Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schema zag er zo uitjimi zei:nette training bro leuke he die pr's
wat ik je effe wilde vertellen is dat je beter kan ophouden met cutten bro anders houd je gewoon niets over man die lat spread foto maakte alle duidelijk ga gewoon door met bulken bro maak eerst bruute mass voor je gaat cutten ,cutten lijkt leuk maar als je klaar ben pas je gweoon tussen alle ecto's
snij de knoop door bro en ga bulken **** the vet gewoon schoon bulken gaan succes check mijn foto's maar in men log ik ga ook nog steeds niet cutten eersdt bouwen en dan mooi maken sorry maar je hebt niet echt veel om mooi te maken ga gewoon voor de massa en dan kan je eens gaan kijken hoe je wilt worden succes en train ze
ditb is gewoon een stukje motivatie voor jou
goed idee bro ik zal nu nog ff lichtjes bulken met wat fietsen erbij dan en naar de zomer ruig bulken maar wel schoonjimi zei:gewoon doorgaan met bulken bro knallen met die carbs en eiwitten
groeien met die handel en als dat gebeurt is kan je eindelijk het mooi maken door je cutten maar sorry bro als je het nu doet blijft er niets over ga gewoon weer bulken schijt aan de sletjes volgend jaar ben je een monster ik bulk ook nog 1,5 jaar door en dan kijk ik wel of ik wil cutten
ik heb er ook best wel zin in .jimi zei:jah gewoon wat cardio erbij en bulken maar als je nu 4x in de wek 20 min cardio doet en lekker genoeg bulkt gaat het wel lekker denk ik zo **** the vet en asl het natuurlijk echt uit de hand loopt tjah dan moet je wel cutten succe kerel
jimi zei:dan moet je wel snel krijgen bro ik ben maar 4cm groter als jij dus met bulken zou jij echt hard gaan met een goed schema natuurlijk succes bro
ps je bent nu toch al 80