AndroidHealthClinic

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je sochtends 200gr eiwitten zou nemen, hoef je de rest van de dag geen eiwitten meer binnen te krijgen? (Dat is ff 't uiterste genomen van wat je zegt). Terwijl, volgens mij, je lichaam elke 2,5-3 uur om voedingsstoffen "vraagt" om binnen te krijgen..

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je sochtends 200gr eiwitten zou nemen, hoef je de rest van de dag geen eiwitten meer binnen te krijgen? (Dat is ff 't uiterste genomen van wat je zegt). Terwijl, volgens mij, je lichaam elke 2,5-3 uur om voedingsstoffen "vraagt" om binnen te krijgen..
[Link niet meer beschikbaar]
Deze had ik dus ook al gelezen, maar ik vind dat je gewoon alles een beetje moet uitproberen en zien waar je de beste ervaring van hebt!
Ik weeg al meer dan jouw lol??? :D

Maar het maakt echt niet uit of je die koolhydraten gaat scheiden van je vetten.
Het is beter dat je alles wat gelijkmatig verdeelt en rond de training misschien wat minder vetten en meer koolhydraten en 's avonds wat minder koolhydraten en meer vetten.
Zelf eet ik dan nog extra eiwitten 's morgens, na de training en voor het slapen gaan in vergelijking met de andere maaltijden.
Ik doe het ook ongeveer zo. Gewicht zegt echt niet veel hoor!
heb eigenlijk nog nooit fotos gezien van je. Op de filmpjes krijg je wel een idee, maar op fotos oog je meestal wat groter dan op een filmpje vind ik. Misschien een idee om eens paar fotos te plaatsen?
71kg is al best netjes
71kg is te veel voor mijn huidige fysiek... ik snap het echt niet hoe ik zo zwaar ben... misschien veel vet gegained? Op filmpjes vind ik dat ik er net groter uit zie! :p

Training zaterdag 31 juli 2010.

RUG

Deadlift

3 x 60kg
3 x 70kg
3 x 80kg
3 x 90kg
3 x 100kg
3 x 105kg
2 x 110kg - fail!
0 x 110kg - dikke fail! - filmpje:D.

Comm: Ga volgende training deadlift wat verder in mijn training zetten, eens zien wat dat geeft

Pull-ups

6 x lichaamsgewicht -20kg
5 x lichaamsgewicht -20kg

Chin-ups

3 x lichaamsgewicht + 3 x lichaamsgewicht -10kg
2 x lichaamsgewicht + 4 x lichaamsgewicht -10kg

Cable pulldown (handpalmen naar buiten, schouderbreedte)

8 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg + dropset 3 x 45kg

Bent-over barbell row (handpalmen naar buiten)

6 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg
14 x 50kg - laatste reps serieus gecheat.. - filmpje.
6 x 52,5kg

Dumbbell bent-over row

2 sets - 18kg

T-bar machiner row (onderste greep)

8 x 27,5kg
6 x 27,5kg
6 x 27,5kg

T-bar machiner row (bovenste greep)

6 x 27,5kg
6 x 27,5kg
6 x 27,5kg + dropset 3 x 25kg

High pulls

3 sets - 50kg - filmpje.

Comm: Nog altijd een rare oefening. :p

Dumbbell shrugs

10 x 26kg
12 x 26kg
8 x 28kg

Commentaar: Training viel op zich wel mee, jammer dat ik de 3 reps niet haalde op de deadlift, maarja ik was mijn concentratie een beetje verloren.
Techniek van de high pulls is nog altijd niet goed imo.
Vanaf nu ga ik ook niet meer wijd optrekken, ik kan meer en zwaarder met gewone chin-ups.
Volgende training (als die er nog komt!) ga ik deadlift later doen en iets hoger in reps.

Dat je die deadlift faalt snap ik niet? Zeer slechte lockout? In dat geval wat rackpulls erbij gooien.

Die high pull ziet er opzich goed uit maar hij mag wel wat sneller vanaf net onder de knie en je moet je armen niet gaan gebruiken maar echt puur en alleen de snelheid uit je traps en heupen halen.

