MuscleMeat

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
een hoop biceps-werk yos
nice bench

Gaat lekker kerel.

• Topic Starter Topic Starter
een hoop biceps-werk yos
nice bench

Bedankt mannen, hoeveelheid biceps oefeningen was eenmalig. :)

Training dinsdag 27 juli 2010.

BENEN

Box Squat

4 x 60kg
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 105kg
3 x 110kg
3 x 110kg

Squat

3 x 60kg
3 x 70kg
3 x 80kg
3 x 85kg
3 x 90kg
3 x 92,5kg
3 x 95kg
3 x 97,5kg
3 x 100kg - nice! - filmpje.
10 x 70kg - repout! - filmpje.

Comm: Het doel was 3 x 95kg... :)

Sled seated leg press

6 x 149kg
6 x 149kg
6 x 149kg

Dumbbell walking lunges (gewicht per hand)

3 sets - 22kg

Lever lying curls

9 x 55kg
7 x 55kg
8 x 55kg
7 x 55kg

Standing calf raises (smith)

12 x 100kg
8 x 100kg
9 x 100kg
7 x 100kg

Comm: Lichter gewicht voelt veel stabieler aan...

Seated calf raises

6 x 60kg
7 x 60kg
6 x 60kg

Commentaar: Goede training! Ik kon misschien bij sommige oefeningen nog wel iets hoger gaan, maar dan ging mijn vorm er echt onder lijden, dus liever veilig. Ik voel me veel sterker en veiliger als er een goede spotter bij is, goed dat Hannes er was.

Erg goed getraind man! Misschien wat minder rampsets doen zodat je nog meer energie hebt voor de zware sets? Maar als het zo goed voelt, keep it up! 100 kg op de squat is een mooie mijlpaal!

Erg goed getraind man! Misschien wat minder rampsets doen zodat je nog meer energie hebt voor de zware sets? Maar als het zo goed voelt, keep it up! 100 kg op de squat is een mooie mijlpaal!
Merci! Hmm, rampsets zijn eerder op goed opgewarmd te zijn en ter voorbereiding van de zwaarste set.

Opmerkingen: Laatse rep met 100kg was niet echt zuiver.

http://www.youtube.com/watch?v=LMEM9TG30Mc&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=bwGuixV32LY&feature=youtube_gdata

mooi mooi, congrats met die 100kg! :)

Weer echt sterk zeg!

Vind dit heel goed hoor en erg nette techniek, ook die laatste.

Ben het eens met rah rah man wat betreft die ramp sets, voor opwarming heb je geen grote gewichten nodig, een paar minuten cardio + wat lichte setjes maakt je al optimaal warm zonder je spieren uit te putten. Het kan wel prettig zijn om de techniek even goed te krijgen met die rampsetjes maar dat kan ook met een iets groter gat tussen je 'voelsetjes' en je werksetjes. Rampen vind ik zelf erg lekker en zo kun je er makkelijker alles uithalen met goede techniek, het nadeel helaas is dat de intensiteit van de oefening zo wat omlaag gaat omdat je beste set zo minder sterk zal zijn.

lekker hoor, 100kg op je rug planten op je 16jaar.
goed bezig !

Ook zot squat volume vooraf aangegaan. 1.5xBW squat op reps is al binnen dus.

mooi mooi, congrats met die 100kg! :)

Vind dit heel goed hoor en erg nette techniek, ook die laatste.

Ben het eens met rah rah man wat betreft die ramp sets, voor opwarming heb je geen grote gewichten nodig, een paar minuten cardio + wat lichte setjes maakt je al optimaal warm zonder je spieren uit te putten. Het kan wel prettig zijn om de techniek even goed te krijgen met die rampsetjes maar dat kan ook met een iets groter gat tussen je 'voelsetjes' en je werksetjes. Rampen vind ik zelf erg lekker en zo kun je er makkelijker alles uithalen met goede techniek, het nadeel helaas is dat de intensiteit van de oefening zo wat omlaag gaat omdat je beste set zo minder sterk zal zijn.

lekker hoor, 100kg op je rug planten op je 16jaar.
goed bezig !

Ook zot squat volume vooraf aangegaan. 1.5xBW squat op reps is al binnen dus.
Bedankt iedereen! Ik ben wel trots op mijn benen, maar toch is er een keerzijde...

