Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Je moet sowieso alles tight houden.. ook je buik zover mogelijk naar buiten duwen.. zo span je je core aan en sta je een stuk steviger.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, maar soms let je daar gewoon niet op, je moet er je verstand bij houden.Je moet sowieso alles tight houden.. ook je buik zover mogelijk naar buiten duwen.. zo span je je core aan en sta je een stuk steviger.
Hoe bedoel je op schouderhoogte? De beginpositie? Ik denk van wel, toch?
Buitenkant handpalmen?
Is het ook niet zo, hoe wijder je de barbell neemt hoe meer je de nadruk legt op het massa bouwen van de schouders?
.Inderdaad, maar soms let je daar gewoon niet op, je moet er je verstand bij houden.
Beuken maar!
Bedankt, zal ik onthouden.hoe smaller de greep, hoe meer nadruk op triceps, net als een close grip bench
hoe wijder de greep, hoe meer nadruk op schouders
zelf hou ik van een greep met pink op de markeerings-strepen op de barbell, iets wijder dan schouderbreedte dus
Thanks O, morgen even de hang clean techniek proberen en de clean-greep proberen. Verder gewoon genieten van een rustdag.probeer eerst eens de beweging
daarna pas met stang
en daarna pas met stang + gewicht
hij lijkt makkelijk , maar dat is het niet
succes yos

Waarom rackpull en geen deadlift ?.. hier nog een artikel over EMG studies bij biceps oefeningen http://www.tmuscle.com/free_online_...de_the_muscles_best_back_and_biceps_exercises![]()
Zometeen een pull-training (zonder deadlift, want maandag ga ik alweer deadliften).

).Principe: ramping sets bij de grote 4 (deadlift, bench press, squat en overhead press).
3 weken : ramping sets van 5 met 5% 1RM
1 weken : ramping sets van 3 met 5% 1RM
1 week : ramping sets van 2 met 10 en 5% 1RM
Fase 1
LB 1
Barbell hang clean voor explosiviteit – 3 werksets van 5 reps
Deadlift – reps van 5 uitgaande van 5% of 10% 1RM
Full squats – 4 werksets van 6 tot 10 reps
Barbell alternating lunges – 4 werksets van 6 tot 10 reps per been
Variant van leg curls – 3 werksets van 8+ reps
Seated calf raises (HEAVY) – 4 sets van 4 tot 8 reps
Standing calf raises (smith) (HEAVY) – 3 sets van 4 tot 8 reps
UB 1
Barbell overhead press - reps van 5 uitgaande van 5% of 10% 1RM
Pull-ups en chin-ups – 2 x 4 sets - AMRAP
Cable pulldown variërend in greep – 4 werksets van 6 tot 10 reps
EZ-barbell upright rows – 4 werksets van 8 tot 12 reps
Seated rear dumbbell lateral raises – 4 werksets van 8 tot 12 reps
Variant van incline presses – 4 werksets van 6 tot 10 reps
Variant van flyes – 4 werksets van 8 tot 12 reps
Biceps – 2 oefeningen
Triceps – 2 oefeningen
Buik – 2 oefeningen
LB 2
Squat - reps van 5 uitgaande van 5% of 10% 1RM
45° leg press – 4 werksets van 8 tot 10 reps
Seated leg extensions – 3 werksets van 8+ reps
Dumbbell walking lunges – 4 sets van 6 tot 10 reps per been
Standing calf raises (smith) (LIGHT) – 4 sets van 8+ reps
Seated calf raises (LIGHT) – 3 sets van 8+ reps
UB 2
Barbell hang clean voor explosiviteit – 3 werksets van 5 reps
Bench press - reps van 5 uitgaande van 5% of 10% 1RM
Chest dips – 4 werksets - AMRAP
Bent-over barbell rows variërend in greep – 4 werksets van 6 tot 8 reps
T-bar machine rows – 4 werksets van 6 tot 8 reps
Variant van dumbbell lateral raises/ Cable one arm rear lateral raises – 4 werksets van 8 – 12 reps
Biceps – 2 oefeningen
Triceps – 2 oefeningen
Buik- 2 oefeningen
Toch tevreden van de training, jammer genoeg de deadlift niet kunnen filmen. Ik ben wel op nu. Bwa, ik was klaar met eten om 14u, als ik echt honger zou krijgen eet ik wel al om 17u, maar ik denk dat ik best 4u zonder eten kan, aangezien het een redelijke maaltijd was.Nice!
's middags bijna 5 uur lang geen eten? Hoe houd je het vol...?
. Bij je upperbody dagen wel veel oefeningen zeg..pff... flink volume. Je traint wel keihard
echt respect, zeker gezien je leeftijd! En leuk dat je je log zo goed bij houdt + eigen filmpjes...very nice

Bedankt meid ik weet nog steeds niet hoe je heet! Ik train in De Pinte in Oost-Vlaanderen, de gym heet Oxygen.
Vandaag benen trainen, dat wordt zweten en zwoegen!
Ik train nu al bijna een week mijn traps niet meer en ik zie nu al verbetering... zo te zien overtrainde ik mijn traps dus altijd (had ook altijd pijn) en was er meer spierafbraak dan spieropbouw!

Leuk dat je zo je schema volledig post wat je doet en waarom, very interesting. Bij je upperbody dagen wel veel oefeningen zeg..pff... flink volume. Je traint wel keihard
echt respect, zeker gezien je leeftijd! En leuk dat je je log zo goed bij houdt + eigen filmpjes...very nice
En nu genoeg geslijm![]()
Mijn naam is jennifer
Oke..jammer WEER zo ver weg hahaha... ziet er iig goed uit die gym van je! En veel volk? op de filmpjes valt het nog wel mee
Lekkere trainingen weer!
p.s. nog bedankt voor de link, ga ik zo even naar kijken![]()
squats na deadlifts, moet erg vermoeiend zijn.
sterke gewichten ook !