- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
luppie zei:dames en heren, ik ben van plan het een en ander aan mijn voeding en en mijn training te veranderen, omdat ik in april begin te cutten, ga ik 3 keer per week cardio toevoegen, op woensdag morgen een half uur, op zaterdag morgen een half uur en op zondag morgen een half uur. cardio op nuchtere maag. kwa voeding ga ik nog maar 1 keer per 2 week 1 junkmaaltijd per dag nemen. ik blijf rond de 3100 cal per dag.
rond april ben ik van plan om na iedere training er nog een 20min cardio erbij te doen. dat betekend dus 7 maal cardio in 1 week. na ieder training 20 min. en op trainings vrije dagen 30 min cardio in de ochtend. ik blijf op 3100cals. als ik niet meer afval ga ik pas in mijn cals verlagen. 2700cals is mijn dagelijke behoefte.
18fitie zei:ziet er goed uit, als je maar niet te rap zakt in kcal
luppie zei:mijn gewicht is trouwens 80kg bet een bf van rond de 17% nu. maar hoe zwaar ben ik dan ongeveer als ik 10%bf heb als ik weinig of gen spiermassa verlies ?
nofear train! zei:Nette pr´s, als je goed door traint en zorgt dat je goed eet voor je training kan je ook tijdens de cut die pr´s voortzetten. Ik ken althans mensen die kracht gewonnen hebben in de cut ipv verloren. Tot wel bf wil je cutten?
ik weet niet wat het is maar nu ik lager in koolhydraten zit gaat het trainen veel lekkerder. weer pr's behaald