XXL Nutrition

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker man, hoop dat die stakingen volgende week over zijn :)

Oh vet Kreta ben ik ook geweest!(2x)

Chersonissos of Agos Nicolaios(of hoe je dat mag schrijven) toevallig? :)

Trainse zo!

ik vind 4 a 5 oef waarmee je voorkant schouders aanpakt erg veel
yos

• Topic Starter Topic Starter
****! Net gedaan met alles te typen en dan klik ik mijn scherm weg! :fire:

lekker man, hoop dat die stakingen volgende week over zijn :)
Stakingen? :o Hopelijk hebben wij daar geen last van!
Oh vet Kreta ben ik ook geweest!(2x)

Chersonissos of Agos Nicolaios(of hoe je dat mag schrijven) toevallig? :)

Trainse zo!
Neen, wij gaan naar Kavros Garden, een goed hotel.
ik vind 4 a 5 oef waarmee je voorkant schouders aanpakt erg veel
yos
Hmm, sommige oefeningen bevatten wel weinig sets, maar je hebt idd. gelijk, het was deze keer wat teveel.

Training vrijdag 30 juli 2010.

TECHNIEK - KUITEN - BUIK

Overhead squat - lukt nog niet goed...

Power clean - flexibiliteit in mijn schouders is erg slecht, lukt echt niet!

Seated calf raises SS Standing calf raises (smith) SS Seated calf presses

11 x 70kg SS 10 x 100kg SS 12 x 221kg
10 x 70kg SS 8 x 100kg SS 12 x 221kg
9 x 70kg SS 6 x 100kg SS 8 x 221kg

Comm: Beetje last van mijn knie...

Seated dumbbell tibia curls

3 x ~15 x 15kg

Comm: Goeie oefening!

Seated hip adduction

20 x 65kg
16 x 70kg
12 x 70kg

Seated hip abduction

17 x 65kg
14 x 70kg
12 x 70kg

Weighted plank holds

3 sets - lichaamsgewicht +27,5kg

Tall kneeling pallof press isometric

2 x F x 15kg

Split stance pallof press isometric

2 x F x 15kg

Side planks

2 sets

Commentaar: Leuke training, gewoon even spieren aanpakken die je normaal niet echt traint! :) Vindt de flexibiliteit in mijn armen wel jammer...

Voeding vandaag voor de geïnteresseerden:

8.00u: 40gr havermout + 150ml magere melk + 3 volledige eieren + 2 eieren zonder eidooier + 15gr notenmix + kokosolie + 15gr whey perfection
10.00u: appel + 60gr volkoren brood + 100gr kalkoenfilet (beleg)
13.30u: 250gr gemarineerd rundsvlees (lekker!:D) + 250gr gemengde paprika's en pepers + 260gr broccoli + 80gr quinoa (onbereid)
16.00u: 150gr gemarineerd rundsvlees + 200gr snijbonen
18.30u: 200gr Atlantische zalm + 330gr snijbonen
21.00u: 250gr gemarineerd rundsvlees

Die flexibiliteit heb je zo te pakken.

Leuk hoor die voeding al dat vlees en groente. Maar daar zitten totaal geen koolhydraten in. Volgens mij is je EKV verhouding echt: 60/15/25 ofzo...:exactly:

Weet niet of je in cut/bulk zit maar ik dacht dat je Clean-bulk was? :O

na 13:30 krijg je bijna geen koolhydraten meer naar binnen...

Laatst bewerkt:
weinig sets klopt maar wel allemaal voorkant-schouders
waarom niet drie oef voorkant/zijkant/achterkant - klaar
en idd flink blijven oefenen met die powercleans , dan komt het wel goed

****! Net gedaan met alles te typen en dan klik ik mijn scherm weg! :fire:

Fuuu! Ken het ja :(
Nette training & voeding hoor, gewoon 4 vleesmaaltijden :eek:
Enne ook al toe curls :D

Oh is me idd opgevallen dat de KH's wat laag liggen, zie eigenlijk alleen maar dat beetje havermout + 2 boterhammen, je hebt borden rijst& andere goede bronnen nodig, eiwitten heb je al behoorlijk hoog.

Laatst bewerkt:
Waar is de kwark/nightprotein Yosh ?

Die flexibiliteit heb je zo te pakken.
Het zal wel lukken, zit er nu toch al een tijdje op te hameren...
weinig sets klopt maar wel allemaal voorkant-schouders
waarom niet drie oef voorkant/zijkant/achterkant - klaar
en idd flink blijven oefenen met die powercleans , dan komt het wel goed
3 oefeningen in totaal voor schouders? Meerdere sets dan wel? Maar ik hou wel van een beetje afwisseling, die cable raises voelden bv. erg goed aan! En die normale shoulder presses waren om hoger in gewicht te gaan na de arnold presses. Ach ja... nog maar 1 weekje en daarna op reis en dan is het allemaal strict.
Fuuu! Ken het ja :(
Nette training & voeding hoor, gewoon 4 vleesmaaltijden :eek:
Enne ook al toe curls :D

Oh is me idd opgevallen dat de KH's wat laag liggen, zie eigenlijk alleen maar dat beetje havermout + 2 boterhammen, je hebt borden rijst& andere goede bronnen nodig, eiwitten heb je al behoorlijk hoog.

