- Waardering
- 4.404
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
klein voorbeeld ?Santino88 zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klein voorbeeld ?Santino88 zei:
Santino88 zei:

zal ik zeker doen? maar wat bereik je met zo'n training ?Santino88 zei:
zorgt dat er ook voor dat ik op den duur meer kan tillen ?Santino88 zei:
AlexT zei:ja maar zorg dat de snelheid er echt goed in zit, bij speed training gaat het niet om het gewicht maar om de snelheid, in principe zou een speed setje dus net zo intensief moeten zijn als een zware triple.

) gaan al hard genoeg voruit op 'gewone' trainingen wat speed training enigzins overbodig maakt.AlexT zei:Je hoeft in principe nog helemaal geen speed training te doen, beginners (waaronder ikzelf) gaan al hard genoeg voruit op 'gewone' trainingen wat speed training enigzins overbodig maakt.
Als je het wel doet moet je het nogmaals niet zien als een licht setje want het moet vermoeiend zijn, 3 herhalingen met bankdrukken en 2 met squatten gecontroleerd maar snel laten zakken en vervolgens zo snel mogelijk omhoog.
luppie zei:zat is volgens jou een goede training voor meer kacht en massa, sets, reps ?
ik ben trouwens wel aan het cutten
jimi zei:hoeveel weken draai je ub/lb voor dat je gaat dealoaden
mischien ook omdat ik ben gaan cutten. maandag ga ik ff mijn vet opmeten, ff kijken hoe het er bij staat.jeps kan nu mooi. alleen compound en lekker rustig aanSantino88 zei: