MuscleMeat

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt misschien gelijk over die carbs, kan ik eens proberen!
En honger is geen probleem... ik kan altijd eten wanneer ik wil... mijn maag is echt groot! :o
indeed probeer het gewoon ,die lage testwaardes van je probeer die te vergete je bent nog maar 16 wrs is dit ook mentaal bij je;)want je gaint wel enzo..en de meeste die hebben wat jij denkt te hebben . hebben man boobs een dikke kont zoek maar eens op klinefelter ofso noemt die ziekte..
en probeer je een vriendin te zoeken en overwin die erectie problemen..
just try it!!

indeed probeer het gewoon ,die lage testwaardes van je probeer die te vergete je bent nog maar 16 wrs is dit ook mentaal bij je;)want je gaint wel enzo..en de meeste die hebben wat jij denkt te hebben . hebben man boobs een dikke kont zoek maar eens op klinefelter ofso noemt die ziekte..
en probeer je een vriendin te zoeken en overwin die erectie problemen..
just try it!!

Laag test gehalte wil niet meteen zeggen dat je Klinefelter hebt he. Dat komt trouwens door een x of y chromosoom teveel en heeft niets met je natuurlijke testosteron-gehalte te maken. ( neem het maar aan van een fabrieksarbeider :o)

lees al effe mee...
probeer je carbs op te schroeven lijkt wel een cut die je aan het houden bent!
die maaltijd om 18.00uur kan je makelijk carbs bij schroeven!!!
Maakt niet uit als je door de dag maar wat minder carbs eet, gewoon PreWO en PostWO massa's carbs erin rammen! Je zal het wel merken als jouw lichaam hier goed op gaat!

en vergeet die skinnyfat ecto theorie nu gwn massa op bouwen tuurlijk ga je vet en vocht vasthouden. was ook ooit zo bang om hoog te gaan in carbs enzo en veel groente superclean eten enzo... had ook zoon stats als jouw tot ik me begon kapot te eten (wel clean maar hoog in carbs )een keer je meer spiermassa hebt stijgt je bf minder snel..
...

Ik vind mezelf goed terug in deze post. Ik was na half jaar trainen van 72 naar 78 en men lichaam zag er nog steeds ongeveer hetzelfde uit, gewoon een ecto die wat vet is geworden, wat logger, maar geen muscles ofzo. Maar eens je wat spiermassa hebt gaat het echt veel beter, kheb nu niet de drang om te cutten ondanks men reet al wel fat begint te worden en ik toch ook al wel een buikje heb, who gives a **** de massa op men schouders/traps begint er goed uit te zien en het gewicht op de bar is aan het stijgen that's what matters now.

lees al effe mee...
probeer je carbs op te schroeven lijkt wel een cut die je aan het houden bent!
die maaltijd om 18.00uur kan je makelijk carbs bij schroeven!!!
en vergeet die skinnyfat ecto theorie nu gwn massa op bouwen tuurlijk ga je vet en vocht vasthouden. was ook ooit zo bang om hoog te gaan in carbs enzo en veel groente superclean eten enzo... had ook zoon stats als jouw tot ik me begon kapot te eten (wel clean maar hoog in carbs )een keer je meer spiermassa hebt stijgt je bf minder snel..en kan je makelijk beachproof tot 14bf%gaan. eet meer carbs laat die oven goed branden je stoffwisseling gaat hard omhoog gaan(ik heb al honger 30mins na elke meal)
maak hieruit je eigen keuzes ik wou dit effe kwijt;)

Wat is het verschil eigenlijk qua verdeling E/K/V en aantal kcal dat je inneemt tussen je trainingsdagen en rustdagen?
Ik heb altijd massas 'honger' op mijn rustdagen. Ik eet wel wat minder, maar het zou een even groot overschot moeten zijn als de trainingsdagen :/

• Topic Starter Topic Starter
Training maandag 12 juli 2010.

BORST - BICEPS - BUIK

Bench press

5 x 20kg
5 x 25kg
5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 47,5kg
3 x 50kg

Comm: Hier ben ik blij mee! :)

Incline bench press (in losse smith, 2de stand incline)

7 x 40kg
6 x 40kg
6 x 40kg
6 x 40kg

Dumbbell flyes

4 sets - 11kg

Barbell curls

4 sets - 19,5kg

Cable curls

1 set - 35kg
1 set - 30kg + dropset 25kg + dropset 20kg

Hammer curls

3 sets - 8kg

Dragon flags - dumbbell 45° side bend - Cable crunches

FAIL! Door mijn "staaf" in mijn borstkas kan ik deze nog niet uitvoeren, het snijdt gewoon! De dokter zei ook dat ik 1 jaar moest wachten met buikspieroefeningen... :o:D
Ach ja... ik heb het zeker 3x geprobeerd deze oefeningen, het lukte gewoon niet.

Weighted plank holds

4 sets - 25kg

Commentaar: Heerlijke training! Zo goed als de hele tijd samen met Hannes (Rah Rah Man) getraint en gebabbelt. Ik hou van deze manier van trainen. K'heb Hannes ook eens laten afzien met weighted plank holds! :D
De brief van het UZ Gent is ook binnen, ik ga die straks eens goed doornemen! :)

Laatst bewerkt:
Was benchpress geen 4 keer met 50 kg? Bij die laatste rep heb ik de hele tijd mijn vingers een centimeter onder de bar gehouden. Niet aangeraakt, dus was een zuivere rep ;)

Goed gebankt :) je begint vooruit te gaan daarop

Zeker goed gebankt

Ziet er net uit.
Was rah rah man nog een beetje buff? ;)

zodra je probleem opgelost is vliegt massa eraan ;)

Wat is het verschil eigenlijk qua verdeling E/K/V en aantal kcal dat je inneemt tussen je trainingsdagen en rustdagen?
Ik heb altijd massas 'honger' op mijn rustdagen. Ik eet wel wat minder, maar het zou een even groot overschot moeten zijn als de trainingsdagen :/
jup op die rustdagen moet je ook goed eten is niet voor niks rustdag die dient om te recuperen en te groeien

Goed gebankt :) je begint vooruit te gaan daarop

Bedankt broeders, ik sta zeker nog niet zo ver als jullie maar ik kom dichterbij... :)
Ziet er net uit.
Was rah rah man nog een beetje buff? ;)
Thnx, ja hij is best buff, staat nu ook redelijk droog!
zodra je probleem opgelost is vliegt massa eraan ;)
Dat motiveerd me weer, nu alleen dat probleem nog oplossen!

Morgen wheel-training! :fire:

nice workout yos
goed gedaan

jup op die rustdagen moet je ook goed eten is niet voor niks rustdag die dient om te recuperen en te groeien

Ja i know, maar je hoeft toch niet te eten wat je verbruikt tijdens het trainen, want er is namelijk geen training. Ik zit dus boven onderhoud en toch wil ik nog vreten:o

Ja i know, maar je hoeft toch niet te eten wat je verbruikt tijdens het trainen, want er is namelijk geen training. Ik zit dus boven onderhoud en toch wil ik nog vreten:o

Netjes man die trainingen, je bent goed en serieus bezig! :)

Haha ik ken het dat honger gevoel, zelfs in me bulk met 5-6000 cals heb ik nog wel is honger gevoel.
Af en toe zelfs een half uur na me maaltijd al. :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven