- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je zo'n training neer zet na slecht slapen etc. dan mag je best tevreden zijn toch? Ik slaap de laatste tijd ook bagger en werk heeft met de fysieke inspanning ook vaak een nadelig gevolg....maar een beetje koffie etc. doet wonderen en toch weet ik elke training nog progressie te boeken!
Vaak is het ook gewoon meer het gevoel..
Voelt wel lekker hè, flink wat reps squatten met meer dan je lichaamsgewicht.
Blijft altijd een lekker gevoel om met een oefening voorbij je lichaamsgewicht te gaan. De enige waarbij ik het minder spannend vond is de deadlift, daarbij werk ik nu op naar de 2X lichaamsgewichtNu is dat trouwens met mijn bw wel wat makkelijker dan bij jullie denk ik
![]()

Blijft altijd een lekker gevoel om met een oefening voorbij je lichaamsgewicht te gaan. De enige waarbij ik het minder spannend vond is de deadlift, daarbij werk ik nu op naar de 2X lichaamsgewichtNu is dat trouwens met mijn bw wel wat makkelijker dan bij jullie denk ik
![]()

Ik heb toen ik een tijdje niet kon trainen ivm een operatie gewoon op onderhoud gegeten en eiwitten iets omhoog geschroefd. Echter ging dat wel over een langere periode ~6 weken. Ging wel aardig toen.