Een vraag stellen doe je met woorden, niet met emoticons, want ik begrijp je 'vraag' niet.
Beetje op het gemak e schoffie.
De maaltijd is niet volledig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vraag stellen doe je met woorden, niet met emoticons, want ik begrijp je 'vraag' niet.
Ik heb nog nooit die 1 RM setjes gedaan. Was die 3 x100kg echt de max die in je benen zat, of heb je jezelf ingehouden voor de 1 RM's.Full squat (1RM toppen):
5 x 80
3 x 100
1 x 125
1 x 135 PR
1 x 140 PR
Ik heb nog nooit die 1 RM setjes gedaan. Was die 3 x100kg echt de max die in je benen zat, of heb je jezelf ingehouden voor de 1 RM's.
Ok, dan ik begrijpUiteraard ingehouden. Je moet niet teveel voorvermoeien als jij je 1RM wil testen. Gewoon voldoende opwarmen.
. Wou al zeggen ik doe 6x110kg dan zou ik 1 RM bijvoorbeeld 160kg moeten halen maar dat werkt niet zo.Bill star intermediate methode hé. Ik heb 2 maand Bill star gedaan en dan overgeschakeld naar een split schema. Maar ik ben wel 3x per week blijven squatten.
Maandag: 5 x 5 full squat (bij elke set 10kg verhogen)
Woensdag: 4 x 5 full squat (elke set met 10kg verhogen MAAR: set 3 = set 4)
Vrijdag: 4 x 5, 1 x 3 (2.5kg zwaarder dan 5RM op maandag), 1 x 8 (gewicht van derde set)
De week erna doe je dan op maandag 5 herhalingen met die 3RM van vrijdag.
Bedankt, kerel. Is duidelijke uitleg! Heb je gemerkt dat andere lifts minder gingen omdat je zo vaak Squatte of niet echt?

ziet er goed uit bro. Heb er 10min naar zitten kijken maar komt niets zinnigs bij me op om het aan te vullen. Ziet er goed doordacht uit. Ben benieuwd hoe het uitpakt![]()

Opmerkingen:
Vooral MP ging erg vlot
Van 3 x 5 x 55 naar 5 x 3 x 60 op MP...in één week tijd.

Dat viel mij ookal op... komt niet zo vaak voor.Thx beescht, mijn LB is in verhouding zeker sterker dan UB.![]()