XXL Nutrition

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kan het niet goed zien, maar bij de close grip bench moet je je elleboog naar binnen knikken... jij hebt ze volgens mij nog teveel naar de zijkant toe

idd, lijkt me toch wel duidelijk te zien. Geen kip nadoen, maar goed je armen close houden zoals in het boksen.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

bij die mp elbows under man ... zo kan je nooit zwaar pressen

Kan je even verduidelijken en mss een goed voorbeeldfilmpje tonen? Want ik doe hem straks ook en wil toch zeker alles in orde doen:o

@ Yoshuba: Je gaat echt wel mooi zwaar en tot failure op die MP; doe ik ook altijd, lekker kicken:D

Laatst bewerkt:

Ik zie gelijk de fout niet in MP, wat bedoel je precies met elbows under?
Enige advies dat ik zou geven is misschien de beweging omhoog iets explosiever pakken, vooral bij het punt als de bar onderaan is en je hem weer omhoog moet brengen, dan krijg je er misschien net iets meer uit.

CGBP laadt helaas niet :(

• Topic Starter Topic Starter
kan het niet goed zien, maar bij de close grip bench moet je je elleboog naar binnen knikken... jij hebt ze volgens mij nog teveel naar de zijkant toe
Je hebt gelijk, zal er op letten.
True, maar mijn eerste sets waren wel veel beter.
@ Yoshuba: Je gaat echt wel mooi zwaar en tot failure op die MP; doe ik ook altijd, lekker kicken:D
Idd. altijd alles geven, ik bullshit nooit! :D
Enige advies dat ik zou geven is misschien de beweging omhoog iets explosiever pakken, vooral bij het punt als de bar onderaan is en je hem weer omhoog moet brengen, dan krijg je er misschien net iets meer uit.

Ja, de onderste beweging is mijn zwakke punt denkik... misschien eens wat presses van een dood punt doen in de smith! :)

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

TWIJFELS...

Beste mensen die mijn logje volgen,

Ik twijfel enorm... Ik weet dat ik nu helemaal niet zou moeten cutten, aangezien ik weinig massa heb.

Maar ik wil eens een vriendin hebben... meestal vallen die niet op mensen met een fysiek zoals mij, geringe massa en ook niet droog.

Dus hierbij ga ik nog eens goed nadenken. Ik ben van plan om binnenkort een 2-tal weken te gaan cutten, gewoon om er goed droog bij te staan en klaar voor mijn vakantie te zijn.

Ik ga me zowiezo veel prettiger en beter voelen als ik er wat droger bij sta.

Nog eens, ik weet dat ik weinig massa heb en moet doorbouwen... Ik ga het even aankijken hoe het verloopt met mijn behandeling...

K'heb overigens nog steeds geen brief gehad van het ziekenhuis, nog even wachten dus.

Met mijn kracht-schema ga ik pas beginnen na mijn vakantie. Dan wordt het een stevige bulk.

IMO, sta je er al droog genoeg bij. Ik zou er echt voor tekenen om er zo droog bij te staan als jij nu bent. Daarnaast, kun je wel wat droger worden, maar als er geen massa is, dan zal dit denk ik merkwaardig effect hebben bij de vrouwtjes.

Overigens, denk ik als een vrouwtje je niet wilt omdat je een buikJE(hoofdletters omdat ik vind dat jij geen grote buik hebt..) o.i.d hebt, ze het ook niet waard is!
Anyways, ik kan nu heel leuk zeggen dat je het niet moet doen, maar als jij je er prettiger bij denkt te gaan voelen, moet je het vooral doen!

dat chickies op een fysiek vallen is achterhaald ...
behalve als je natuurlijk een monster van 150kg en 5% bent, dan kan het wel een rol spelen, zowel positief als negatief

maar op jou/ons niveau (no offence) maakt het echt geen reet uit of je nu wat droger staat of niet. karakter is zoveel belangrijker

Ik heb zo hetzelfde gevoel. Doe gewoon na de KT 30min cardio fzo en eet netjes clean en niet teveel boven onderhoud, dan verwacht ik een geleidelijke transformatie naar meer massa en lager BF%.

Ik doe het nu ook zo, moet gewoon nog even kijken of ik iets meer kcal erbij gooi of het zo laat.

