Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeiii daar vraag jij me wat ik denk 1,5 jaar serieus squaten en een jaar deadliftssterke luppe,hoe lang doe je al squat en deadlift?
precies kracht is bij mij een min puntdan doe ik het zo slecht nog niedoe het nu 5weken hehe

ben ik nu ook van plan

daar kun je ook een hoop uithalen.neem je ook wel eens poses aan
daardoor leer je je spieren beter kennen en worden ze ook beter voelbaar.en steretchen doe je dat ook wel ik doe dat 2 a3 keer per week voor extra groeivette tattooo maar die arm mag dikker![]()
zelf train ik ook vaak pl style net als coleman en vele anderen.ik wordt dan in kracht als zowel massa groter .jonnie jackson traint ook zo zoek hem maar eens op kunje een hoop van leren.heb je pumping iron filmdaar kun je ook een hoop uithalen.neem je ook wel eens poses aan
daardoor leer je je spieren beter kennen en worden ze ook beter voelbaar.en steretchen doe je dat ook wel ik doe dat 2 a3 keer per week voor extra groei
wat denk je zelf over te houden van die maat bro hij ziet er erg nat uit zo post eens een foto dat je hem spant front double bicep ofsow.ik zit nu ook op 41 a 42 maar die van mij ziet er veel droger uit bro.(maar zit ook lager in bv als jou)
moet nog groter
:sl*t: