AndroidHealthClinic

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm, interessant... toch word aangeraden om niet te ****en met het programma. :dunno:

Wel als je dingen wijzigt, dan volg je dus het programma niet meer eigenlijk. Maar dat wil niet zeggen dat een wijziging alleen maar contraproductief kan zijn. Als je weet wat je doet, kan het je training alleen maar bevorderen.

Zowiezo lijkt het me dat je iets zal moeten aanpassen, want jouw lichaam is anders en het is niet jij die zich moet aanpassen aan het schema, maar het schema aan jouw lichaam.

Laatst bewerkt:
Ik raad aan om niet met het programma te focken.
Nou heb ik zelf niet echt eigen ervaring, maar ik heb wel ontzettend veel informatie over het programma gelezen.

Gewoon het programma zo volgen zoals het is. En als de progressie er uit is (zal na 1-2 maand wel het geval zijn, je hebt namelijk al aardige stats) gewoon overstappen op een programma met wekelijkse progressie, en daar weer alles uit halen.

Waarom kloten met een programma als je met dat programma elke keer dat je in de gym stapt X kilo per oefening bij kan doen.

Maargoed, dat is alleen maar mijn (onervaren) mening.
Geniet eerst maar eens van je vakantie zou ik zeggen :)

Als je een bepaald schema zou doen, zou ik het ook gewoon tot de letter volgen... Misschien hier en daar wat isolatie-oefeningen toevoegen... Maar aan sets en reps voor de mainlifts zou ik niet prutsen, want dan verander je heel het principe imo.

Tot subiet :D!

• Topic Starter Topic Starter
Training donderdag 29 juli 2010.

SCHOUDERS - TRICEPS

Overhead press

3 x 20kg
3 x 25kg
3 x 30kg
3 x 32,5kg
3 x 35kg
3 x 37,5kg
2 x 40kg - damn, derde rep fail! - filmpje :o.
3 x 40kg - het was dus weer een mentaal geval...:) - filmpje.

Seated dumbbell arnold press

10 x 13kg
6 x 14kg

Seated dumbbell shoulder press

6 x 15kg
6 x 15kg

Cable one arm lateral raises

9 x 7,5kg
8 x 7,5kg

Comm: Goeie oefening.

Dumbbell lateral raises

6 x 7kg
6 x 7kg

EZ-barbell upright rows (wijd)

8 x 28kg
8 x 28kg

Comm: Volgende keer met kabels doen.

Seated bent-over rear lateral raises

15 x 7kg
12 x 8kg

Bent-over rear lateral raises

12 x 9kg

Close grip bench press

6 x 30kg
6 x 35kg
1 x 50kg
6 x 45kg
1 x 52,5kg
6 x 45kg
0 x 55kg - fail.
5 x 45kg + dropset 2 x 40kg

Tricep dips

5 x lichaamsgewicht +2kg
5 x lichaamsgewicht +2,5kg
4 x lichaamsgewicht +2,5kg
4 x lichaamsgewicht +2,5kg + dropset 1 x lichaamsgewicht

EZ-barbell lying tricep extensions

10 x 18kg
8 x 18kg
7 x 18kg

Commentaar: Goede training, begin meer en meer vooruitgang te boeken, jammer dat ik binnenkort op reis moet! Rah Rah Man was er ook, hij begint ook echt sterk te worden! :D

Heb van een vriend een 14-daagse proefversie van WoW gekregen...:o
Hopelijk gaat hij niet op mijn oude account, anders kan ik het niet weerstaan om erop te spelen! :rolleyes::o

Als je een bepaald schema zou doen, zou ik het ook gewoon tot de letter volgen... Misschien hier en daar wat isolatie-oefeningen toevoegen... Maar aan sets en reps voor de mainlifts zou ik niet prutsen, want dan verander je heel het principe imo.

Tot subiet :D!

Die isolatie oef kunnen even goed heel het programma vernken. Dus elke wijziging aan het programma moet doordacht zijn.

Maar idd Yosh, je kan mss beter gewoon beginnen met het programma strict te volgen en dan zie je na verloop van tijd of er iets moet veranderen.

kracht gaat als een speer vooruit de laatste tijd.
en vakantie is niet altijd slecht, gewoon maken dat je goed eet voor die week en waarschijnlijk zal je zelfs wat kracht en massa gainen

Die isolatie oef kunnen even goed heel het programma vernken. Dus elke wijziging aan het programma moet doordacht zijn.

Maar idd Yosh, je kan mss beter gewoon beginnen met het programma strict te volgen en dan zie je na verloop van tijd of er iets moet veranderen.
Ja, jij zou het aantal sets op de mainlifts zelf veranderen. Ik zie eigenlijk niet in hoe bijvoorbeeld enkele barbell curls of side raises etc het programma kunnen vernken?

Ja, jij zou het aantal sets op de mainlifts zelf veranderen. Ik zie eigenlijk niet in hoe bijvoorbeeld enkele barbell curls of side raises etc het programma kunnen vernken?
Idd. ik ga gewoon even aankijken hoe het verloopt, als ik echt voel dat ik iets kan toevoegen dan doe ik dat ook.
kracht gaat als een speer vooruit de laatste tijd.
en vakantie is niet altijd slecht, gewoon maken dat je goed eet voor die week en waarschijnlijk zal je zelfs wat kracht en massa gainen
Bedankt, gaat wel lekker nu, waarschijnlijk omdat ik me nu wat meer bezig houdt met meiden... :) instant testosteron boost!

