Training dinsdag 29 juni 2010.
UB 1/week 1/dag 2
Barbell overhead press
5 x 20kg
5 x 25kg
5 x 27,5kg
5 x 30kg
5 x 32,5kg - begon snelheid te verliezen.
4 x 35kg - filmpje.
Seated dumbbell shoulder press
8 x 13kg
6 x 14kg
6 x 14kg
EZ-barbell upright rows
12 x 23kg
4 x 28kg - te zwaar.
8 x 23kg
Comm: Heb hier ook nog een schijf van 5kg op mijn teen laten vallen, doet geen deugd!
Pull-ups
0 x lichaamsgewicht - dikke fail!
6 x lichaamsgewicht -25kg
5 x lichaamsgewicht -25kg
Chin-ups
0 x lichaamsgewicht +2kg - alweer, een dikke fail!

2 x lichaamsgewicht -5kg
3 x lichaamsgewicht -10kg
4 x lichaamsgewicht -15kg
4 x lichaamsgewicht -15kg
Comm: Bar en bar slecht...
Cable pulldown variërend in greep
4 sets - 45kg
Seated dumbbell rear lateral raises
3 sets - 7kg
Dumbbell incline flyes
5 x 11kg
3 sets - 10kg
Barbell curls
5 sets - 16kg
Tricep dips
6 x lichaamsgewicht -5kg
4 x lichaamsgewicht -5kg
4 x lichaamsgewicht -5kg
5 x lichaamsgewicht -5kg
EZ-barbell tricep extensions
2 sets - 18kg
Comm: Kreeg pijn in mijn elleboog hier...
Commentaar: Jullie zien het waarschijnlijk... Deze training was rotslecht. Ik ga nog 2 trainingen doen van het UB/LB-schema en daarna ga ik beslissen of ik een normale 4-dagen splitschema of terug een push/pull/benen-schema ga volgen.
Ik heb nu tenminste bijgeleert dat dit soort schema me niet goed afgaat, weer een ervaring rijker.
Rah Rah Man was er ook, hij zal zijn benen wel voelen vandaag/morgen.
Straks wat gaan gamen bij een vriend op Red Dead Redemption, even ontspanning.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------
Wel leuk van je ouders dat ze het mooi gaan halen zeg, 3x steak + zalmfilet per dag is trouwens ook niet bepaald goedkoop. Zeker gezien je niveau vind ik dat een beetje te, je moet gewoon vreten wat je tegenkomt. Waarom geen volle melk bijvoorbeeld?
Brutale afzetters wel. Ben eens in de oxygen van waregem geweest, 12€ voor een beurt.

Gym is trouwens het typische fitnesstype, ik zit er ook totaal niet in mijn element. Had ook eens niet genoeg gewichten voor plate loaded leg press en zat amper aan 240kg.
Zie ik op de website nog staan : "BEN JE STUDENT? TRAIN DAN NU 2 MAAND VOOR 99€! "
Ja idd, dat is waar, het is tegenwoordig allemaal veel te duur...
Maar ik heb niet zo'n snel metabolisme als anderen van mijn leeftijd, ben volgens mij meer het endo-type. Heb ook problemen met mijn stofwisseling doordat ik een dieet heb gevolgt (zie 1ste pagina).
Oxygen is wel duur ja, maar dit is de dichtste gym in de buurt, zo'n 15 minuten fietsen.