Fitness Seller

Michiel's log - Clenching The Fists

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
oow en btw, respect voor je duidelijke bericht!

• Topic Starter Topic Starter
als je je nu eens ontspannen hield, dan leek het mij makkelijker, Ik zou btw die frambozen skippen en 1 of 2 boterhammen ipv overdag plaatsen! Lijkt me lekkerder voelen maar goed! je moet het zelf wetem

Boterhammen is een no go in de cut ;)
100gr frambozen leveren maar 7gr KH op, ik doe dit gewoon voor de smaak, anders is die kwark niet eetbaar :D De overige 18gr KH in mijn laatste maaltijd komen door de kwark, die kan ik er onmogelijk uittoveren.

Boterhammen is een no go in de cut ;)
100gr frambozen leveren maar 7gr KH op, ik doe dit gewoon voor de smaak, anders is die kwark niet eetbaar :D De overige 18gr KH in mijn laatste maaltijd komen door de kwark, die kan ik er onmogelijk uittoveren.

Op voedingswaardetabel geven ze 14 gram = 1 boterham.. Boterham is langzame KH en Frambozen zijn snelle KH voort slapen gaan! Correct me if im wrong!

Op voedingswaardetabel geven ze 14 gram = 1 boterham.. Boterham is langzame KH en Frambozen zijn snelle KH voort slapen gaan! Correct me if im wrong!

Op die 7gr fructose zal het niet komen. Mijn ervaring is dat ik van boterhammen meer vocht vasthoud. Volkoren brood is vaak gewoon 'gekleurd' wit brood dus zo complex en voedzaam zijn die koolhydraten uit brood niet imo. ;)

Goed bezig Michel, mooie trainingen met name die benentraining. (6 * 120 :bow:)
Gruwelijk he die barbell lunges na squat? Ik had een pomp van 2 dagen in m'n glutes!

Je cut game-plan ziet er goed uit, je kiest er verstandig voor om niet ineens drastisch te gaan cutten, hetgeen vaak verlies van spiermassa met zich meebrengt. Ik denk dat deze manier veiliger is.
Je kan met verloop van tijd altijd nog het een en ander bijstellen, ff kijken hoe je lichaam reageert.
Op die foto geef ik je geen 19 % trouwens, maar lastig te zeggen omdat je je armen + middenrif omhoog trekt.

Succes!

Goed bezig Michel, mooie trainingen met name die benentraining. (6 * 120 :bow:)
Gruwelijk he die barbell lunges na squat? Ik had een pomp van 2 dagen in m'n glutes!

Je cut game-plan ziet er goed uit, je kiest er verstandig voor om niet ineens drastisch te gaan cutten, hetgeen vaak verlies van spiermassa met zich meebrengt. Ik denk dat deze manier veiliger is.
Je kan met verloop van tijd altijd nog het een en ander bijstellen, ff kijken hoe je lichaam reageert.
Op die foto geef ik je geen 19 % trouwens, maar lastig te zeggen omdat je je armen + middenrif omhoog trekt.

Succes!

Hey Lorenzo (mijn naam is trouwens Michiel maar je doet het waarschijnlijk met opzet :D)

Die lunges zijn heel zeker zwaar maar vooral ook voor mijn motoriek. Ik doe eerst x-aantal reps met het rechter been, dan doe ik zonder rust alle reps met het linker been. Die omschakeling is heel erg moeilijk, bij de eerste 2 à 3 reps met het linkerbeen totaal geen evenwicht. :) Het is al de derde dag dat ik spierpijn heb in glutes, quads en hams dus het doet zeker zijn werk :D

Het cutten komt wel goed, de eerste week is goed mee gevallen, nu moet ik tenminste niet steeds op zoek gaan in mijn koelkast naar eten, nu staat het voor heel de dag vast wat ik moet eten :)

Met een hongergevoel kan ik wel leven zolang mijn trainingen er niet teveel onder lijden. En als de honger dan toch te erg wordt, eet ik gewoon nog wat meer groenten.

Ohhh nee man ik dacht dat je Michel heette.
Maar zeg maar Loo hoor...
Ik wissel trouwens niet direct af per been bij lunges; te weinig conditie ;)

Ohhh nee man ik dacht dat je Michel heette.
Maar zeg maar Loo hoor...
Ik wissel trouwens niet direct af per been bij lunges; te weinig conditie ;)

Ik doe altijd 1 stap voren en terug, dan andere been, is dit niet goed?

