- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik vind al die overhypte cutschema's van tegenwoordig maar gezeik eigenlijk. Gewoon standaard cutten man, eventueel zigzagmethode, meer moet echt niet![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind al die overhypte cutschema's van tegenwoordig maar gezeik eigenlijk. Gewoon standaard cutten man, eventueel zigzagmethode, meer moet echt niet![]()

Ja het gaat er ook om wat het beste werkt voor jezelf. Het grootste voordeel van IF voor mij is dat het cutten makkelijker vol te houden is en zonder honger.Leef jij dan nog
Alleen ervaring zal me zeggen of het al dan niet bij me aanslaat zeker. Zal ook wel weer van persoon tot persoon afhangen wat het meeste effect heeft.
.Ja het gaat er ook om wat het beste werkt voor jezelf. Het grootste voordeel van IF voor mij is dat het cutten makkelijker vol te houden is en zonder honger.
Mooie training trouwens weer. Nog even 3x5 met bijna je repout gewicht er na ook.
Stond misschien ergens, maar je hebt al wel vaker normaal gecut of niet?![]()
. Nu dus wel
.

Wat? Is er weer maar één standaard mening die telt en iedereen die daartegen ingaat is een idioot? Typisch DBB style dus? Sjeezus
OT: nette workout toch gezien de situatie man!

Mja gewoon gedaan wat ik moest doen. Ik ben er zelf niet tevreden over maar het is nu niet anders. In een hoekje gaan janken helpt ook niets natuurlijk![]()
inderdaad man, je hebt altijd mindere dagen. zeker gezien de situatie met je nachtwerk.
Edit: gebruik je weleens een PWO? Dat zou wel kunnen helpen lijkt me.

Jammer man moet je nu veel nachtdiensten draaien of was het eenmalig?
Misschien volgende keer even naar de computer even motivation filmpje opzoeken misschien word je daar weer beter van en dan bij jezelf denken op deze manier kom ik er nooit.
.
Even een domme vraag.. maar hoezo is bench press zowel je main als assistence?
.
.
.

beltJa logische reden om je woede in een training te uiten.
wat betekent die b?

) . Ik was leeg na mijn rep-out. Het valt me wel op dat mijn DL héél laag is in tegenstelling tot andere met ongeveer dezelfde stats...