- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, daar heb je een punt, zal ik onthouden en aanpassen.Waarom gebruik je verschillende grepen in je trainingen? Ik zou eerder opteren om per week
ofzo af te wisselen ipv in één training. Zo blijft je mind muscle beter imo.
Hmm, daar heb je een punt, zal ik onthouden en aanpassen.
Wat is jouw mening over Wendler 5/3/1 en Bill Starr 5x5?
Nadat ik het artikel van Madcow 5x5 heb gelezen, ben ik er bijna van overtuigt om eraan te beginnen, alleen vind ik het erg weinig oefeningen...
Mijn doel is nu om toch eerst sterker te worden, aangezien meer kracht ook meer massa betekent in de meeste gevallen!
Ok, bedankt, hier ben ik wat mee.Tja ... ik ben al even met Wendler bezig maar heb het zo een beetje een mezelf aangepast.
Gewoon omdat ik het ook wat weinig volume vond.
Maar één ding staat als een paal boven water, beide schema's werken. Dus ja, best
kijk je gewoon wat je het liefste doet en/of waar je het beste op reageert.

16 jaar? nog geen 70 kg? Waarschijnlijk train je nog geen jaar en dan ben je nu al bezig met allerlei schema's? Als ik je een tip mag geven: ga gewoon eens lekker 3/4x per week lekker trainen en dan bedoel ik: squatten, deadliften, barbell / dumbbell rows, bankdrukken etc.
Een beginner zoals jij moet er juist van genieten dat ie zonder een of ander strak schema (waar ik sowieso geen voorstander van ben), lekker kan trainen en toch mega progessie kan boeken.
Kijk nu hoor ik nog eens een verstandige keuze. Verhaal is wel dat je jezelf er nu aan moet gaan houden! consequent zijn en volharden in wat je doet gaat je een flink pak kracht en massa leveren. roddwalen en om de paar weken wisselen van schema niet.
Bedankt!
Gewone conventional grip (overhandse).Heey Yosh! Super knappe log ;-)
Ik heb nog een vraagje over je DL: doe je die met mixed grip of niet?
Veel succes met borst-biceps!

yep, daarom dat ik me ook bij splits hou.
Gewoon keihard de geplande spiergroepen afbeulen en geen zorgen over de rest want die komen ooit wel aan bod
lekker getraint !
Goeie training Yosh!
Bij de DL bedoel ik: wijzen alletwee je palmen dezelfde kant op, of neem je de ene naar binnen en de andere naar buiten? =)
Overhands = allebei handpalmen naar binnen...
yep, daarom dat ik me ook bij splits hou.
gewoon keihard de geplande spiergroepen afbeulen en geen zorgen over de rest want die komen ooit wel aan bod
lekker getraint !
Bedankt, het voelt inderdaad goed aan, gaat een moeilijke beslissing worden voor mij om over te schakelen naar een FB-schema voor kracht...
Goeie training Yosh!
Bij de DL bedoel ik: wijzen alletwee je palmen dezelfde kant op, of neem je de ene naar binnen en de andere naar buiten? =)
Dat dus, palmen wijzen dus alletwee dezelfde kant op.
Ja, dan heb je -als ik t goed heb- nog onder- en bovenhands:Dat dus, palmen wijzen dus alletwee dezelfde kant op.
andersom verrekte mongol jongeuuuuhhhhJa, dan heb je -als ik t goed heb- nog onder- en bovenhands:
Onderhands is handpalmen van je af (alsof je onderhands een bal gooit)
Bovenhands is palmen naar je toe

Na deze week Stronglifts 5x5 om al mijn beginner gains die ik nog zou bezitten eruit te halen!
en heeft hij eindelijk de mogelijke oorzaak gevonden. 

Probleem is dat ik al behoorlijk vroeg puberde (12-13 jaar) en het opeens helemaal platviel, lengte groei stope, baardgroei kwam niet meer, geen puisten meer, geen libido meer.Misschien wel fijn dat je nu de oorzaak weet toch? Belangrijkste is nog dat het 'in orde' gemaakt word, dat groeien komt altijd nog wel...
Wss puber je zowiezo wat later, bij mij kickte het ook pas echt in bij 17/18 jaar en niet met 14jaar zoals bij sommigen.
Hoe ervaar je dan dat je een laag libido hebt?