Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik moest daar aan denken toen ik SLDL (lichte touch 'n go) schreef.
Ben jij geen fan van 90's muziek dan?![]()
of jij hebt korte beentjes of je hebt lange hamstrings want met een SLDL kom ik zeker niet tot aan de grond....

Morgen ga ik niet al te zwaar benen trainen want heb zaterdag een voetbaltornooi met vrienden (+bier)![]()
Toch een sterke training! Houd niet zo va armen training apart maar ieder zn ding!
) en 200kg deadliften. Ik heb wel onlangs 5x80 op cgbp gedaan dus dat geeft goede hoop voor die 100kg bench...Heb jij echt een aparte Biceps/Traps-dag?
En dan nog zeggen dat je je benen niet te hard gaat aanpakken..
Foute boel hier.![]()

Mijn armen lopen ook niet voor t.o.v. de rest en ik zou ze graag wat dikker zien. Maar ik zie echt het nut niet in van een extra armen-dag. Dat hindert imo enkel je andere trainingen (en dan zeker als je triceps nog sore zijn). Ik doe gewoon lekker wat compounds voor triceps (CGBP, Floor Press, Dips) en 1 isolatie-oefening per week. Biceps doe ik telkens na mijn UB. 1 keer "op kracht" (BB Curls of Hammer Curls) en 1 keer pompen. En zo gaan ze toch lekker. Misschien ook een idee om binnenkort te proberen?
Volgende week terug 10u per nacht slapen hoor.