Fitness Seller

Ludo's LOG

goede barbell row, waarom zo licht op deadlift? net mee begonnen?

• Topic Starter Topic Starter
nofear train! zei:
goede barbell row, waarom zo licht op deadlift? net mee begonnen?

mijn onderrug is nogal blesseure gevoellig, vandaar.
maar ik ga zeker volgende week weer zwaarder, maar blijf wel hoog in reps.

goeie rows kerel

Santino88 zei:
Goeie training

Die buikspieren is dat op een decline bankje?

neej met mijn poten onder de verwarming maar heb wel een decline bankje. voor de veranderen gebruik ik die ook wel eens.

ojah heb mijn log niet echt bijgehouden. maar cutten gaat wel redelijk mog niet afgevallen kwa gewicht maar dat komt nog wel. boen ook trouwens nog maar met 2eweek bezig te cutten.

ik heb nog wel pr gehaald met deadlift 3x90kg.
volgende week hou ik mijn training schema's weer ff bij hier.

zo ik ben net klaar met mijn borst en biceps training. en het ging zwaar lekker. heb een pr op plat bankdrukken en een pr op hamer curl en standing db curl. ik eet op het moment nog op onderhoud nu bijna 3 week maar niet. lichter of zwaarder geworden. ik ga cardio opvoeren naar 4 keer per week. ik heb trouwens geen haast met cutten, want ik wil natuurlijk geen massa verliezen. mijn schema zag er vandaag als volgt uit:

Barbel drukken plat 12x30-10x40-8x50-5x60-3x70pr

Barbel drukken schuin 10x50-6x60-5x60

Dumbbell flyes schuin 2x8-12 8x20kg

Db Pull over 2x8-12 12x20kg

Barbel curl 10x25-8x30-6x35

Hamer curls 8x15pr-8x12,5-8x12,5

Standing db Curl 10x12,5-8x15pr-6x15

ik ga nu nog ff een half uurtje fietsen buhbaaaj greetzz.

Jogens mijn training zit er weer op voor vandaag. ik heb de benen, kuiten en buik getraind. trainen ging opzich lekker maar zit met een probleem dat ik niet gewoon kan sqauten thuis, want ik heb geen squatrek. daarom die ik gewoon squat met hoge herhalingen. training zag er als volgt uit:

Bb hack squat 12x30-10x50-8x60-8x70pr

Legg curls 12x20-10x30-8x40

Squat 12x70pr-10x80pr8x90pr

Goodmornings 3x10-15 15x30kg

Kuiten 4x12-15

Buik 3x15-20 10kg

hoge herhalingen vind ik trouwens best lekker voor de benen.

over cutten gesproken blijf ik op onderhoud.

hoe krijg je die 90 dan op je schouders, ik neem aan dat je niet je eigen squat kan voorslaan?

nofear train! zei:
hoe krijg je die 90 dan op je schouders, ik neem aan dat je niet je eigen squat kan voorslaan?

ik zet de steunen van het bankje hoger, maar eingelijk net hoog genoeg om hem in mijn nek te leggen, en kan hem er dan uitpakken met moeite. wel een gekloot moet ik zeggen.

Kan je niet even snel 2 buizen aan de muur maken? ;) Kost geen reet, alleen even kijken of het staal het houdt. Verder lekkere training hoor!

lekker he die hack squats

heb vandaag ook weer lekker getraind. voor en zijkant schouders stonden voor vandaag geplandt. heb tog nog weer pr's erbij gehaald en over het cutten gesproken begin ik de laatste tijd wel meer honger te krijgen damnzz.

training zag er zo uit:

Standing military press 12x20-10x30-8x40-6x45 4x50pr

Site raises 12x7,5 10x10 8x12,5pr

Upricht rows 8x40 6x40 6x40

Barbel strugs 3x8-12 8x80 8x80 8x80pr

Smal drukken 10x40-8x50-6x55-4x60pr

Lying tricps extentions 8x30-7x35pr-6x35

ik ben van plan om morgen eens lekker te gaan eten iets boven onderhoud.
gewoon smorgens 40gr brinta extra en 250ml mager melk, wat meer brood 6 in plaats van 4 en een lekkere pizza of iets dergelijks.
dat wil ik graag iedere vrijdag doen zou dat kwaard kunnen ?? ghehehehe

ik ben van plan om morgen eens lekker te gaan eten iets boven onderhoud.
gewoon smorgens 40gr brinta extra en 250ml mager melk, wat meer brood 6 in plaats van 4 en een lekkere pizza of iets dergelijks.
dat wil ik graag iedere vrijdag doen zou dat kwaard kunnen ?? ghehehehe

goede mp en upright rows

als je cut, kan je idd een dag in de week refeed doen(boven je onderhoud bikkelen) maar ik zou er niet mee overdrijven

succes met cutten, als je zo doorgaat hou je aardig wat massa over in de zomer:D

Terug
Naar boven