Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Volgens mij gaan die gewichten steil omhoog gaan zodra je terug wat hoger gaat in kcal.
Ben je ook terug al begonnen met Creatine?
Wat is er zo grappig aan je deadlift?
Gefeliciteerd nog met je resultaat van zondag, netjes!!

Nu nog de kracht die moet terug komen...
Toen ik foto's wou nemen, was mijn ma met het fototoestel weg, ondertussen heb ik mijn koolhydraten al weer verhoogd. Ik had echt geen zin om te wachten met meer eten voor die foto's. Maar zoveel verschil met de laatste foto's zal er niet geweest zijn. Aan mijn onderbuik heb ik nog steeds teveel vet en het vel hangt zo los, ik kan het een paar cm uitrekken, dat zal hopelijk binnekort terug wat strakker worden, mijn vel. Maar één ding is zeker: Ik voel me veel beter in mijn vel dan 4 maand geleden 
Mijn timing is niet super, ik had beter wat later beginnen cutten zodat ik aan het begin van de zomer droog stond. Maar ik heb nu echt geen zin om de cut zo lang door te rekken tot aan de zomer
Eerst terug wat meer eten, zoals willem9 een tijdje geleden ook al eens had voorgesteld.
pomp is groei. Een goede spotter gevonden?Ik kon niet komen want ik was bezig wereldvrede te bewerkstelligen.
Pomp = groei = dikke BS!!
Nette CGBP Overgens.. respect daarvoor!