Fitness Seller

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training dinsdag 13 juli 2010.

QUADRICEPS - HAMSTRINGS - KUITEN

Squat

5 x 50kg
5 x 60kg
5 x 70kg - begon al te zweten.
5 x 75kg
5 x 80kg
5 x 82,5kg
5 x 85kg - hard!
3 x 87,5kg - filmpje.

Comm: Ik voel dat ik een rustweek moet pakken, binnenkort op reis gaan gaat me goed doen.

Split squat (smith)

6 x 40kg
? x 50kg
? x 55kg - filmpje.

Comm: DAMN! Deze oefening is zo hard en moeilijk!

Front squat

0 x 40kg - FAIL!

Comm: Ik wou eens voor de verandering gaan front squatten... na de desastreuse split squat ging deze ook mooi mis...:fire:

Seated leg extensions

3 sets - 50kg - ter compensatie.

Romanian deadlift

4 sets - 60kg - filmpje.

Comm: K*t oefening. Hoop dat het gewoon aan mijn vorm ligt...

Lever lying curl

3 sets - 45kg - zwak.

Seated calf raises

10 x 65kg
8 x 65kg
8 x 65kg
8 x 65kg

Comm: Deze gingen dan weer goed!

Standing calf raises (smith)

3 sets - 110kg

Commentaar: Het was de eerste keer dat het zweet van me afdruipte, waarschijnlijk door de split squat. Deze training was barslecht. Ik voel dat ik een rustweek nodig heb, maar binnen 20 dagen mag ik naar het ziekenhuis voor mijn behandeling, hopelijk kan ik dan toch nog wat trainen voor mijn vakantie!

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Voeding van vandaag voor de geïnteresseerden:

07.00u : 3 volledige eieren + 2 eieren zonder eidooier + 50gr havermout + 100ml magere melk + 15gr notenmix + kaneel + kiwi
10.00u : 85gr kalkoenlapje + 200ml magere melk + 60gr havermout + appel + cacao + kaneel
11.45u - 13.00u : 500ml vitafit (training)
12.50u : 25gr whey isolaat + cacao + kaneel
13.15u : 155gr kalkoenlapje +270gr broccoli + 80gr ebly (ongekookt)
18.00u : 280gr gemarineerd rundsvlees + 1 rode paprika + 300gr spinazie
21.00u : 250gr gemarineerd rundsvlees

Totaal kcal/eiwitten/koolhydraten/vetten - 2890kcal/290E/293KH/72V

Laatst bewerkt:
Wat ging er mis met FS?

Kon hem niet op mijn schouders houden en verloor mijn evenwicht.

Ik pakte hem met crossed grip omdat mijn polsen en triceps nog niet flexibel genoeg zijn voor de clean grip.

Misschien ga ik later wel eens heel erg laag beginnen met de front squat (alhoewel 40kg erg laag is) en dan eerst de techniek volledig onder de knie krijgen.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Opmerkingen: Bij de split squat moet ik echt mijn schoenen aan doen... ik schuif weg waardoor het mislukte.
http://www.youtube.com/watch?v=mAyaDA0pBlQ&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=IS0V12scjm8&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=7rGodxHAtk8&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=9vAxfc5HT1k

Een week voor je op reis gaat gewoon jezelf kapot trainen. Elke spiergroep 2x per week aanpakken en 2 keer trainen per dag. Alles lekker op 3-5 reps.
Dan kan je lekker herstellen tijdens je vakantie en wat BW oef. doen :)

Ik dacht van, je hebt in de vakantie genoeg tijd om te herstellen en daar kan je nog wat BW oefeningen doen waar je toch hoog in herhalingen zit. Dus even schudden aan de boom voor je vertrek, zo kom je sterker terug (mits genoeg eten) :)

Ik dacht van, je hebt in de vakantie genoeg tijd om te herstellen en daar kan je nog wat BW oefeningen doen waar je toch hoog in herhalingen zit. Dus even schudden aan de boom voor je vertrek, zo kom je sterker terug (mits genoeg eten) :)

Dus bijvoorbeeld
Maandag: benen schouders = squat + oh
Dinsdag: Borst + armen = BP + assistance
Woensdag: Rug = DL + barbell row
Donderdag: benen schouders = squat + oh
Vrijdag: Borst + armen = Bp + assistance
Zaterdag: Rug = DL + BB row
Zondag: -

Veel te veel belasting voor het centrale zenuwstelsel naar mijn mening :) Maargoed Yosh moet het zelf weten.

