Lijkt me niet dat je je daar nu al druk over moet gaan maken. Zou eerder gewoon lekker sterk proberen te worden..
Exactly my thoughts. Hoewel je met een split ook zeker sterker kunt worden en massa kunt pakken!
Dat zeker, maar wanneer jij drie oefeningen voor bijv. borst hebt gedaan dan gaat nog een extra oefening je niet veel brengen qua kracht, al is het alleen al door die ellendige pomp.
Hoelang train je al kerel? Zou toch nog een beetje wachten met split. Als je 3x per week traint is FB echt het beste. Heb het erg lang zo gedaan. Tot ik echt stagneerde en ben dan pas overgegaan naar een split.
Inderdaad, Misschien moet ik over gaan op een 3-daagse FB-split. De methode die Verb van het forum hanteerd vindt ik bijzonder goed met een paar kleine persoonlijke aanpassingen natuurlijk.
Ik twijfel... ik denk dat ik deze vakantie, nu dat ik redelijk veel tijd heb eerst een 4-daagse split zou kunnen volgen en als het school is een 3-daagse FB-split.
Vooral de cyclus van Verb spreekt me aan, er is continu variatie:
Set-repcyclus:
4 weken 3 x 10
1 week 3 x 20
4 weken 4 x 8
1 week 3 x 20
4 weken 3 x 5 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
4 weken 5 x 3 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
1 week 3 x 20
Bedankt andy, hoe kan ik mijn OH nog verbeteren? Weet niet echt wat je bedoelt.Techniek houden zo, je lijkt goed de spanning te behouden gans de lift, goeie bounce onderin om terug naar boven te komen en mooi blijven duwen, perfect. Je blijft ook goed rechtop, zodat het geen goodmorning squat wordt.
Is nog niets verbeterd tov vorige keer. Chest up & pumped, shoulders forward & pumped. En dit al vanaf het uitpakken.