Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk er aan om nu eerst minstens 2 maand te (clean) bulken. Dan eventueel een aantal weken keto te doen, want het is dan midden zomer en ik wil ook niet te dik staanMijn timing is niet super, ik had beter wat later beginnen cutten zodat ik aan het begin van de zomer droog stond. Maar ik heb nu echt geen zin om de cut zo lang door te rekken tot aan de zomer
Eerst terug wat meer eten, zoals willem9 een tijdje geleden ook al eens had voorgesteld.

Ook merk ik nu al dat mijn schema niet ideaal is, mijn triceps zijn nog stijf van gisteren. Maar ik vind geen andere oplossing om mijn armen en schouders het meeste prioriteit te geven.
Je geeft zelf al aan dat je wat zwakker bent in je schouders, toch vind ik dat je een goed volume getraind heb. Shrugs mogen wel wat zwaarder of ligt dat aan mij?

K'heb even aandachtig je logje bekeken, maar wat is nu je resultaat van de cut? komen daar ook foto's van? En tot welke BF heb je gecut?
Bij mijn volgende cut ga ik mss iets sneller proberen te cutten, dit was mijn eerste cut, daarom ben ik extra voorzichtig geweest, ik wou echt geen massa verliezen. Nog vragen? 
Gewichten voor deadlift en squats zien er indrukwekkend uit!

Ik ga ook maar weer eens frontsquatten zodra m'n knieën normaal functioneren, m'n quads moeten ook groeien.
Doe je niet wat veel presses voor schouders? Ik zou een van de twee vervangen voor front raises, ook een goede oefening voor je delts hoor!
Succes.

Ga je verder blijven doen met je cardio of ben je aan het afbouwen ofzo?
Ik hoop zo mijn eetlust, stofwisseling hoog te houden. En een goede conditie is ook handig bij zware beentrainingen