XXL Nutrition

Meer spiercelle

• Topic Starter Topic Starter
Bench
8 x 50
5 x 70
2 x 5 x 80 kg
4 x 80 kg

BOR
8 x 50
2 x 8 x 60 kg

Squat
5 x 50, 70
3 x 80
3 x 4 x 90 kg

Had van 07:00 tot 16:30 gewerkt en vannacht echt bagger geslapen dus was gewoon geen optimale training. Maar hey, beter iets dan niets!

Zo'n rare training was het toch niet? Ik vind hem tenminste best netjes weer hoor.

als je zo'n training neer zet na slecht slapen etc. dan mag je best tevreden zijn toch? Ik slaap de laatste tijd ook bagger en werk heeft met de fysieke inspanning ook vaak een nadelig gevolg....maar een beetje koffie etc. doet wonderen en toch weet ik elke training nog progressie te boeken!

Vaak is het ook gewoon meer het gevoel..

als je zo'n training neer zet na slecht slapen etc. dan mag je best tevreden zijn toch? Ik slaap de laatste tijd ook bagger en werk heeft met de fysieke inspanning ook vaak een nadelig gevolg....maar een beetje koffie etc. doet wonderen en toch weet ik elke training nog progressie te boeken!

Vaak is het ook gewoon meer het gevoel..

Netjes dat je toch traint! En zeker waar. Mentaal is een groot gedeelte van hoe je training aanvoelt.

OHP
10 x 10
8 x 30
5 x 40
2 x 5 x 50 kg
6 x 50 kg

Squat
5 x 30, 50, 70
3 x 80
2 x 5 x 90 kg
6 x 90 kg

Geen tijd voor extra want moest eten. Beide oefeningen voelde vandaag heerlijk! 90 kg Squat gehaald voelt echt top. drool:drool:drool:drool:

Voelt wel lekker hè, flink wat reps squatten met meer dan je lichaamsgewicht.

Blijft altijd een lekker gevoel om met een oefening voorbij je lichaamsgewicht te gaan. De enige waarbij ik het minder spannend vond is de deadlift, daarbij werk ik nu op naar de 2X lichaamsgewicht :D Nu is dat trouwens met mijn bw wel wat makkelijker dan bij jullie denk ik :p

Blijft altijd een lekker gevoel om met een oefening voorbij je lichaamsgewicht te gaan. De enige waarbij ik het minder spannend vond is de deadlift, daarbij werk ik nu op naar de 2X lichaamsgewicht :D Nu is dat trouwens met mijn bw wel wat makkelijker dan bij jullie denk ik :p

Dat denk ik ook, of ik doe iets verkeerd :D

Bench press
5 x 50, 70
2 x 5 80 kg
5,5 x 80 kg
Nieuwe manier van set-up, stuk stabieler!

Yates row
8 x 50
2 x 8 x 60 kg
Deze voelt echt superlekker, hou ik erin ipv BOR!

Deadlift
5 x 50, 70, 80
3 x 100
3 x 110 kg
5 x 1 x 110 kg
Even aan techniek geprobeerd te werken.
Blijft echt zoeken met die deadlift..

Ez-barbell curl
3 x 8 x 30 kg
Lekkerder voor polsen dan straight bar.

Ab wheel
15 x
9 x
8 x
Voelt altijd alsof ik in tweeën getrokken wordt.

2 dagen achter elkaar getraind omdat morgen mn amandelen eruit gaan! Paar dagen niet trainen en eten dus.
Dingen die ik evt nog kan doen door zoveel mogelijk vet en zo weinig mogelijk spier kwijt te raken?

drool:drool:drool:

Ik heb toen ik een tijdje niet kon trainen ivm een operatie gewoon op onderhoud gegeten en eiwitten iets omhoog geschroefd. Echter ging dat wel over een langere periode ~6 weken. Ging wel aardig toen.

Operatie ging goed. Grootste amandelen die de chirurg deze week had gezien Hahaha. Ben wel constant echt flink misselijk en behoorlijke pijn maar een toekomst met minder ziekte en meer vreugde is nabij!

5/5
drool:drool:drool:drool:drool:

Ik heb toen ik een tijdje niet kon trainen ivm een operatie gewoon op onderhoud gegeten en eiwitten iets omhoog geschroefd. Echter ging dat wel over een langere periode ~6 weken. Ging wel aardig toen.

Gehoord dat je met babyvoeding prima kan onderhouden!

Net mn 40 uur durende vast gebroken met een olvarit baby hapje! Zou wel 10 pizzas op kunnen nu :o

Dus nu gaat het ijs eten beginnen??? :p

Terug
Naar boven