Ik hoop dat ik er baat bij ga hebben, zal wel ook zo zijn want ik heb rust nodig! Ik ga wel wat opdrukken, optrekken en dippen daar op vakantie en waarschijnlijk elke ochtend wat baantjes trekken op nuchtere maag samen met mijn moeder. :p

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Opmerkingen: De techniek is verbeterd vind ik persoonlijk! :) Maar toch nog niet helemaal recht die onderarmen...
http://www.youtube.com/watch?v=4X-TDXVRIPo&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Tz6W2D-Zh78&feature=youtube_gdata

Laatst bewerkt:
sterke training zeg sterke cgbp ook! eerst moeite met je eigen lichaamsgewicht dippen en nu zelfs met gewicht erbij! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Yep, gaat lekker hier! Je gaat als een spier over je oude niveau heen man! :)

Als je nog allerlei dingen toevoegt kan het wel eens gebeuren dat je door dit te hoge volume snel op een plateau komt.
Of zorgt dit er mss voor dat de volgende training te vroeg valt omdat je hierdoor nog niet hersteld bent..

Sterke CGBP:exactly:

Weer goed tot het uiterste getrained ook, toppie!

Ga zo door!Ik blijf je volgen!:lifter:

Hm zie ik daar nou de 1-6 methode bij cgbp (ga ik morgen ook proberen bij squat).
Erg netjes iig.

nice workouts! wanneer maak je weer piccaS?

sterke training zeg sterke cgbp zeg! eerst moeite met je eigen lichaamsgewicht dippen en nu zelfs met gewicht erbij! :thumbs:
Thanks, verschiet er ook wel van, van die dips! :)
Yep, gaat lekker hier! Je gaat als een spier over je oude niveau heen man! :)
Bedankt, jij pakt het ook weer goed op las ik.
Als je nog allerlei dingen toevoegt kan het wel eens gebeuren dat je door dit te hoge volume snel op een plateau komt.
Of zorgt dit er mss voor dat de volgende training te vroeg valt omdat je hierdoor nog niet hersteld bent..
True, ik weet wat ik ga doen en het plan lijkt goed.
Sterke CGBP:exactly:
Weer goed tot het uiterste getrained ook, toppie!
Ga zo door!Ik blijf je volgen!:lifter:
Thnx, jij hebt ook wel een sterke bench hoor... :)
Hm zie ik daar nou de 1-6 methode bij cgbp (ga ik morgen ook proberen bij squat).
Erg netjes iig.
Idd. voor mij werkt die wel bij de CGBP, voor squat weet ik het niet. Bij de squat zou ik je eens aanraden op squat lockouts of box squats alvorens je normale squat te doen. Zoals je kan zien in een benen-training bij mij.
nice workouts! wanneer maak je weer piccaS?
Bedankt, binnenkort maak ik weer wat foto's, weet wel niet of ik ze hier ga posten, want ik sta er niet echt droog bij... :o

Ben benieuwd naar de experts hun mening over de OH vandaag... armen kunnen wel wat rechter!

Idd. voor mij werkt die wel bij de CGBP, voor squat weet ik het niet. Bij de squat zou ik je eens aanraden op squat lockouts of box squats alvorens je normale squat te doen. Zoals je kan zien in een benen-training bij mij.

Ja dat wou ik ook altijd nog doen, ziet er lekker uit. Maar ik wil nu een poosje het rodedraadschema van 3XL volgen en daar zit het niet in (kan het natuurlijk wel een keer inbouwen hoor maar eerst nog even een poosje zonder), 3XL gebruikt in zijn schema de 1-6 methode voor sommige grote compounds als squat, bench & DL.

Ja dat wou ik ook altijd nog doen, ziet er lekker uit. Maar ik wil nu een poosje het rodedraadschema van 3XL volgen en daar zit het niet in (kan het natuurlijk wel een keer inbouwen hoor maar eerst nog even een poosje zonder), 3XL gebruikt in zijn schema de 1-6 methode voor sommige grote compounds als squat, bench & DL.

De reden hiervoor lijkt me is dat hij zich vooral toespitst op de lange kop van de triceps, deze die dus het grootste kan worden. Vandaar de extentie-bewegingen.

Om ook de andere 2 koppen aan te spreken zitten de dips erin. Dus je kan mss eens CGBP i.p.v. dips doen om af te wisselen?

Ellebogen iets meer naar voren als je dat bedoelt. Ging bij mij ook veel beter toen ik dat deed. 40kg is al wel een heel mooi gewicht hoor. Je bent goed bezig!

gaat nog steeds lekker hier, leuke log met filmpjes....

wanneer moet je op vakantie? :)

Idd. 3XL's schema is heel goed en doordacht, misschien iets voor na madcow's 5x5 of in de zomer! :)
Ellebogen iets meer naar voren als je dat bedoelt. Ging bij mij ook veel beter toen ik dat deed. 40kg is al wel een heel mooi gewicht hoor. Je bent goed bezig!
Geloof me... ik probeer het echt, ben er nu al langer dan een maand mee bezig... :o
gaat nog steeds lekker hier, leuke log met filmpjes....

wanneer moet je op vakantie? :)
Thnx, als het school is gaan er weinig of zelfs geen filmpjes kunnen komen. :(
12 augustus vertrek ik naar Kreta! :D

Ik ga vandaag ook nog wat naar de gym gaan (Rah Rah Man gaat ook), er nog even van genieten van die vrije tijd nu het nog kan! Misschien wat kuiten en adductoren/abductoren trainen... :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven