Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeps en als ik weer bb styl ga trainen ga ik hier weer verderjimi zei:

nee cutten gaat gewoon door op onderhoud.jimi zei:dus cutten is over en je gaat nu voor de bruute mass succes and be strong

Santino88 zei:Agree, die ludo cut het jaar door![]()
Ga bulken en blijf van het bier!

luppie zei:mijn bb rows zijn met dit schema 15 kg gestegen en bench 10kg in 6weken
luppie zei:dames en heren ik ben verhuist naar de pl log'sbuhbaaj:sob:
mooie vooruitgang op die oefeningen, weet zelf nog niet veel vanstop met junken en bier drinken ben je het zo kwijt en met pl kan je wel wat vet gebruiken kerel die train je er dan wel af **** die abs bro pl don't care about absluppie zei:
ik ga 11 oktober nog op zomer vakantie moet er redelijk bij lopen daar !!Masallah zei:Zomer is al bijna voorbij man laat dat cutten voor wat het is en ga bulken man!![]()
ik kon deze week helemaal niet verder trainen. ik heb er nu nog wat last van vooral als ik mijn arm uitstrek naar achteren

luppie zei:damn die rot schouderik kon deze week helemaal niet verder trainen. ik heb er nu nog wat last van vooral als ik mijn arm uitstrek naar achteren
![]()
ik weet niet of het wat wordt nu met UB/LB
denk dat ik ff rustig aan moet doen. en ff een normaal split moet doen.zodat ik met een paar week weer UB/LB kan gaan doen.
als ik volgende weer er nog last van heb ga ik ff naar de huisarts.
![]()
![]()
![]()

Santino88 zei: