- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kracht stats heeft niets met kuren te maken imo.
Eerder body stats. Maar waarom moet je daar op reageren
over dat kuren. Dat moet iedereen toch zelf weten?
Stukje frustratie of jaloersheid? Anders zou je het ook niet zeggen imo
Ik ben trouwens oud genoeg om dat zelf te bepalen
Ik kan er potverdomme ook nix aan doen dat ik minder motor-units heb per spiervezel
vergeleken bij jullie kracht patsers
Hihi, wie is er nu gefrustreerd en jaloers? Je verzint nu gewoon een slap excuus.Kracht stats heeft niets met kuren te maken imo.
Eerder body stats. Maar waarom moet je daar op reageren
over dat kuren. Dat moet iedereen toch zelf weten?
Stukje frustratie of jaloersheid? Anders zou je het ook niet zeggen imo
Ik ben trouwens oud genoeg om dat zelf te bepalen
Ik kan er potverdomme ook nix aan doen dat ik minder motor-units heb per spiervezel
vergeleken bij jullie kracht patsers
ik weet niet of je het over mij hebt maar...Ik zeg niets over het kuren, ik lees alleen al een paar keer dat luppie verteld dat hij weinig motor-units per spiervezel heeft. En daar wilde ik op reageren.

Hoe kunnen ze dat testen. Ik zou graag zo'n test doen en ook op motor unitsNah, gewoon omdat ik in verscheidene topics al gemerkt heb, en hier in zijn log
ook, dat ze Lu lopen te bashen om zijn stats. En dat terwijl hij een winny only doet.
Kan trouwens toch ook dat hij een lichte myopathy heeft. Kunnen ze toch testen dacht ik![]()
Hoe kunnen ze dat testen. Ik zou graag zo'n test doen en ook op motor units

Dat waarschijnlijk niet, maar we zullen je in ieder geval niet meer zo belachelijk vinden.Ik wil mijn spiervezels er wel een op laten testen
Dan ben ik det eeuwige gezeur over mijn kracht
stats kwijt als het zo blijkt te zijn.