- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alright, gaat de goede kant op nu. Op dit filmpje is HEEL duidelijk te zien wat er nog mis gaat (ik snap niet dat niemand commentaar geeft),
bij het uitpakken en bij de beginpositie kan je heel duidelijk zien dat je ellenbogen NIET onder de bar zitten én dat je armen niet verticaal zijn, maw je hebt spanningsverlies (door zwaartepunt probleem) en je kan niet optimaal beginnen drukken (pure fysica). Bij een zwaarder gewicht zou dit gewoon naar voor vallen. Als er iemand bij zou staan zou die gewoon even met zijn handen u ellenbogen wat kunnen tillen, en de positie zou herstellen. Goed bezig op deze manier blijven filmen en evt posten!
Nog even dit bumpen, aangezien ik het vandaag doe.Bedankt voor de commentaar!
Je bedoelt dus dat iemand mijn ellebogen wat naar voren of verticaler zou moeten doen als ik de stang in de startpositie heb?
Morgen ga ik weer pressen dus ben wel benieuwd hoe ik mijn techniek kan optimaliseren!
Idd. had gezegt dat hij zijn vingers onder de bar moest houden als hij zag dat het niet meer zou gaan, en als ik ja zeg dan zou hij licht moeten spotten, maarja...![]()
Zo zo toe maarook aan de split squat
EN ook lopen
(succes
)
Misschien volgende keer camera wat hoger richten, zodat de oefening beter gezien kan worden. Vind het er tot zo ver zeker niet verkeerd uit zien.

armen meer naar binnen nog.. vooral laatste filmpje doe je de ellebogen toch naar de zijkanten
Dat is waar, moet ik nog wat op letten!armen meer naar binnen nog.. vooral laatste filmpje doe je de ellebogen toch naar de zijkanten
Aww! Nu dacht ik dat ik een betere techniek had, maar hij is zo te zien nog altijd fout!Bij de CGBP, vind ik ook.
En Oh press is hetzelfde als ervoor, kijk desnoods vlak voor u training nog eens dat filmpje van Rippetoe over OH press.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Thanks! K'ben wel eens benieuwd hoe jij eigenlijk traint!**** it , goeie training kerel! Techniek komt nog wel , weet ik veel of mijn techniek overal goed is , zolang je maar gaint.
Gasten die net zo trainen als mij en Hannes, die dus alles geven, daar heb ik zwaar respect voor.Thanks! K'ben wel eens benieuwd hoe jij eigenlijk traint!Gasten die net zo trainen als mij en Hannes, die dus alles geven, daar heb ik zwaar respect voor.
. Haha
.
. Maar ik kom zowieso nog een keertje af dus dan zie je het wel. Alhoewel we dan misschien te druk zullen bezig zijn met praten haha
.Bedankt, ben er wel wat op vooruit gegaan. Mijn CGBP is veel beter vooruit gegaan!nette trainingen ben je nou zo veel vooruit gegaan bij dips? want eerst las ik dat je er met moeite 4 kon geloof ik

Training donderdag 15 juli 2010.
Close grip bench press
3 x 45kg - was teveel afgeleid, vrienden bleven maar door praten...
5 x 40kg
4 x 40kg
4 x 40kg
Tricep dips
4 x lichaamsgewicht
3 x lichaamsgewicht
4 x lichaamsgewicht - moet moeite kunnen locken.
4 x lichaamsgewicht
Comm: Wooh! Ik kan eindelijk mijn eigen BW weer dippen!![]()
Training donderdag 22 juli 2010.
Close grip bench press
5 x 30kg
5 x 35kg
1 x 47,5kg - easy!
6 x 42,5kg - easy!
1 x 50kg - filmpje.
6 x 45kg
0 x 55kg - fail, filmpje.
5 x 45kg - filmpje.
Tricep dips
6 x lichaamsgewicht
4 x lichaamsgewicht
3 x lichaamsgewicht
5 x lichaamsgewicht
3 x lichaamsgewicht
Hannes is een p*ssy , die kan niet mee met mij. Haha
.
Nee maar Hannes weet wel ongeveer hoe ik train. Ik kan iig een aardig volume draaien in een korte tijd , heb ook niet zoveel pauzes en shit nodig. Maar ik kom zowieso nog een keertje af dus dan zie je het wel. Alhoewel we dan misschien te druk zullen bezig zijn met praten haha
.

