Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je sochtends 200gr eiwitten zou nemen, hoef je de rest van de dag geen eiwitten meer binnen te krijgen? (Dat is ff 't uiterste genomen van wat je zegt). Terwijl, volgens mij, je lichaam elke 2,5-3 uur om voedingsstoffen "vraagt" om binnen te krijgen..
[Link niet meer beschikbaar]
Deze had ik dus ook al gelezen, maar ik vind dat je gewoon alles een beetje moet uitproberen en zien waar je de beste ervaring van hebt!
Ik weeg al meer dan jouw lol
Maar het maakt echt niet uit of je die koolhydraten gaat scheiden van je vetten.
Het is beter dat je alles wat gelijkmatig verdeelt en rond de training misschien wat minder vetten en meer koolhydraten en 's avonds wat minder koolhydraten en meer vetten.
Zelf eet ik dan nog extra eiwitten 's morgens, na de training en voor het slapen gaan in vergelijking met de andere maaltijden.
Ik doe het ook ongeveer zo. Gewicht zegt echt niet veel hoor!
heb eigenlijk nog nooit fotos gezien van je. Op de filmpjes krijg je wel een idee, maar op fotos oog je meestal wat groter dan op een filmpje vind ik. Misschien een idee om eens paar fotos te plaatsen?
71kg is al best netjes
71kg is te veel voor mijn huidige fysiek... ik snap het echt niet hoe ik zo zwaar ben... misschien veel vet gegained? Op filmpjes vind ik dat ik er net groter uit zie!
Training zaterdag 31 juli 2010.
RUG
Deadlift
3 x 60kg
3 x 70kg
3 x 80kg
3 x 90kg
3 x 100kg
3 x 105kg
2 x 110kg - fail!
0 x 110kg - dikke fail! - filmpje

.
Comm: Ga volgende training deadlift wat verder in mijn training zetten, eens zien wat dat geeft
Pull-ups
6 x lichaamsgewicht -20kg
5 x lichaamsgewicht -20kg
Chin-ups
3 x lichaamsgewicht + 3 x lichaamsgewicht -10kg
2 x lichaamsgewicht + 4 x lichaamsgewicht -10kg
Cable pulldown (handpalmen naar buiten, schouderbreedte)
8 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg + dropset 3 x 45kg
Bent-over barbell row (handpalmen naar buiten)
6 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg
14 x 50kg - laatste reps serieus gecheat.. - filmpje.
6 x 52,5kg
Dumbbell bent-over row
2 sets - 18kg
T-bar machiner row (onderste greep)
8 x 27,5kg
6 x 27,5kg
6 x 27,5kg
T-bar machiner row (bovenste greep)
6 x 27,5kg
6 x 27,5kg
6 x 27,5kg + dropset 3 x 25kg
High pulls
3 sets - 50kg - filmpje.
Comm: Nog altijd een rare oefening.
Dumbbell shrugs
10 x 26kg
12 x 26kg
8 x 28kg
Commentaar: Training viel op zich wel mee, jammer dat ik de 3 reps niet haalde op de deadlift, maarja ik was mijn concentratie een beetje verloren.
Techniek van de high pulls is nog altijd niet goed imo.
Vanaf nu ga ik ook niet meer wijd optrekken, ik kan meer en zwaarder met gewone chin-ups.
Volgende training (als die er nog komt!) ga ik deadlift later doen en iets hoger in reps.