Helaas heb ik toen ik begon met trainen, gesquat met een nekkussen (p*ssy pad:o)... waardoor ik tot nu toe maximum 80kg op mijn rug kan houden zonder de p*ssy pad. Ik werk er echt hard aan om zonder te squatten, maar het lukt gewoon niet... Dat is meestal ook het probleem bij de calf raises, omdat ik daar ook het nekkussen moet gebruiken en zelfs soms nog een handdoek! :o

Heb dit al meerdere keren vermeld, maar misschien waren sommige het vergeten.

Dat rampen bevalt me wel, ik ben aan de twijfel geslagen wat ik zou gaan doen na mijn vakantie...

Ik dacht zelf aan:

1st - Stronglifts 5x5 tot ik vastloop
2nd - Rippetoe tot ik 2x gedeload heb
3rd - Madcow's 5x5

Daarna zal het alweer zomer zijn en ga ik terug deze 4-dagensplit doen of een specifiek schema zoals dogcrap, wendler 5/3/1, hst,...

Kracht gaat dit me zeker leveren, maar of het ook massa levert?

Netjes hoor.. 100kg squat! Proficiat met de heerlijke mijlpaal!

Zéér netjes kerel! 3x100kg squat goed uitgevoerd met 16 jaar is zeer nice!
Wat was je doel ook alweer, 120kg squat eind dit jaar toch?

Netjes hoor.. 100kg squat! Proficiat met de heerlijke mijlpaal!
Bedankt, goed dat jij je ritme terug hebt gevonden! :)
Zéér netjes kerel! 3x100kg squat goed uitgevoerd met 16 jaar is zeer nice!
Wat was je doel ook alweer, 120kg squat eind dit jaar toch?
Thnx, 5 x 120kg is mijn doel ja... lukt wel als ik het na mijn reis ga aanpakken zoals ik plan, alhoewel ik twijfel voor de massa gains, dat is toch mijn prioriteit! :p

Kracht gaat dit me zeker leveren, maar of het ook massa levert?

Voor massa heb je helemaal geen nood aan een reprange van 8-12 fzo.
Wat veel belangrijker is, is het totaal van sets x reps.
5x5 voor een spiergroep is niet echt ideaal voor maximale hypertrophy. Dan kan je beter 7x5 doen. De keerzijde is hiervan natuurlijk dat je wat moet inleveren op de krachtgains, die dus iets minder snel omhoog zullen gaan.
Wat je ook kan doen is 1 dag bv. lekker laag in reps (3 fzo) en dan niet teveel setjes (6-8 fzo als je voor 3 reps gaat); een andere dag doe je dan iets hogere reprange (6-8 fzo) en ook genoeg setjes (bij 6 reps zouden 6 setjes nice zijn).
NB: Bij die 'hypertrophy-dag' gebruik best een wat lager gewicht (70%1RM) en bij de 'kracht-dag' de zwaarde shit (85%1RM)

Meer info over dit: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_setrep_bible en http://www.tmuscle.com/free_online_...performance/high_intensity_versus_high_volume

Hoop dat je er wat aan hebt :).

Laatst bewerkt:
Sterke eerste mijlpaal! keep up the good work :thumb:

Voor massa heb je helemaal geen nood aan een reprange van 8-12 fzo.
Wat veel belangrijker is, is het totaal van sets x reps.
5x5 voor een spiergroep is niet echt ideaal voor maximale hypertrophy. Dan kan je beter 7x5 doen. De keerzijde is hiervan natuurlijk dat je wat moet inleveren op de krachtgains, die dus iets minder snel omhoog zullen gaan.
Wat je ook kan doen is 1 dag bv. lekker laag in reps (3 fzo) en dan niet teveel setjes (6-8 fzo als je voor 3 reps gaat); een andere dag doe je dan iets hogere reprange (6-8 fzo) en ook genoeg setjes (bij 6 reps zouden 6 setjes nice zijn).
NB: Bij die 'hypertrophy-dag' gebruik best een wat lager gewicht (70%1RM) en bij de 'kracht-dag' de zwaarde shit (85%1RM)

Meer info over dit: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_setrep_bible en http://www.tmuscle.com/free_online_...performance/high_intensity_versus_high_volume

Hoop dat je er wat aan hebt :).
Hmm, interessant... toch word aangeraden om niet te ****en met het programma. :dunno:
Sterke eerste mijlpaal! keep up the good work :thumb:
Thnx, hopelijk blijft kracht erin en kan ik weer opbouwen na mijn vakantie!

Net een kleine interval-training gedaan...:o

~8 keer ~15sec. sprinten en dan ~45sec. wandelen.

Was hard! :)

netjes man die squat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven