XXL Nutrition

Ludo's LOG

FF op de vraag terugkomend of je nou door moet gaan met UB/LB zou ik zeggen ja,
aangezien je nu in je deload week zit, zou minimaal tot 8 weken volmaken.
Hopelijk na je deload nog weer verandering in de gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
voorbeeld bankdrukken 1rm80kg
week1 8x3x40kg 50%
week2 8x3x42,5kg 55%
week3 8x3x55kg 60% en dan trug ?

ja maar zorg dat de snelheid er echt goed in zit, bij speed training gaat het niet om het gewicht maar om de snelheid, in principe zou een speed setje dus net zo intensief moeten zijn als een zware triple.

AlexT zei:
ja maar zorg dat de snelheid er echt goed in zit, bij speed training gaat het niet om het gewicht maar om de snelheid, in principe zou een speed setje dus net zo intensief moeten zijn als een zware triple.

ik doe wel speed training bij lichte training dag:D

Je hoeft in principe nog helemaal geen speed training te doen, beginners (waaronder ikzelf:D) gaan al hard genoeg voruit op 'gewone' trainingen wat speed training enigzins overbodig maakt.

Als je het wel doet moet je het nogmaals niet zien als een licht setje want het moet vermoeiend zijn, 3 herhalingen met bankdrukken en 2 met squatten gecontroleerd maar snel laten zakken en vervolgens zo snel mogelijk omhoog.

AlexT zei:
Je hoeft in principe nog helemaal geen speed training te doen, beginners (waaronder ikzelf:D) gaan al hard genoeg voruit op 'gewone' trainingen wat speed training enigzins overbodig maakt.

Als je het wel doet moet je het nogmaals niet zien als een licht setje want het moet vermoeiend zijn, 3 herhalingen met bankdrukken en 2 met squatten gecontroleerd maar snel laten zakken en vervolgens zo snel mogelijk omhoog.

zat is volgens jou een goede training voor meer kacht en massa, sets, reps ?

ik ben trouwens wel aan het cutten

luppie zei:
zat is volgens jou een goede training voor meer kacht en massa, sets, reps ?

ik ben trouwens wel aan het cutten

Ik zeg niet dat ub/lb met speed training verkeerd is maar je gaat wss nog net zo hard voruit zonder. Ik zou je voor kracht gewoon richten op veel compound oefeningen, hoog volume, over het algemeen lagere herhalingen maar ook dat meot je varieren.

succes luppie hoegaat het met je cut

Re: Ludo's LOG

--------------------------------------------------------------------------------

Je hoeft in principe nog helemaal geen speed training te doen, beginners (waaronder ikzelf) gaan al hard genoeg voruit op 'gewone' trainingen wat speed training enigzins overbodig maakt.

yep.succes verder.

Laatst bewerkt:
mmmm ik ga bij ub/lb zwaar tussen de 80% en 90% van mijn 1rm zitten
en ub/lb licht ga ik speed training doen. dit lijkt me een goede keuze:D

succes

maar vanaaf deload ub2 3x10 alles

hoeveel weken draai je ub/lb voor dat je gaat dealoaden

jimi zei:
hoeveel weken draai je ub/lb voor dat je gaat dealoaden

dit is mijn 5de week en kon voelen dat ik een deload nodig was;) mischien ook omdat ik ben gaan cutten. maandag ga ik ff mijn vet opmeten, ff kijken hoe het er bij staat.

Week5 Ub2 Deload

UB2 licht deload

chinning 4xbw 4x bw 4xbw

bb rows 10x40kg opwarmen 10x50 10x50 10x50

bb incline press 10x40 opwarmen 10x50 8x50 8x50

BB standing mp press 8x40 8x40

Terug
Naar boven