- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stakingen?lekker man, hoop dat die stakingen volgende week over zijn![]()
Hopelijk hebben wij daar geen last van!Neen, wij gaan naar Kavros Garden, een goed hotel.Oh vet Kreta ben ik ook geweest!(2x)
Chersonissos of Agos Nicolaios(of hoe je dat mag schrijven) toevallig?
Trainse zo!
Hmm, sommige oefeningen bevatten wel weinig sets, maar je hebt idd. gelijk, het was deze keer wat teveel.ik vind 4 a 5 oef waarmee je voorkant schouders aanpakt erg veel
yos
Vindt de flexibiliteit in mijn armen wel jammer...
) + 250gr gemengde paprika's en pepers + 260gr broccoli + 80gr quinoa (onbereid)
****! Net gedaan met alles te typen en dan klik ik mijn scherm weg!![]()

Het zal wel lukken, zit er nu toch al een tijdje op te hameren...
3 oefeningen in totaal voor schouders? Meerdere sets dan wel? Maar ik hou wel van een beetje afwisseling, die cable raises voelden bv. erg goed aan! En die normale shoulder presses waren om hoger in gewicht te gaan na de arnold presses. Ach ja... nog maar 1 weekje en daarna op reis en dan is het allemaal strict.weinig sets klopt maar wel allemaal voorkant-schouders
waarom niet drie oef voorkant/zijkant/achterkant - klaar
en idd flink blijven oefenen met die powercleans , dan komt het wel goed
Fuuu! Ken het ja
Nette training & voeding hoor, gewoon 4 vleesmaaltijden
Enne ook al toe curls
Oh is me idd opgevallen dat de KH's wat laag liggen, zie eigenlijk alleen maar dat beetje havermout + 2 boterhammen, je hebt borden rijst& andere goede bronnen nodig, eiwitten heb je al behoorlijk hoog.
Leuk hoor die voeding al dat vlees en groente. Maar daar zitten totaal geen koolhydraten in. Volgens mij is je EKV verhouding echt: 60/15/25 ofzo...
Weet niet of je in cut/bulk zit maar ik dacht dat je Clean-bulk was? :O
na 13:30 krijg je bijna geen koolhydraten meer naar binnen...
Ja, eiwitten zijn wat aan de hoge kant, koolhydraten wat laag, ik denk dat ik wel goed reageer op veel eiwitten en weinig koolhydraten.

Over die presses heb je helemaal gelijk, maar laterals en upright rows waren vooral gericht op de zijkant? Ik weet dat de voorkant er ook bij betrokken is maar is het niet hoofdzakelijk de zijkant bij de laterals en upright rows?waarom na een overhead press een arnold + shoulder press
pakken dezelfde spieren aan + laterals + upright rows - allemaal voorkant
veel teveel imo
je moet het natuurlijk zelf weten , maar 2 presses is echt genoeg
je schouderkoppen worden al zoveel belast
Over die presses heb je helemaal gelijk, maar laterals en upright rows waren vooral gericht op de zijkant? Ik weet dat de voorkant er ook bij betrokken is maar is het niet hoofdzakelijk de zijkant bij de laterals en upright rows?
Ja, eiwitten zijn wat aan de hoge kant, koolhydraten wat laag, ik denk dat ik wel goed reageer op veel eiwitten en weinig koolhydraten.
Normaal eet ik 500gr kwark of een blikje tonijn voor het slapen gaan, maar nu is dat de rest van het rundsvlees.
Vandaag zit ik ongeveer op: 2912kcal/301E(40%)/237KH(32%)/91V(28%)
Imo genoeg om aan te komen voor mij... gewicht blijft nog altijd stijgen.

Volgens mij maakt het meer uit om het totaalplaatje, maar misschien kan ik later wel wat koolhydraten nemen.Na je training zijn koolhydraten ook erg belangrijk... na half 2 eet je bijna geen koolhydraten tot de volgende dag!
Zoek wat meer balans of doe een keer rijst/pasta ipv en wat minder of geen groente/vlees/vis
Alhoewel je die massa echt niet ziet op mijn lichaam! Zware botten ofzo? 
Maar het gaat goed... ik weeg alweer 71.2kg...Alhoewel je die massa echt niet ziet op mijn lichaam! Zware botten ofzo?
![]()

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je sochtends 200gr eiwitten zou nemen, hoef je de rest van de dag geen eiwitten meer binnen te krijgen? (Dat is ff 't uiterste genomen van wat je zegt). Terwijl, volgens mij, je lichaam elke 2,5-3 uur om voedingsstoffen "vraagt" om binnen te krijgen..Volgens mij maakt het meer uit om het totaalplaatje, maar misschien kan ik later wel wat koolhydraten nemen.
Volgens mij maakt het meer uit om het totaalplaatje, maar misschien kan ik later wel wat koolhydraten nemen.
Het is voornamelijk omdat ik na die maaltijd bijna al mijn vetbronnen eet, waardoor ik liever koolhydraten een beetje mijdt.
Maar het gaat goed... ik weeg alweer 71.2kg...Alhoewel je die massa echt niet ziet op mijn lichaam! Zware botten ofzo?
![]()