Maandag 12 januari 2009
dag 1, week 1 cut

Military press:
10 x 20 opw
10 x 40
3 x 2 x 60 netjes
8 x 50
6 x 50
10 x 40

Front raises (charles glass versie):
12 x 6
10 x 8
10 x 10 PR
8 x 8
6 x 6 (dropset)

Side raises:
12 x 6
10 x 8
7 x 10
4 x 10
10 x 8
8 x 8
6 x 6 (dropset)
5 x 4 (dropset)

Face pulls:
12 x 20
12 x 30
12 x 30
10 x 35
10 x 40
8 x 35

Cardio fietsen:
20 minuten @ 160 bpm (niveau 7 vd 25)
+ 2min cooldown naar 120 bpm

Opmerkingen:
Voor zolang ik ga cutten zal mijn koptitel int het roze zijn :D
Een lekkere training achter de rug. Ik merk wel dat ik sneller een verzuring krijg nu dat ik lager in kcal zit. Voor de rest voel ik me nog uitstekend.

De cardio ging ook vlotjes, ik had me voorgenomen om 10min cardio te doen en zo op te bouwen maar mijn conditie is blijkbaar (nog) beter dan verwacht. Ik heb dan maar direct 20 min gedaan. Gedurende heel de sessie door mijn neus geademd en zo hoort het ook, je mag niet buiten adem zijn toch?

Morgen benen en nog steeds spierpijn in glutes, quads en hams van vorige vrijdag :D :wl:

Laatst bewerkt:
nette mp, die front raises charles glass versie voel je goed hé! vind die side lateralls manier met handpalmen naar achter ook heerlijk. Doe je altijd cardio na je training of ook op aparte dagen?

nette mp, die front raises charles glass versie voel je goed hé! vind die side lateralls manier met handpalmen naar achter ook heerlijk. Doe je altijd cardio na je training of ook op aparte dagen?

Die front raises voel ik idd veel beter op deze manier :)

Ik ga cardio altijd op trainingsdagen doen. De eerste weken 3x cardio (ma,woe,vrij) maar als de resultaten uitblijven opvoeren naar 5x (ma ->vrij). En als dat nog niet voldoende is kan ik nog steeds op rustdagen (zat, zon) cardio doen.

Jij ook succes met cutten ;)

Maandag 12 januari 2008
dag 1, week 1 cut

Military press:
10 x 20 opw
10 x 40
3 x 2 x 60 netjes
8 x 50
6 x 50
10 x 40

Front raises (charles glass versie):
12 x 6
10 x 8
10 x 10 PR
8 x 8
6 x 6 (dropset)

Side raises:
12 x 6
10 x 8
7 x 10
4 x 10
10 x 8
8 x 8
6 x 6 (dropset)
5 x 4 (dropset)

Face pulls:
12 x 20
12 x 30
12 x 30
10 x 35
10 x 40
8 x 35

Cardio fietsen:
20 minuten @ 160 bpm (niveau 7 vd 25)
+ 2min cooldown naar 120 bpm

Opmerkingen:
Voor zolang ik ga cutten zal mijn koptitel int het roze zijn :D
Een lekkere training achter de rug. Ik merk wel dat ik sneller een verzuring krijg nu dat ik lager in kcal zit. Voor de rest voel ik me nog uitstekend.

De cardio ging ook vlotjes, ik had me voorgenomen om 10min cardio te doen en zo op te bouwen maar mijn conditie is blijkbaar (nog) beter dan verwacht. Ik heb dan maar direct 20 min gedaan. Gedurende heel de sessie door mijn neus geademd en zo hoort het ook, je mag niet buiten adem zijn toch?

Morgen benen en nog steeds spierpijn in glutes, quads en hams van vorige vrijdag :D :wl:

1) lange opmerking
2) vetgedrukte :orly:

Ik heb het over wat je zegt over dat je niet buiten adem mag zijn. Alsof je niet buiten adem mag zijn, of je verbrand niets.

Ik heb het over wat je zegt over dat je niet buiten adem mag zijn. Alsof je niet buiten adem mag zijn, of je verbrand niets.

Dat zeg ik niet, het is gewoon een richtlijn om te volgen. Te hoge intensiteit werkt mss contraproductief?

Dus je ontkent het niet van die kick backs? :sd:

Nu dodo doen!

Lekker die MP kerel ...

euhm, die 160bpm? Is dat hart beats per minute?
Dat is anders best wel hoog ...

EDIT: ah nee, zie net je leeftijd :p

Lekker die MP kerel ...

euhm, die 160bpm? Is dat hart beats per minute?
Dat is anders best wel hoog ...

EDIT: ah nee, zie net je leeftijd :p

Ja, die 160 beats per minute kan ik zeker 30min volhouden zonder te diep te gaan

Berekening:

220 - 19 = 201
201 * 80% = 160.8

Dat zeg ik niet, het is gewoon een richtlijn om te volgen. Te hoge intensiteit werkt mss contraproductief?

Dus je ontkent het niet van die kick backs? :sd:

Nu dodo doen!

Een hoge intensiteit is het enige wat je kracht nog een beetje kan redden in de cut.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven