jacoba
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
luppie zei:ik heb nog nooit dropsets voor benen gedaanmaar was echt kapot joh ik moest eerst 10min rusten voor ik met shrugs verder ging
![]()
heftig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
luppie zei:ik heb nog nooit dropsets voor benen gedaanmaar was echt kapot joh ik moest eerst 10min rusten voor ik met shrugs verder ging
![]()
was het ook helemaal buiten adem.maar goed voor spiergroei en spiercoditie.jacoba zei:
thnx santino. ik ga volgende week ff deloaden heb jiji eenig idee hoe ik dat het beste aan kan pakken ??Santino88 zei:

Corleoné zei:
Corleoné zei:
jimi zei:weer een puike training gefeliciteerd met de pr
Rc oefening Cuban press / zwaardtrekken altijd 10 tot 15 hh
niet echt gaan zwaaien. je schouders het werk laten doen, draaien dus. het kan ook met barbell je hebt echt het idee dat je schouders in de hens vliegen. ook al die je maar 10 hhjimi zei:eigenlijk het gewicht naar boven zwaaien ...zit er wel deftig uit
lijkt er wel op jah alleen draai je verer door naar boven aan het einde kun je hem ook nog pressen en dan weer trug. is ook heerlijkjimi zei:als je het meteen bb doet is het toch meer een front raise of zie ik dat verkeerd en tuurlijk moet je de schouder het werk laten doen