Je hebt gelijk, maar ik kan moeilijk de persoon midden in z'n verhaal stoppen.Nette training, wel minder kletsen. Waarom laat je 1 dag rust tussen schouders/triceps en rug?

Gewoon omdat ik dan nog een dag rust kan hebben veronderstel ik...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk, maar ik kan moeilijk de persoon midden in z'n verhaal stoppen.Nette training, wel minder kletsen. Waarom laat je 1 dag rust tussen schouders/triceps en rug?

Kerel.. volgens mij ben jij de r*tard. Hij is serieus bezig met alles rond bodybuilding ( zijnde de wetenschappelijk/voedingskant) en jij gaat ff zeggen dat hij dat gewoon moet laten?
Hoe meer je ervan weet , hoe beter, end of story.
---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------
Lol mensen afkraken op hun fysiek omdat ze eerlijk zijn, terwijl jij niet eens je echte stats durft plaatsen, laat staan pics?
Je hebt gelijk, maar ik kan moeilijk de persoon midden in z'n verhaal stoppen.
Gewoon omdat ik dan nog een dag rust kan hebben veronderstel ik...
Ik weet 110% zeker dat hij het kan. 'k heb al met hem getraind paar maanden terug en dan deed hij 8 of 9 keer 100 kg.
Hmm... niet echt eigenlijk, maar je haalt daar wel iets belangrijks aan...Zijn je biceps dan hersteld voor maandag te kunnen knallen, want tijdens een rugtraining verzetten die toch ook wat werk?
Hmm... niet echt eigenlijk, maar je haalt daar wel iets belangrijks aan...
Misschien eens uittesten.

Zijn je biceps dan hersteld voor maandag te kunnen knallen, want tijdens een rugtraining verzetten die toch ook wat werk?
Hmm... ik ga toch die rug-dag op zaterdag houden, een dag rust voor de biceps is genoeg, heb er toch niet echt last van. Door zelf je programma te tweaken kom je wel op de goede oplossing!Ik zit best ook wel met een probleem.
Om mijn biceps genoeg rust te gunnen, laat ik dus 2 dagen tussen rug en borst/biceps training.
Dus dan is schouders/triceps de dag voor rug.
Nu wil ik zoals jij het doet mijn achterkant schouders trainen op rugdag anders lijkt dat me nogal in de weg te zitten tijdens de rugtraining als deze de dag ervoor gebeurd.
Ik wil ook genoeg aandacht besteden aan de zijkant schouders; maar als ik bv. upright rows doe (waar je dus meer gewicht kan pakken dan op lateral raises; dus meer groei normaal) dan kan ik die best niet de dag voor rug doen, aangezien deze toch ook goed de trapezius en biceps hitten.
Dus dan zet ik die zeg maar ook bij rug.
Normaal doe ik bij rug nog 4 sets buik. Helaas kan ik mijn buik hiermee niet genoeg aanpakken en als ik die zijkant en achterkant schouders naar rugdag plaats, dan is er geen tijd meer over.
Nu zou ik ze dus de dag ervoor kunnen trainen wanneer ik (voorkant) schouders/triceps doe. Maar dan vrees ik weer dat mijn deadlift hier onder gaat lijden.
![]()

Opmerking: Iets hoger beginnen, dan zijn mijn armen verticaal en kan ik meer drukken.
(filmpjes MP)
Jahoor markrot, ga eerst zelf maar is eten met je 68 kg. Ik vind het wel altijd frapant yoshuba z'n log, er wordt alleen op positieve dingen gereageerd door de TS.![]()
ik ga binnenkort wel pics plaatsen zien we wie er het laatst lacht 
maar als ik bv. upright rows doe (waar je dus meer gewicht kan pakken dan op lateral raises; dus meer groei normaal)
onzin, je kan meer gewicht pakken bij upright rows omdat hefboom is korter dan bij lateral rise, wie zegt dan dat t meer groei oplevert?
or not?

Idd. vond het wel grappig zo'n fail...

Misschien nog 1 à 2 reps, ach ja, k'moest mezelf nog een beetje sparen voor de resterende oefeningen.10 x 90 kg is al een zeer mooi volume man! Kheb het gevoel dat er zelf nog meer in zat!
Thnx, jij bent ook weer op niveau aan het komen hé!Komt vanzelf goed! Je bent al op de goede weg. Keep up the good
Thnx, ik let erop dat techniek echt goed is... misschien nog iets dieper gaan met mijn kont dan!10x90 - netjes yos - mooie rechte rug ook
hoe voelde hij aan - als ik naar de uitvoering kijk\
dan pak je meer nog met je rug i.p.v rug+hams
dus er zit meer in - goed gedaan
work!![]()