Goede training weer jongen! :D

goede training. sterke deadlift hoor :thumbs:

Dat je die deadlift faalt snap ik niet? Zeer slechte lockout? In dat geval wat rackpulls erbij gooien.

Die high pull ziet er opzich goed uit maar hij mag wel wat sneller vanaf net onder de knie en je moet je armen niet gaan gebruiken maar echt puur en alleen de snelheid uit je traps en heupen halen.
Misschien een goed idee, het is vooral mijn grip die faalt, rackpulls kunnen daarbij helpen ja.
High pull zal ik op letten, het is moeilijk als niemand je dit eens kan voortonen of aanleren.

goede training. sterke deadlift hoor :thumbs:
Bedankt beiden! :)

Laatst bewerkt:
Lichtinval zit duidelijk niet mee op de foto's. In het echt zie je toch al wat afscheiding tussen schouders en armen en heb je ook een brute ader op de zijkant van je kuit lopen.

Lichtinval zit duidelijk niet mee op de foto's. In het echt zie je toch al wat afscheiding tussen schouders en armen en heb je ook een brute ader op de zijkant van je kuit lopen.
Haha, goed dat je dat zegt, waarschijnlijk ook omdat ik nog geen carbs binnen heb dan! :)
Ze zijn nu al weg, waren maar tijdelijk! ;)
Heb weer zin om te trainen...

Jammer van die deadlift; ik zag het probleem niet:(
Ik heb vooral moeite bij de start, lockout is easy peasy bij mij.

Je BOR is wel telkens lachen moet ik zeggen; zit je net een chick vol te pompen:D.
Ik kan het niet zien, maar zolang je met je rug heft is het allemaal goed. Ikzelf heb gisteren voor de eerste keer echt perfect met mijn rug BOR gedaan en voelde helemaal niets aan mijn armen:).

Nette training allezins, keep on going!:cool:

Als je faalt op grip, pak dan gewoon straps (alleen bij de zwaarste sets) en train grip er los bij..

ben het miron eens qua snelheid t.a.v de high pull
ik denk dat het je wel lukt als je gewicht verlaagd
begin eens met 30 of 40

Jammer van die deadlift; ik zag het probleem niet:(
Ik heb vooral moeite bij de start, lockout is easy peasy bij mij.

Je BOR is wel telkens lachen moet ik zeggen; zit je net een chick vol te pompen:D.
Ik kan het niet zien, maar zolang je met je rug heft is het allemaal goed. Ikzelf heb gisteren voor de eerste keer echt perfect met mijn rug BOR gedaan en voelde helemaal niets aan mijn armen:).

Nette training allezins, keep on going!:cool:
Grip was gewoon het probleem. BOR was idd. op het einde een beetje verdoet, maar het was lekker agressief! :D
Als je faalt op grip, pak dan gewoon straps (alleen bij de zwaarste sets) en train grip er los bij..
Hmm... ik zal erover nadenken als ik eenmaal problemen krijg met grip bij mijn nieuwe trainingssT.
ben het miron eens qua snelheid t.a.v de high pull
ik denk dat het je wel lukt als je gewicht verlaagd
begin eens met 30 of 40
Je hebt gelijk, volgende keer maar eens wat lager gewicht, al moet ik wel heel diep doorzakken dan! :p

Vandaag ook nog wat gelopen... conditie begint te komen want het voelde niet zo zwaar aan.

Jammer dat grip de beperkende factor moet spelen, die rug was nog kaarsrecht.
Pak je hem al mixed grip? Anders kun je idd gaan kijken naar gripversterkende oefeningen.

Training maandag 2 augustus 2010.

BORST - BICEPS

Bench press

3 x 20kg
3 x 30kg
3 x 35kg
3 x 40kg
3 x 45kg
3 x 47,5kg
3 x 50kg
3 x 52,5kg - filmpje.
3 x 55kg - ging beter en sneller als vorige week. - filmpje.
1 x 57,5kg + dropset 3 x 50kg + dropset 3 x 40kg - 2de rep dikke fail! - filmpje:D.

