Mooie dag achter de rug.

Prachtig mooi weer, wel veel te warm om te lopen en ook niet echt gezond. Er deden zo'n 1200 mensen mee aan de 5k en zo'n 5100 aan de 15k.
Ik stond op de 2de rij bij de start, tussen alle uitgemergelde langeafstandslopertjes

Ik had mijn mp3 speler opgezet met een lekkere liveset op van dj rush om in 'trance' te geraken.
Na het startschot natuurlijk veel te snel gelopen, tussen alle echte lopers waardoor ik na 500 meter al moest vertragen en mijn eigen tempo moest zoeken. Er staken dan heel wat mensen mij voorbij maar gelukkig heb ik er ook een aantal terug ingehaald. Ongeveer op 1/3 van het parcours stond mijn makker en trainingspartner 18fitie met een flesje water en mij aan te moedigen.

Na 2/3 van het parcours liep ik op een goed tempo en had ik opeens veel minder last van die kramp in mijn rechterkuit, toen zat ik een lekkere trance: de runners high. Op 200 meter van de streep heb ik dan nog een sprintje getrokken en 5 mensen voorbij gestoken, ik kreeg die boost door alle mensen die stonden te roepen en te klappen.
Ik heb geen idee wat mijn tijd was, de resultaten komen vanavond nog online en binnen 24u zal ik een foto van mijzelf hebben, die post ik dan hier wel ff (met mijn kleine kuiten

) Ik hoop dat ik bij de eerste 100 van de 1200 ga zitten!!
Daarna zijn 18fitie en ik naar de Mc Donald gereden, ik heb een Large Menu genomen:
-Large frieten
-Large filet-o-fish
-Large Cola (light

)
-Mayonaise
-9 chicken nuggets (met kerrie saus)
-1 brownie
-extra zout
Goed voor +-2000kcal