Inderdaad fysiek maakt niet echt veel uit hoor voor de vrouwtjes. Gewoon in het weekend uitgaan en daar meisjes leren kennen. Toen ik mijn huidige vriendin leerde kennen, was ik volop in de bulk...

Inderdaad fysiek maakt niet echt veel uit hoor voor de vrouwtjes. Gewoon in het weekend uitgaan en daar meisjes leren kennen. Toen ik mijn huidige vriendin leerde kennen, was ik volop in de bulk...
Wohoo, je bent terug! :D

Hmm... ik wil gewoon eens een moment hebben dat ik niet beschaamd hoef te zijn om mijn t-shirt af te doen. :o

K'heb uw raad binnenkort eens nodig, aangezien je al ervaring hebt met cutten! ;)

Ik merk verbetering bij dit laatste filmpje tov de laatste 2, blijven posten!

Het lijkt dat je misschien iets te breed pakt (hoewel dit natuurlijk wat persoonlijk is), waardoor je wat explosiviteit mist (ondanks het gewicht zwaar is kan je volgens mij dit explosiever pressen).

Trouwens in dat filmpje zie ik echt droge schouders man cutten lijkt me zonde van je tijd.

EDIT: Filmpje hierboven van Rippetoe is gewoon eigenlijk het beste :)

Laatst bewerkt:
Wohoo, je bent terug! :D

Hmm... ik wil gewoon eens een moment hebben dat ik niet beschaamd hoef te zijn om mijn t-shirt af te doen. :o

K'heb uw raad binnenkort eens nodig, aangezien je al ervaring hebt met cutten! ;)

Kerel dat ben ik ook! Denk dat je dat maar echt zelfzeker kan doen als je op 8% staat, met een fysiek zoals greg sampao.

Veel chicks diggen spieren :P, maar ik heb de mijne ook leren kennen toen ik er nog geen had. Nu vind zet wel helemaal super haha :D.

Naja ik snap het wel , ik was vroeger altijd mollig , zelfvertrouwen zakt , dat uit zich gewoon op je manier van gedragen en vrouwen zien dit ook wel.

Ik zou zeggen waarom niet , waar jij je goed bij voelt.

Ik twijfel ook om te cutten , vooral voor beenmassa-verlies, maar ga het toch doen, spiergeheugen helpt me dan wel weer erna :).

TWIJFELS...

Beste mensen die mijn logje volgen,

Ik twijfel enorm... Ik weet dat ik nu helemaal niet zou moeten cutten, aangezien ik weinig massa heb.

Maar ik wil eens een vriendin hebben... meestal vallen die niet op mensen met een fysiek zoals mij, geringe massa en ook niet droog.

Dus hierbij ga ik nog eens goed nadenken. Ik ben van plan om binnenkort een 2-tal weken te gaan cutten, gewoon om er goed droog bij te staan en klaar voor mijn vakantie te zijn.

Ik ga me zowiezo veel prettiger en beter voelen als ik er wat droger bij sta.

Nog eens, ik weet dat ik weinig massa heb en moet doorbouwen... Ik ga het even aankijken hoe het verloopt met mijn behandeling...

K'heb overigens nog steeds geen brief gehad van het ziekenhuis, nog even wachten dus.

Met mijn kracht-schema ga ik pas beginnen na mijn vakantie. Dan wordt het een stevige bulk.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik zou door bulken, en dan volgend jaar goed cutten. Zodat je zeker weet dat je er scherp bij staat!
Ik bulk deze zomer ook gewoon lekker door op 5-6000kcal. ;)

Ik heb besloten om toch nog niet te gaan cutten... Heb deze morgen foto's genomen...

Ik sta er misschien niet droog bij, maar moet véél meer massa opbouwen!

Dus gewoon proberen door bulken en hopen dat mijn testosteron probleem wordt opgelost! :)

Ik ga wel proberen op rustdagen wat cardio te doen, misschien wat HIIT.

Laatst bewerkt:
Heb het net eens gemeten met een Defender Body Fat Caliper...

Metingen zaterdag 10 juli 2010

Triceps: 9 mm
Chest: 6 mm
Midaxillary: 6 mm
Subsscapular: 8 mm
Suprailiac: 9 mm
Abdominal: 13 mm
Thigh: 12 mm
Biceps: 7 mm
Calf: 7 mm

Bij een berekining voor volwassen kom ik uit op 7%... dit klopt niet uiteraard.

