- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt mannen, hoeveelheid biceps oefeningen was eenmalig.

Merci! Hmm, rampsets zijn eerder op goed opgewarmd te zijn en ter voorbereiding van de zwaarste set.Erg goed getraind man! Misschien wat minder rampsets doen zodat je nog meer energie hebt voor de zware sets? Maar als het zo goed voelt, keep it up! 100 kg op de squat is een mooie mijlpaal!
Vind dit heel goed hoor en erg nette techniek, ook die laatste.
Ben het eens met rah rah man wat betreft die ramp sets, voor opwarming heb je geen grote gewichten nodig, een paar minuten cardio + wat lichte setjes maakt je al optimaal warm zonder je spieren uit te putten. Het kan wel prettig zijn om de techniek even goed te krijgen met die rampsetjes maar dat kan ook met een iets groter gat tussen je 'voelsetjes' en je werksetjes. Rampen vind ik zelf erg lekker en zo kun je er makkelijker alles uithalen met goede techniek, het nadeel helaas is dat de intensiteit van de oefening zo wat omlaag gaat omdat je beste set zo minder sterk zal zijn.
lekker hoor, 100kg op je rug planten op je 16jaar.
goed bezig !
Bedankt iedereen! Ik ben wel trots op mijn benen, maar toch is er een keerzijde...Ook zot squat volume vooraf aangegaan. 1.5xBW squat op reps is al binnen dus.
)... waardoor ik tot nu toe maximum 80kg op mijn rug kan houden zonder de p*ssy pad. Ik werk er echt hard aan om zonder te squatten, maar het lukt gewoon niet... Dat is meestal ook het probleem bij de calf raises, omdat ik daar ook het nekkussen moet gebruiken en zelfs soms nog een handdoek! 
Bedankt, goed dat jij je ritme terug hebt gevonden!Netjes hoor.. 100kg squat! Proficiat met de heerlijke mijlpaal!

Thnx, 5 x 120kg is mijn doel ja... lukt wel als ik het na mijn reis ga aanpakken zoals ik plan, alhoewel ik twijfel voor de massa gains, dat is toch mijn prioriteit!Zéér netjes kerel! 3x100kg squat goed uitgevoerd met 16 jaar is zeer nice!
Wat was je doel ook alweer, 120kg squat eind dit jaar toch?

Kracht gaat dit me zeker leveren, maar of het ook massa levert?
.Hmm, interessant... toch word aangeraden om niet te ****en met het programma.Voor massa heb je helemaal geen nood aan een reprange van 8-12 fzo.
Wat veel belangrijker is, is het totaal van sets x reps.
5x5 voor een spiergroep is niet echt ideaal voor maximale hypertrophy. Dan kan je beter 7x5 doen. De keerzijde is hiervan natuurlijk dat je wat moet inleveren op de krachtgains, die dus iets minder snel omhoog zullen gaan.
Wat je ook kan doen is 1 dag bv. lekker laag in reps (3 fzo) en dan niet teveel setjes (6-8 fzo als je voor 3 reps gaat); een andere dag doe je dan iets hogere reprange (6-8 fzo) en ook genoeg setjes (bij 6 reps zouden 6 setjes nice zijn).
NB: Bij die 'hypertrophy-dag' gebruik best een wat lager gewicht (70%1RM) en bij de 'kracht-dag' de zwaarde shit (85%1RM)
Meer info over dit: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_setrep_bible en http://www.tmuscle.com/free_online_...performance/high_intensity_versus_high_volume
Hoop dat je er wat aan hebt.

Thnx, hopelijk blijft kracht erin en kan ik weer opbouwen na mijn vakantie!