Fitness Seller

massavorming bij powerliften

De vraag is hoe ze buffed worden... Ik denk niet veel door die ene maximale rep, maar door door de reps ervoor. Rond de 5 of erboven.
Ook zie je als je de logs volgt van pl dat ze ook voor hytrophie gaan, dus ook hoger in reps.

De vraag is hoe ze buffed worden... Ik denk niet veel door die ene maximale rep, maar door door de reps ervoor. Rond de 5 of erboven.
Ook zie je als je de logs volgt van pl dat ze ook voor hytrophie gaan, dus ook hoger in reps.
Dude je spieren groeien echt niet alleen op 6-8 reps of wat dan ook. Ze groeien, als je genoeg vreet, zelfs als je lang en hard genoeg in je neus peutert..

Hij bedoelt dat onze warmup setjes de oorzaak zijn van hypertrofie:roflol:

:roflol: Doe die oogkleppen eens af man, op enkel zware compound singles groei je knetter hard, als je goed eet.

Zoveelste domme topic hierzo, 't moet niet veel gekker worden.

Ik dacht dat je alleen door standing pose curls buff werd.. :sad: Nu moet ik m'n hele schema weer aanpassen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hier blijkbaar een gevoelige snaar geraakt tussen pl-ers en bb-ers met mijn vraag rond massavorming bij powerliften

veel heb ik der hier niet mee bijgeleerd enkel dat er toch velen kleingeestige manjes up het forum zitten :)

zal ik wel lekker gaan powerliften en eten als een paard trainen als een beer en groot zal ik worden

squatten en deadliften is slecht voor je rug en knieën

daarom curl ik altijd in het squat rek want juist dan wordt je groot en zet je massa aan........

oke ik laat mezelf wel weer opsluiten...

Ja daar moeten we het toch eens over hebben, ik blijf je natuurlijk niet waarschuwen dat het niet de bedoeling is dat je daar gaat staan curlen! :mad:

ik heb hier blijkbaar een gevoelige snaar geraakt tussen pl-ers en bb-ers met mijn vraag rond massavorming bij powerliften

veel heb ik der hier niet mee bijgeleerd enkel dat er toch velen kleingeestige manjes up het forum zitten :)

zal ik wel lekker gaan powerliften en eten als een paard trainen als een beer en groot zal ik worden

Je had moeten leren dat je nu je ECHT gaat trainen je pas ECHT zult gaan groeien! :D

Dat is het enige juiste antwoord op jouw vraag. Je hebt dus wél iets bijgeleerd!

Dude je spieren groeien echt niet alleen op 6-8 reps of wat dan ook. Ze groeien, als je genoeg vreet, zelfs als je lang en hard genoeg in je neus peutert..

Kan er iemand een studie aan dit laatste wijden aub? ;)

Ik zal je nog iets bijleren: zet hoofdletters in het begin van je zin, en punten op het einde, dat maakt het geheel tenminste leesbaar.

Zeg ik dat je spieren niet zullen groeien als je lager gaat dan 5 reps?
Doe die oogkleppen eens af man, op enkel zware compound singles groei je knetter hard, als je goed eet.

Zoveelste domme topic hierzo, 't moet niet veel gekker worden.
Wat heb ik gezegt over compound oefeningen? Een compound schema is niet onmiddelijk een pl schema...

Zeg ik dat je spieren niet zullen groeien als je lager gaat dan 5 reps?

Wat heb ik gezegt over compound oefeningen? Een compound schema is niet onmiddelijk een pl schema...
Nee, maar je doet wel een suggestie in die richting.

• Topic Starter Topic Starter
Kan er iemand een studie aan dit laatste wijden aub? ;)

Ik zal je nog iets bijleren: zet hoofdletters in het begin van je zin, en punten op het einde, dat maakt het geheel tenminste leesbaar.

Zonder hoofdletters punten en heel die cinema begrijp je toch ook wat ik zeggen wil, wat komt ge hier dan lullen gast of zijt ge ****ing schoolmeestertje die graag de puntjes op de i zet, zo ene die thuis niks te zeggen heeft en anderen hier dan maar wat de les komt spellen........................................................................................................... puntjes genoeg voor je ??? :D:D:D

Ah, je bent een Belg. Dat verklaart een hoop.

Terug
Naar boven