Leuk hoor die voeding al dat vlees en groente. Maar daar zitten totaal geen koolhydraten in. Volgens mij is je EKV verhouding echt: 60/15/25 ofzo...:exactly:

Weet niet of je in cut/bulk zit maar ik dacht dat je Clean-bulk was? :O

na 13:30 krijg je bijna geen koolhydraten meer naar binnen...

Waar is de kwark/nightprotein Yosh ?
Ja, eiwitten zijn wat aan de hoge kant, koolhydraten wat laag, ik denk dat ik wel goed reageer op veel eiwitten en weinig koolhydraten.

Normaal eet ik 500gr kwark of een blikje tonijn voor het slapen gaan, maar nu is dat de rest van het rundsvlees. :meal:

Vandaag zit ik ongeveer op: 2912kcal/301E(40%)/237KH(32%)/91V(28%)

Imo genoeg om aan te komen voor mij... gewicht blijft nog altijd stijgen.

waarom na een overhead press een arnold + shoulder press
pakken dezelfde spieren aan + laterals + upright rows - allemaal voorkant
veel teveel imo

je moet het natuurlijk zelf weten , maar 2 presses is echt genoeg
je schouderkoppen worden al zoveel belast

waarom na een overhead press een arnold + shoulder press
pakken dezelfde spieren aan + laterals + upright rows - allemaal voorkant
veel teveel imo

je moet het natuurlijk zelf weten , maar 2 presses is echt genoeg
je schouderkoppen worden al zoveel belast
Over die presses heb je helemaal gelijk, maar laterals en upright rows waren vooral gericht op de zijkant? Ik weet dat de voorkant er ook bij betrokken is maar is het niet hoofdzakelijk de zijkant bij de laterals en upright rows?

Ja, eiwitten zijn wat aan de hoge kant, koolhydraten wat laag, ik denk dat ik wel goed reageer op veel eiwitten en weinig koolhydraten.

Normaal eet ik 500gr kwark of een blikje tonijn voor het slapen gaan, maar nu is dat de rest van het rundsvlees. :meal:

Vandaag zit ik ongeveer op: 2912kcal/301E(40%)/237KH(32%)/91V(28%)

Imo genoeg om aan te komen voor mij... gewicht blijft nog altijd stijgen.

Na je training zijn koolhydraten ook erg belangrijk... na half 2 eet je bijna geen koolhydraten tot de volgende dag! :rolleyes:

Zoek wat meer balans of doe een keer rijst/pasta ipv en wat minder of geen groente/vlees/vis

Na je training zijn koolhydraten ook erg belangrijk... na half 2 eet je bijna geen koolhydraten tot de volgende dag! :rolleyes:

Zoek wat meer balans of doe een keer rijst/pasta ipv en wat minder of geen groente/vlees/vis
Volgens mij maakt het meer uit om het totaalplaatje, maar misschien kan ik later wel wat koolhydraten nemen.

Het is voornamelijk omdat ik na die maaltijd bijna al mijn vetbronnen eet, waardoor ik liever koolhydraten een beetje mijdt.

Maar het gaat goed... ik weeg alweer 71.2kg...:o Alhoewel je die massa echt niet ziet op mijn lichaam! Zware botten ofzo? :p

Volgens mij maakt het meer uit om het totaalplaatje, maar misschien kan ik later wel wat koolhydraten nemen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je sochtends 200gr eiwitten zou nemen, hoef je de rest van de dag geen eiwitten meer binnen te krijgen? (Dat is ff 't uiterste genomen van wat je zegt). Terwijl, volgens mij, je lichaam elke 2,5-3 uur om voedingsstoffen "vraagt" om binnen te krijgen..

Het is voornamelijk omdat ik na die maaltijd bijna al mijn vetbronnen eet, waardoor ik liever koolhydraten een beetje mijdt.

Maar het gaat goed... ik weeg alweer 71.2kg...:o Alhoewel je die massa echt niet ziet op mijn lichaam! Zware botten ofzo? :p

Ik weeg al meer dan jouw lol??? :D

Maar het maakt echt niet uit of je die koolhydraten gaat scheiden van je vetten.
Het is beter dat je alles wat gelijkmatig verdeelt en rond de training misschien wat minder vetten en meer koolhydraten en 's avonds wat minder koolhydraten en meer vetten.
Zelf eet ik dan nog extra eiwitten 's morgens, na de training en voor het slapen gaan in vergelijking met de andere maaltijden.

heb eigenlijk nog nooit fotos gezien van je. Op de filmpjes krijg je wel een idee, maar op fotos oog je meestal wat groter dan op een filmpje vind ik. Misschien een idee om eens paar fotos te plaatsen?
71kg is al best netjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven