XXL Nutrition

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
jeps alleen de grote 3 trouwens dl was fout heb ik ff opnieuw ingevuld

sterke luppe:) ,hoe lang doe je al squat en deadlift?

dan doe ik het zo slecht nog nie:) doe het nu 5weken hehe

misschien tijdje pl gericht gaan trainen dan?

tattoo

uitbreiding tribal.(nog niet klaar)

202077420.jpg

vette tattooo maar die arm mag dikker ;)

zelf train ik ook vaak pl style net als coleman en vele anderen.ik wordt dan in kracht als zowel massa groter .jonnie jackson traint ook zo zoek hem maar eens op kunje een hoop van leren.heb je pumping iron film??? daar kun je ook een hoop uithalen.neem je ook wel eens poses aan??? daardoor leer je je spieren beter kennen en worden ze ook beter voelbaar.en steretchen doe je dat ook wel ik doe dat 2 a3 keer per week voor extra groei

vette tattooo maar die arm mag dikker ;)

zelf train ik ook vaak pl style net als coleman en vele anderen.ik wordt dan in kracht als zowel massa groter .jonnie jackson traint ook zo zoek hem maar eens op kunje een hoop van leren.heb je pumping iron film??? daar kun je ook een hoop uithalen.neem je ook wel eens poses aan??? daardoor leer je je spieren beter kennen en worden ze ook beter voelbaar.en steretchen doe je dat ook wel ik doe dat 2 a3 keer per week voor extra groei

dikker hij is koud al 40 ghehehe maar mag natuurlijk altijd dikker ghehehe

thnx voor de tips trouwens

wat denk je zelf over te houden van die maat bro hij ziet er erg nat uit zo post eens een foto dat je hem spant front double bicep ofsow.ik zit nu ook op 41 a 42 maar die van mij ziet er veel droger uit bro.(maar zit ook lager in bv als jou)

wat denk je zelf over te houden van die maat bro hij ziet er erg nat uit zo post eens een foto dat je hem spant front double bicep ofsow.ik zit nu ook op 41 a 42 maar die van mij ziet er veel droger uit bro.(maar zit ook lager in bv als jou)

ik den als ik op 8% zit zo'n 38 a 39 cm

als je het lukt:P

hehe :P vette tattoo trouwens :)

update cutten

zo heb me vandaag eens ff gewogen en ben al bijna een kilo lichter geworden:eek: het gaat niet snel maar goed.zolang ik progressie merk blijf ik gemotiveerd;)

goedzo luppie,je komt er wel:)

UB DE week1

UB/LB WORKOUT SCHEMA

UB ME 2x10 2x7 2x3 2x1

BENCH PRESS
1x10x30
1x10x50
2x7x60
1x3x70
1x2x70
2x1x75

CHINNEN
1x5xbw
3x3xbw

BB ROW
1x10x50
1x8x60
2x5x70

OH PRESS mp standing
1x10x30
1x8x35
1x8x40
1x3x50

DB HAMER CURL
2x6x17,5 pr ?
1x4x20 pr

Zo mijn eerste ub training achter de rug en ik moet zeggen dat het lekker ging bench voelde ook goed aan. ik denk dat ik volgende week bench kan gaan verhogen als het mee zit.

vanaaf ga ik nog een half uurtje hardlopen of 3 kwatier fietsen moet ik nog ff zien. bye bye:woot: :sl*t:

nette training,ik zou gaan lopen als ik jou was:)

Terug
Naar boven