Later in september kan ook nog altijd. Zal wel wat moeilijk zijn voor voeding, of je kan je eigen eten meebrengen.oh ja had ik nog niet gezien maar gaat idd heel goedBedankt, ben er wel wat op vooruit gegaan. Mijn CGBP is veel beter vooruit gegaan!![]()
ik heb dat nooit in de gate eigenlijk als ik op sommige oefeningen vooruit ga zoals smaldrukkenBedankt, ben er wel wat op vooruit gegaan. Mijn CGBP is veel beter vooruit gegaan!
Haha, lekkere concurrentie tussen jullie!
Ik denk wel dat je veel sneller klaar zal zijn met een training dan mij, misschien ook dan Hannes, is te zien wat we trainen hé. Je moet zeker een keer komen, k'weet wel dat het moeilijk is om zo ver te reizen, hopelijk eens binnenkort! 5 augustus lig ik in het ziekenhuis, dus dan zal ik er niet meer bij zijn..Later in september kan ook nog altijd. Zal wel wat moeilijk zijn voor voeding, of je kan je eigen eten meebrengen.

Hmm... over de wegen, straten, buurten moet je me best niets vragen, ben daar echt abnormaal slecht in!Hmmm, ik moet zaterdag deadliften, kan de trein misschien nemen naar de Pinte maar dan is het wss wel nog een eind naar de gym ofniet?
Nu in september zowieso he, aangezien ik dan in gent zit en de pint is veel dichter dan waregem + heb nog een abbo lopen tot oktober. Maar het probleem is dat jij dan al weer school hebt , s'avonds kan natuurlijk ook.
Het is maar wat je het best past , en trainen we dan alle3 hetzelfde?![]()

Kan wel wat lastig zijn omdat we weinig plaats gaan hebben voor te dlen! 
Aww! Nu dacht ik dat ik een betere techniek had, maar hij is zo te zien nog altijd fout!![]()
Wat raad je me aan om mijn ellebogen er recht onder te krijgen? Nog meer oefenen of echt gewoon op een andere plaats pakken? Andere startpositie? Lager, hoger? Noem maar op makker!![]()
EZ-barbell upright rows (wijd, tot borst)
6 x 28kg
6 x 28kg
Comm: Vroeger deed ik ze small, dat was meer voor mijn traps, nu voelde ik ze goed in mijn side delts!
Volgende keer zeker eens proberen, weet niet of ik weer het 1-6 principe dan ga doen, waarschijnlijk ga ik rampen met reps van 3.Het is echt alleen maar hetgeen dat ik op die foto toon, echt geen enkele moeite hoor. Ik raad u aan om even een licht/gemakkelijk gewicht te nemen en even te begrijpen wat de bedoeling is, je zal voelen normaal gezien dat die positie sterker is. Op de foto staat er zo'n pijl en dat is al wat je moet doen, gewoon u ellenbogen onder de bar zetten (loodrecht eronder) en dan zal de bar zelf iets hoger komen en mss iets dichter bij het lichaam. De breedte van u handen is goed denkik, maar dat is wel persoonlijker (ellenbogen onder de bar is echter een must). Ik ben er van overtuigd eens je de techniek door hebt je binnen de maand nog 45 presst.
Waar train je ergens ik wil wel eens langskomen als het niet te ver is.

Neen, maar ik heb het gevoel, nu dat ik wat meer tijd heb en me wat meer kan bezighouden met vrienden en vriendinnen, dat mijn test automatisch stijgt. 5 augustus ga ik naar het ziekenhuis, dan zien we wel wat er gebeurd.
Ok, de bedoeling is eigenlijk mijn zijkant schoudes aan te spreken, geeft niet als traps er ook wat inkomen, maar nu ik heb wijd pak voel ik mijn zijkant schouders veel beter, wel wat lastig aan de polsen.Volgens 3XL maakt het niet uit of je wijd of smal pakt om je trapezius aan te spreken. Als je bovenarmen meer dan horizontaal zijn met de grond, dan spreek je je trapz aan. Het is beter om iets wijder te nemen om kans op blessure te verminderen. Ik zelf neem ze nu rond schouderbreedte (dichtste inham EZ-bar).
Hou ook je ellebogen in een rechte lijn naar boven en laat ze niet naar voren toe komen.
Denk dat je CGBP toch niet echt juist uitgevoerd is. Als ik hem doe is het letterlijk schuren met de binnenkant van mijn armen langs mijn romp, terwijl ik zorg dat mijn onderarmen er recht onder zijn.