nachtje draaien. Valt allemaal goed mee:).

Morgen weer training, borstdag :)

Cycle 5 - Wave 1 - Work-Out 3 (07/06)

Bench Press:
Warm-Up
5 * 40
5 * 50
3 * 60

Work-Sets
5 * 65
5 * 72.5
5 * 82.5

Assistence:
Bench Press:
8 * 80
8 * 80
8 * 80

Mood: 2
Energy: 2
Strength: 2

Pff zit in een dipje. Geen motivatie, geen zin, niets...

Even een domme vraag.. maar hoezo is bench press zowel je main als assistence?

Afgelopen weken slecht (=veel en ongezond) gegeten. De weegschaal zal dus niet echt lief tegen me zijn maandag. De motivatie om te trainen was ook wat minder:(.
Gisteren teambuilding gehad op het werk. Eerst walibi dan BBQ (=5 stukken vlees gegeten. Vandaag dan degelijke training gehad vind ik zelf. We kunnen de week dus afsluiten met een goede noot:cool:.
Vooral omdat de Denen dan ook nog is gehakt van de Hollanders hebben gemaakt :P
:trollface:

Cycle 5 - Wave 1 - Work-Out 4
(09/06)

Squat:
Warm-Up
5 * 55
5 * 67.5
3 * 80

Work-Sets
5 * 87.5
5 * 100
5 * 115B ==> niet gedacht dat ik het zou halen

Assistence:
Squat:
5 * 100B
5 * 100B
5 * 100B
5 * 100B

Lying Leg Curl:
10 * 40
10 * 45
10 * 45

Duur: ??:?? Hr
(1-5)
Mood: 3
Strength: 3
Energy: 3

Ja logische reden om je woede in een training te uiten.
wat betekent die b?

Weer wat minder tijd gehad maar vandaag terug aan nieuwe wave kunnen beginnen. De training:

Cycle 5 - Wave 2 - Work-Out 1 (12/06)

Schoulder Press:
Warm-Up
5 * 25
5 * 32.5
3 * 40

Work-Sets
3 * 45
3 * 50
4 * 57.5F ==> rep-out

Assistence:

Schoulder Press:
6 * 50
6 * 50

Bench Press:
8 * 40
10 * 65
10 * 70
8 * 70

Chin Ups (assisted):
8 * BW
8 * BW

CGBP:
8 * 45
10 * 45
10 * 45

Duur: 1:09 Hr
(1-5)
Strength: 3

Ja logische reden om je woede in een training te uiten.
wat betekent die b?
belt ;)

Cycle 5 - Wave 2 - Work-Out 2 (13/06)

Deadlift:
Warm-Up
5 * 60
5 * 75
3 * 90

Work-Sets
3 * 105
3 * 120
5 * 135 B ==> Rep-Out PR

Assistence:
Deadlift:
5 * 130 B
5 * 120 B
8 * 100 B

Notes: ik heb best veel rust genomen tussen de setjes (doe ik eigenlijk altijd wel bij DL:rolleyes:) . Ik was leeg na mijn rep-out. Het valt me wel op dat mijn DL héél laag is in tegenstelling tot andere met ongeveer dezelfde stats...

T-bar row:
10 * 46.3
10 * 46.3
10 * 46.3

Squat:
8 * 60
8 * 80 B
8 * 80 B

Notes: Ik voelde dat mijn onderrug best vermoeid was. Ik heb bij de laatste 2 sets van men SQ belt aangedaan. Vervolgens had ik geen probs met de SQ. Ik heb geen idee of dit nu verstandig is of niet, meningen?

Calf Raises:
14 * 70
10 * 70
10 * 70

Duur: 1:33 Hr
Strength: 4

Terug
Naar boven