- Waardering
- 4.404
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
komt goed
bijna klaar met ub en het gaat heerlijk enkele pr's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nette pr's weer .had je ook je borst opgewamt of direckt die gewichten erop.
je moet gewoon vaker een trap onder je hol hebben![]()
![]()
6jaar de laatste 2 a 3 jaar serieus maar vooral bb dus ging me niet echt om gewicht wat ik druktejah als het licht is het een warming up he ..
nu die bier laten staan en verder knallen.ps hoelang ben je nu eigenlijk bezig al met al
als ik direct serieus was begonnen wel jah maar ik was vanaf mijn 17e toen ik begon met trainen tot mijn 20e niet serieus bezig veel drugs en drank weining eten vooral verkeerd eten. en dat het negateve invloed op mijn training. rond mijn 20e werdt ik serieus met traininig en voeding maar lust nog wel een biertje. maar dat wordt de laatste tijd ook minderdamn bro .niet negatief bedoelt maar er had wel meer in gezeten of niet
als ik direct serieus was begonnen wel jah maar ik was vanaf mijn 17e toen ik begon met trainen tot mijn 20e niet serieus bezig veel drugs en drank weining eten vooral verkeerd eten. en dat het negateve invloed op mijn training. rond mijn 20e werdt ik serieus met traininig en voeding maar lust nog wel een biertje. maar dat wordt de laatste tijd ook minder
thnx maar die troep gebruik ik nie meer behalve een drankje
wat vind je van de training ?