MuscleMeat

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
thnx m8

Nette training, vooral die bnp :)

thnx all. straks ga ik eerst ff 30 min fietsen;) zet de hometrainer lekker achterthuis in het zonnetje.en vanaaf ga ik de armen trainen en erna nog ff 20 min fietsen. dan heb ik het trainen wel weer gehad voor vandaag.

nog ff over het cutten, mijn kracht stats zijn niet omlaag gegaan, alleen maar omhoog met sommige dingen. gewicht is nog het zelfde en mijn buik omtrek is ook al iets minder. cutten gaat langzaam maar liever langzaam, dan snel met spier verlies.

hey hey armen waren voor het laatst gemeten 38 cm nu 39 cm:D
ben ik wel eens aan het cutten ???

armen training zit er weer op :

Bb small press 15cm 4x6-10 12x30 8x50 8x50 8x50

Superset Incline Tricepcoïtustentions ez bar 10x25 8x25 8x25 10x25kgpr
Incline db curls 10x12,5 8x12,5 8x12,5

Dippen 3x10-15 15x 12x 12x

Concentation curls 2x8-12 8x12,5 8x12,5

Bb curls 2x8-12 8x30 8x30

Superset Wirst curl
Reserve wirst curl 2x10-15 25kg nooit eerder gedaan

arm van 38 naar 39cm

144651952.jpg

ben net klaar met mijn benen training. ging goed;) schema zag er zo uit

Zondag benen

Hack squat 4x6-10 10x40 10x50 8x70 6x80pr <<<pr

Legg curls 4x10-15 15x20 12x30 10x30 10x30

Legg extentions 4x10-15 15x30 15x40 12x50 12x50

Stiff legg Deadlift 3x8-12 12x50 12x60pr 12x70pr <<pr

Half squat 3x6-10 12x70 12x80 12x80pr <<pr

Kuiten 4x15-20

netjes van 38 naar 39 tijdens de cut. Ik zou bij de benentraining de leg curl en leg extension juist voor de kuiten doen op het laatste

zo heb ff mijn borst getraind en eindelijk pr's met het trainen van mijn borst denk dat het komt ondat ik wat hoogere reps doe.

Maandag borst en buik

Bb flat press 4x6-10 12x40 10x60pr 7x60 6x60 <<pr

Inline db press 3x6-10 10x22,5 10x22,5 8x22,5

Incline db flyes 3x8-12 10x20pr 8x20 8x20 <<<<pr

Incline bb press 2x 6-10 10x50 9x50

Crunch schuine bank 4xmax

nette training bro leuke he die pr's

wat ik je effe wilde vertellen is dat je beter kan ophouden met cutten bro anders houd je gewoon niets over man die lat spread foto maakte alle duidelijk ga gewoon door met bulken bro maak eerst bruute mass voor je gaat cutten ,cutten lijkt leuk maar als je klaar ben pas je gweoon tussen alle ecto's
snij de knoop door bro en ga bulken **** the vet gewoon schoon bulken gaan succes check mijn foto's maar in men log ik ga ook nog steeds niet cutten eersdt bouwen en dan mooi maken sorry maar je hebt niet echt veel om mooi te maken ga gewoon voor de massa en dan kan je eens gaan kijken hoe je wilt worden succes en train ze

ditb is gewoon een stukje motivatie voor jou

jimi zei:
nette training bro leuke he die pr's

wat ik je effe wilde vertellen is dat je beter kan ophouden met cutten bro anders houd je gewoon niets over man die lat spread foto maakte alle duidelijk ga gewoon door met bulken bro maak eerst bruute mass voor je gaat cutten ,cutten lijkt leuk maar als je klaar ben pas je gweoon tussen alle ecto's
snij de knoop door bro en ga bulken **** the vet gewoon schoon bulken gaan succes check mijn foto's maar in men log ik ga ook nog steeds niet cutten eersdt bouwen en dan mooi maken sorry maar je hebt niet echt veel om mooi te maken ga gewoon voor de massa en dan kan je eens gaan kijken hoe je wilt worden succes en train ze

ditb is gewoon een stukje motivatie voor jou

ik heb mijn carbs ook al weer verhoogd langzaam. als ik lichtjes bulk schoon kan het zijn dat mijn bf minder wordt en mijn spiermassa meer omdat ik na het trainen nog 20 min fiets. ik heb ook het idee dat mijn stofwisseling dan een stuk hoger ligt.

wel een goed idee van jou. maar heb geen massa verloren alleen nog maar gegaind tijdens de cut. ik zit nu trouwes weer iets boven ondehoud sins vandaag

gewoon doorgaan met bulken bro knallen met die carbs en eiwitten
groeien met die handel en als dat gebeurt is kan je eindelijk het mooi maken door je cutten maar sorry bro als je het nu doet blijft er niets over ga gewoon weer bulken schijt aan de sletjes volgend jaar ben je een monster ik bulk ook nog 1,5 jaar door en dan kijk ik wel of ik wil cutten

jimi zei:
gewoon doorgaan met bulken bro knallen met die carbs en eiwitten
groeien met die handel en als dat gebeurt is kan je eindelijk het mooi maken door je cutten maar sorry bro als je het nu doet blijft er niets over ga gewoon weer bulken schijt aan de sletjes volgend jaar ben je een monster ik bulk ook nog 1,5 jaar door en dan kijk ik wel of ik wil cutten
goed idee bro ik zal nu nog ff lichtjes bulken met wat fietsen erbij dan en naar de zomer ruig bulken maar wel schoon:D ik heb er ook best wel zin in .

jah gewoon wat cardio erbij en bulken maar als je nu 4x in de wek 20 min cardio doet en lekker genoeg bulkt gaat het wel lekker denk ik zo **** the vet en asl het natuurlijk echt uit de hand loopt tjah dan moet je wel cutten succe kerel

jimi zei:
jah gewoon wat cardio erbij en bulken maar als je nu 4x in de wek 20 min cardio doet en lekker genoeg bulkt gaat het wel lekker denk ik zo **** the vet en asl het natuurlijk echt uit de hand loopt tjah dan moet je wel cutten succe kerel

thnx m8 komt helemaal goed volgend jaar rond deze tijd weeg ik 80kg

dan moet je wel snel krijgen bro ik ben maar 4cm groter als jij dus met bulken zou jij echt hard gaan met een goed schema natuurlijk succes bro

ps je bent nu toch al 80

jimi zei:
dan moet je wel snel krijgen bro ik ben maar 4cm groter als jij dus met bulken zou jij echt hard gaan met een goed schema natuurlijk succes bro

ps je bent nu toch al 80

79 smorgen. ik bedoel ook 90 damnzz haha ik ben ik korte tijd zo snel gegroeid dat ik het telkens vergeet hoe zwaar ik ben.:D

Terug
Naar boven