Netjes weer man zo met die filmpjes erbij!
Keep it up!

Een week voor je op reis gaat gewoon jezelf kapot trainen. Elke spiergroep 2x per week aanpakken en 2 keer trainen per dag. Alles lekker op 3-5 reps.

En doe dit maar niet!:roflol:

**** yea! Hardcoreee!!

Dus bijvoorbeeld
Maandag: benen schouders = squat + oh
Dinsdag: Borst + armen = BP + assistance
Woensdag: Rug = DL + barbell row
Donderdag: benen schouders = squat + oh
Vrijdag: Borst + armen = Bp + assistance
Zaterdag: Rug = DL + BB row
Zondag: -

Veel te veel belasting voor het centrale zenuwstelsel naar mijn mening :) Maargoed Yosh moet het zelf weten.

Dat is net de bedoeling :cool:

Laatst bewerkt:
Techniek ziet er keurig uit op alle oefeningen.
Bij die squat was de laatste rep nog erg netjes, denk dat er al wel wat meer in zat ;)

zo nette squat! daarin ben je mij wel voorbij :o
goeie techniek ook:thumbs:

bij de stiff legged deadlift ga je imo te ver naar beneden, je maakt er bijna een normale deadlift van => veel onderrug inschakelen terwijl de hamstrings je target zijn (right?)
althans, zo voel ik het toch.

Heb je geen beschikking over een Hyperextension/reverse hyperextension of het liefst nog een glute ham raise ?

Hmm... dit lijkt wel goed! Eerst even aankijken hoe het gaat zijn na de behandeling in het ziekenhuis. K'hoop zeker toch wel m'n UB te kunnen trainen na een paar dagen...
Netjes weer man zo met die filmpjes erbij!
Keep it up!
En doe dit maar niet!:roflol:
Bedankt! Ik twijfel nog wat ik zou doen... ;)
Haha, alles geven!!! :D
Techniek ziet er keurig uit op alle oefeningen.
Bij die squat was de laatste rep nog erg netjes, denk dat er al wel wat meer in zat ;)
Thanks, het zat gewoon in mijn gedachten. "Niet met je heupen/onderrug eerst naar bovenkomen, alles in een vlotte beweging vanuit je benen!" :P
zo nette squat! daarin ben je mij wel voorbij :o
goeie techniek ook:thumbs:
Bedankt, ach... het is wel leuk om eens te vergelijken, als we zo doordoen zijn we later animals! :)
bij de stiff legged deadlift ga je imo te ver naar beneden, je maakt er bijna een normale deadlift van => veel onderrug inschakelen terwijl de hamstrings je target zijn (right?)
althans, zo voel ik het toch.
Je hebt gelijk, hamstrings zijn idd. mijn doelwit, alhoewel ik ze bij RDL nauwelijks voel! :(
Heb je geen beschikking over een Hyperextension/reverse hyperextension of het liefst nog een glute ham raise ?
We hebben een 45° hyperextension, helaas geen glute ham raise, die wil ik echt eens doen! :fire:

We hebben een 45° hyperextension.. goed genoeg, zeker doen ! ipv een hamstring oefening

Gaat lekker yosh. Maar smijt er toch is wat gewichten aan, je houd veel te veel over ;)

ik denk dat jij gewoon mark rippetoe 3x5 moet doen, lekker simpel houden en gewoon voor massa + kracht gaan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven