- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Beatje van de eerste film is wel top om op te knallen vind ik. Gisteren was dat net bij mijn PR setjes van DL; ging ik daar bruut man
Even wat opmerkingen bij je filmpjes:
- Volgens mij pak je bij alle 3 de oefeningen teveel gewicht.
- Je moet werken aan je negatives; die doe je veel te snel.
- houding van BOR is erg goed, maar bij het naar boven gaan cheat je wat. (cheaten doe je enkel als je geen positieve beweging meer kan uitvoeren, zo kan je nog enkel de negatives dan deftig doen aangezien deze 40% meer gewicht aankunnen)
- lat pully is niet slecht; maar niet TE veel naar achter leunen. Het is vooral je borst die omhoog gericht moet zijn. Ik weet niet of je ook je rug goed 'squeezed'?
- die laterals kan je idd beter op een bankje doen. Hier ga je echt VEEL te snel. Ik weet het, het is moeilijk, maar je zal met die mini-gewichtjes moeten beginnen
Erg goed dat je filmpjes maakt eigenlijk; ik denk ook dat ik dat eens ga doen.
Probeer er op te letten dat je uit ELKE rep het maximum probeert te halen.
Imo is cheaten echt niet zo erg , zijn rug is recht dus hij doet er geen schade mee.
Ik vind vooral je uitvoering van BOR goed, dat kleine sprongetje is echt niet zo erg. Pak mss wat extra gewicht , voeg er wat explosiviteit aan toe , zolang je rug maar recht is. Meer gewicht = meer massa.
Lat pully is ook aardig, wissel misschien eens af met een behind the neck pully.
Je rear laterals zijn wel niet goed bro... Zou die nog eens opnieuw opzoeken , je armen zijn te gehoekt, je moet ze meer strekken, is een stuk lastiger maar veel effectiever.
Maar anyway , je attitude is goed , je trainingen zitten erg goed in elkaar als je nu nog eens goed eet erbij ben je een beeste op je 18de
.Je doet oefeningen wel erg strict , ik ben meer voorstander van, goede houding ed maar ik gooi er zowieso altijd wel wat explosiviteit in :').

...