Bij een berekining voor kinderen kom ik uit op 12,8% BF, dit zou wel kunnen kloppen. Al heb ik het gevoel dat mijn vet zich vooral rondom mijn buik verzamelt.

Gast, dat zijn millimeters die ECHT nog niet toe zijn aan een cut!! Damn man!

Heb het net eens gemeten met een Defender Body Fat Caliper...

Metingen zaterdag 10 juli 2010

Triceps: 9 mm
Chest: 6 mm
Midaxillary: 6 mm
Subsscapular: 8 mm
Suprailiac: 9 mm
Abdominal: 13 mm
Thigh: 12 mm
Biceps: 7 mm
Calf: 7 mm

Bij een berekining voor volwassen kom ik uit op 7%... dit klopt niet uiteraard.

Bij een berekining voor kinderen kom ik uit op 12,8% BF, dit zou wel kunnen kloppen. Al heb ik het gevoel dat mijn vet zich vooral rondom mijn buik verzamelt.

Ik bleek op 8,6% te staan, leek me ook niet te kloppen. Maar goed dat je gewoon door gaat bulken :)
Als je clean eet en niet TE veel eet, dan zal je er op lange termijn droger uitzien vermoed ik.
Trouwens, het is wat laat om nu te cutten als je nog 'zomerklaar' wil zijn.

Voor je testosteron kan je mss eens je EKV verhouding wijzigen waarbij je richting de 30% vetten inneemt? (als je dat al niet doet)

Gast, dat zijn millimeters die ECHT nog niet toe zijn aan een cut!! Damn man!

Ik bleek op 8,6% te staan, leek me ook niet te kloppen. Maar goed dat je gewoon door gaat bulken :)
Als je clean eet en niet TE veel eet, dan zal je er op lange termijn droger uitzien vermoed ik.
Trouwens, het is wat laat om nu te cutten als je nog 'zomerklaar' wil zijn.

Voor je testosteron kan je mss eens je EKV verhouding wijzigen waarbij je richting de 30% vetten inneemt? (als je dat al niet doet)
True, vetten eet ik nu rond de 25 - 30%, het ligt niet aan mijn voeding maar aan mijn medisch probleem.

Goed getraind weeral man! Alleen zitten we imo toch te lang in de gym... Daar ga ik in het vervolg toch wat opletten door intensiteit (minder lang rust) te verhogen. Ook is het soms vervelend dat sommige mensen maar blijven praten hé :D!

Training zaterdag 10 juli 2010.

RUG

Deadlift

5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
3 x 95kg
3 x 100kg
4 x 105kg - 5de rep was met veel rust tussen, telt niet mee - filmpje.

Chin-ups

3 x lichaamsgewicht
3 x lichaamsgewicht - handdoek chin-up
5 x lichaamsgewicht -10kg
4 x lichaamsgewicht -10kg

Bent-over barbell row met de handpalmen naar buiten

4 x 55kg
4 x 55kg
5 x 55kg
5 x 55kg

Cable pulldowns

4 sets - 50kg

T-bar machine rows

4 sets - 30kg

Face pulls

1 set - 40kg
3 sets - 45kg - filmpje.

Barbell shrugs

4 sets - 80kg

Comm: De barbell naar achter shruggen - veel meer effect.

Commentaar: Goede training! Het was behoorlijk druk in de gym, Rah Rah Man was er ook weer. Hannes zijn lats zijn echt al groot! :D

Ik ga nu nog deze split tot aan mijn reis volgen en na mijn reis begin ik met Stronglifts 5x5 om de beginner gains er maximaal uit te halen.

Overigens ben ik ook van plan om EAS te bestellen omdat ik daar nu toch wel heel veel goeds over hoor... maar ik twijfel nog of dat wel nodig is voor mij?

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Goed getraind weeral man! Alleen zitten we imo toch te lang in de gym... Daar ga ik in het vervolg toch wat opletten door intensiteit (minder lang rust) te verhogen. Ook is het soms vervelend dat sommige mensen maar blijven praten hé :D!
Jah idd. maar soms is dat ook wel leuk, als ze maar niet blijven door rammelen! ;)

Hmm, intensiteit zou je kunnen verhogen of je zou ook gewoon van alles wat minder kunnen doen, maar het is zo moeilijk als je geen voldoening hebt! :p

Reken toch wel (bij mij dan) zo'n 10 minuten dat je eigenlijk niks doet... binnenkomen en opwarmsets.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven