MuscleMeat

Ludo's LOG

doe je ook 5 dagen split hoe heb je het ingedeeltt dan??
ik neem 5 oef voor men borst en ij heb er hier 4 maar das oke dacht alleen dat je sterker was mijn fout

ik heb ook een 5 dagen split en dit gaan als volgt

rug
borst
benen
schouders
armen
3x per week buik en 2x kuiten

• Topic Starter Topic Starter
schouders buik kuiten
armen alle delen
benen en kuiten
borst en buik
rug

ik ga trouwens niet hoger dan 12 sets voor borst
ik wou dat ik sterker was trouwens. als ik weer ga bulken ga ik zeker meer op kracht trainen

kwa gewicht gaat het niet rap omhoog wat ik kan tillen maar ik ben in een korte tijd van een jaar kwa droge massa wel veel aangekomen

UB LB voor na de cut

Ub
Borst
Flat bb press
Incline db press

Rug
Bb rows
deadlift

Schouders
Bb front press
Upright rows

Armen
Incline db curls
Dippen met gewicht

Lb
Bovenbenen
Full squat
Leg curls
Hack squat

Buik
Dragonflags
Incline crunch

Kuiten
Calf raises

Ub
Borst
Incline bb press
Flat db press

Rug
Pullups
Db rows

Schouders
Db press
Site raises

Lb
Bovenbenen
Squat
Deadlift weet niet welke eenig idee ??
Lungels

gaat vanzelf bro wel beter dat je weer vrije massa hebt gewonnen
ik heb gewoon veel zelf vertrouwen als ik aan het trainenn ben ik denk gewoon dit kan ik en dan gebeurt het ook over je schema kan ik niets zeggen geen verstand van maar gewoon knallen met die handel bro en die gewichten gaan vanzelf knallen gewoon doen en kijken hoe het gaat denk ook eens aan een spotter die kan je ook ver krijgen succes luppie

zo heb mijn rug ff getraind op deze warme dag damnzz wat een zweet zeg:D

mijn training:

Dinsdag rug
Optrekken 8x 8x 6x

Bb rows 4x6-10 6x60 8x50 8x50 8x50

Deadlift 4x6-10 10x50 8x70 6x90 6x90pr

t-bar 3x8-12 12x50 10x50 8x50

Db rows 3x8-12 8x27,5 8x27,5 8x27,5

goed dat je weer een pr hebt bro

het cutten gaan nu minder. mijn rug en armen zijn al een stuk droger maar het oude vet wat ik altijd al heb gehad lijkt niet weg te gaan. vooral de zwembandjes. ik wil niet lager in cals gaan want dat werkt niet voor mij. mischien 2 keer op een dag cardio ?? smorgens en na de training 20 minuten. en helemaal geen junkfood meer nemen.

gewoon na elke training 20 cardio zou goed moeten komen anders maar een extra t-shirt aan om genoeg te zweten

mmm thnx;) junkfood gooi ik er wel uit, als ik dan een keer wat meer wil eten pak ik gezonde dingen zoals een bord extra brinta of wat fruit

succes kerel

idd, junk eruit, heel clean eten. Ook magere melk en kwark en mager vlees, geen sausje behalve ketchup. Boter vermijden ....

18fitie zei:
idd, junk eruit, heel clean eten. Ook magere melk en kwark en mager vlees, geen sausje behalve ketchup. Boter vermijden ....

zo doe ik het ook helemaal nu ik bak wel iedere dag een eitje maar ga met een stuk keukenpapier het boter versprijden, zo dat er een heel dun laagje boter in de pan zit. voor de rest krijg ik alleen vet uit olijfolie noten het eitje en gerookte zalm het beetje wat in het magere vlees zit.

vetvrije bakspray heb je daar wel eens van gehoort of heel weinig vet bedoel ik speciaal voor de cut je kan het bij ons kopen

jimi zei:
gewoon na elke training 20 cardio zou goed moeten komen anders maar een extra t-shirt aan om genoeg te zweten

Heb je niet zoveel aan, dat zweet drink je er toch weer aan.

Maar je kunt eens proberen langzaam je cardio op te voeren tot 45 minuten, iedere week gewoon 5 minuutjes meer doen.

AlexT zei:
Heb je niet zoveel aan, dat zweet drink je er toch weer aan.

Maar je kunt eens proberen langzaam je cardio op te voeren tot 45 minuten, iedere week gewoon 5 minuutjes meer doen.

maar ik hou niet echt van lange cardio sessies mischien 2 keer op een dag iets smorgens 30min en savonds na de training 20min ??

zo ben weer klaar met trainen, en het ging weer super;) ik kan nu ook lijnen in mijn schouders waarnemen door het droger werden. training zag er zo uit :

Vrijdag schouders en buik en kuiten

Bb nek press 4x6-10.….. 12x20 10x40pr 8x40 6x40 pr10x40kg

Bend over siteraises 4x 10-15.….. 10x10 10x10 10x10 10x10

Upright rows schouder breedte 4x 6-10.…..10x30 8x35 8x35 6x40

Siteraises 4x 8-12.…..12x7,5 8x10 8x10 10x7,5

Dragon flags 4 max 15x 15x 12x 12x

Kuiten 4x15-20

Terug
Naar boven