MuscleMeat

meisje doet 90kg x 15 reps x 3 sets ??

Bezoekers in dit topic

driebiebu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
44
Waardering
1
Hoi,

Ik ken een meisje van een jaar of 25 en ik schat dat ze zo'n 1.70m is en 70kg weegt.
Ze doet al lang aan krachttraining; heel fanatiek. Maar het is geen "big girl", wel een mooi stevig figuurtje.

Ze beweert dat ze 90kg bankdrukt. met 15 reps en dan 3 sets !!!

Ik geloofde er niks van maar vond het lullig om dat te zeggen.

Of heb ik het mis? Zou het kunnen?

Wat drukken jullie? Ze zegt ook dat er veel mannen in haar gym zijn die dit niet kunnen.
 
Kan toch? Goei genetics, goei trainen. M'n zusje van 18 squat na een paar maanden trainen 1x140, en dat doen de meeste jongens daar ook niet na(basic fit).
 
Mij kan het geen reet schelen wat anderen al dan niet drukken.

De meeste mannen in de gym kunnen niet al te veel :)
 
Nope. No way
 
video or it didn't happen.
 
Random.chick bencht geen 15*90. Period.
 
Wel met retarded arch, maar als een meisje van 13 nog 1x100 kan is het goed mogelijk dat iemand van 25 met jaren training 15x90 kan lol. Of veel vrouwen dat kunnen, nee, maar het is goed mogelijk.

En 3 jaar later was haar 1rm 110kg en testte ze positief op doping.

 
Gewoon een keer met haar naar de sportschool gaan toch? Dan kun je zelf oordelen of ze het nou wel of niet kan ^^.
 
Kan best als het van die random bench presses zijn met halve rom en waar iemand boven staat die aan het bent over rowen is.
 
Kan best als het van die random bench presses zijn met halve rom en waar iemand boven staat die aan het bent over rowen is.

Mag toch bij basic fit?
 
En 3 jaar later was haar 1rm 110kg en testte ze positief op doping.


haha mijn rom met floorpress is nog groter...toch echt benieuwd wat sommigen met zo'n arch nog drukken als de onderrug ook op de bank zou blijven. Deze een kg of 80?
 
Kan toch? Goei genetics, goei trainen. M'n zusje van 18 squat na een paar maanden trainen 1x140, en dat doen de meeste jongens daar ook niet na(basic fit).


Lolwat, bw?
 
ik vind het maar een sterk verhaal. letterlijk
 
pics van zusje van 18.

en vid van de squat ofc.
 
Back
Naar boven