Dumbbell flyes

9 x 13kg
7 x 13kg
6 x 13kg

Incline bench press (in losse smith, 2de gaatje)

5 x 42,5kg
4 x 42,5kg
4 x 42,5kg - filmpje.
4 x 42,5kg

Dumbbell incline flyes

9 x 11kg
8 x 11kg
8 x 11kg

Power rack bicep partial curls :rolleyes:

5 x 22,5kg
5 x 22,5kg
6 x 20kg
6 x 20kg - filmpje.

Comm: Brandende onderarmen...

Barbell curls

8 x 19,5kg
7 x 19,5kg
6 x 19,5kg

Comm: Voelde goed en ze gingen beter!

EZ-barbell preacher curls

8 x 18kg
6 x 18kg

Commentaar: Alweer een goeie training, bench press gaat toch wat vooruit wat zeker positief is! :) Die partial curls voelde ik vooral in mijn onderarmen... het was het proberen waard.

Voeding vandaag:

8.00u: 50gr havermout + 100ml magere chocomelk + 3 volledige eieren + 3 eieren zonder eidooier + 15gr notenmix + kokosolie + kiwi
10.00u: appel + 50gr havermout + 95gr kabeljauwfilet
11.30u - 12.45u: 40gr honing met water (tijdens training)
13.00u: 25gr whey isolaat + 20gr brinta + kaneel + cacao (na training)
13.30u: 300gr gemarineerd rundsvlees (lekker!:D) + 150gr gemengde paprika's en pepers + 250gr spinazie + 70gr ebly (onbereid) + 30gr volkoren brood
18.00u: 160gr Atlantische zalm + 350gr broccoli
21.00u: 280gr gemarineerd rundsvlees

Totaal kcal en E/K/V: 3115kcal 281E/306KH/97V - beetje teveel kcals...

Laatst bewerkt:
2de rep op 57.5 kg zou ik zeker geen dikke fail noemen, zoveel heb ik niet gespot, maar het was idd wel nodig :p. Volgende borsttraining pak je hem gewoon.

Incline benchpress vind ik ook al aardig hoor!

Hier een foto van dat overheerlijke gemarineerd rundsvlees! :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opmerkingen: Techniek van normale bench press vind ik veel beter als voorheen! :)

Gelukkig heb ik mijn inlcine bench press ook gefilmd... nu zie ik dat ik het niet echt goed doe.

Die barbell curls zien er gay uit! :p

http://www.youtube.com/watch?v=Ug3jLr74H-M&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=cE2KgM4TGqw&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=hQg7TXOXaW0&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=G3e14VZw9Eo&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=OP_OwSfxTvc&feature=youtube_gdata

Bench press ziet er netjes uit, wat me opvalt is dat je hem erg strikt pakt, misschien als je iets meer veer pakt onderin en ook iets sneller probeert weg te drukken dat je zo hogere gewichten aankan (bedoel ik niet bouncen mee ;)). Volgens mij gaf dave tate in een filmpje ook informatie over zo'n techniek maar ik heb zo-even geen filmpje bij de hand.

nette training! benchpress ziet er inderdaad wel netjes uit! :thumb:

2de rep op 57.5 kg zou ik zeker geen dikke fail noemen, zoveel heb ik niet gespot, maar het was idd wel nodig :p. Volgende borsttraining pak je hem gewoon.

Incline benchpress vind ik ook al aardig hoor!
Hehe, gelukkig was je er om te spotten! :)
Morgen weer beuken, kan zelf zijn dat ik in de avond ook nog schouders en triceps ga doen... i.v.m. met ziekenhuis.
Bench press ziet er netjes uit, wat me opvalt is dat je hem erg strikt pakt, misschien als je iets meer veer pakt onderin en ook iets sneller probeert weg te drukken dat je zo hogere gewichten aankan (bedoel ik niet bouncen mee ;)). Volgens mij gaf dave tate in een filmpje ook informatie over zo'n techniek maar ik heb zo-even geen filmpje bij de hand.
Thnx, techniek is wel verbeterd vind ik.
nette training! benchpress ziet er inderdaad wel netjes uit! :thumb:
Bedankt, jij presst me er wel nog altijd uit! :)

Net even mijn moeder laten trainen met 5kg dumbbells.. biceps en schouders alleen maar, was fun! :p nee, geen pics..

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven