nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt vanzelf goed mijn progressie gaat steeds trager![]()
of ander schema ?
en schema kan ik echt niet volhouden... ik heb ook eens wendler gedaan en toen heb ik alle 4 de weken in 1 week gedaanHehe, gelukkig was je er om te spotten!![]()
Morgen weer beuken, kan zelf zijn dat ik in de avond ook nog schouders en triceps ga doen... i.v.m. met ziekenhuis.
Thnx, techniek is wel verbeterd vind ik.
Bedankt, jij presst me er wel nog altijd uit!
Net even mijn moeder laten trainen met 5kg dumbbells.. biceps en schouders alleen maar, was fun!nee, geen pics..
Jup.. morgen waarschijnlijk in de ochtend schouders - triceps en in avond rug... weet niet hoelang ik ga moeten herstellen van operatie.Twee keer traine op 1 dag? =o
Zalig die comment int klein! xD hahaha
Techniek gaat meestal voor op gewicht bij mij.Valt me op dat jij ook goed op je techniek let en niet te zwaar pakt waardoor je je techniek verkloot! top!
Haha, idd. dan film ik uw bench zeker! Moest ik hem clearen zou hij wel uit mijn handen zijn gevallen en bij de vorige sets was er al een schroef uit de bar gevlogen... daardoor verloor ik ook mijn concentratie! Echt geen degelijk materiaal hier... mixed grip kan ik echt niet zwaar, misschien omdat ik het niet gewoon ben?Hehe wij gaans eens samen benchen makker!
Gvd erg jammer die DL je had hem zeker kunnen clearen.. Gewoon mixed grip doen + magnesium, easy 110 imo.
Haha, idd. dan film ik uw bench zeker! Moest ik hem clearen zou hij wel uit mijn handen zijn gevallen en bij de vorige sets was er al een schroef uit de bar gevlogen... daardoor verloor ik ook mijn concentratie! Echt geen degelijk materiaal hier... mixed grip kan ik echt niet zwaar, misschien omdat ik het niet gewoon ben?
.
, raar man, bij ons zijn de halters en stuff eigenlijk wel van goede kwaliteit.
. Wel pas vanaf september , maar dan train ik gewoon eens s'avonds mee met je , als dat goed is voor jouw
. Mijn neef zal tegen dan ook wel daar trainen.mixed grip kan ik echt niet zwaar, misschien omdat ik het niet gewoon ben?
heb je wel al eens hook grip geprobeerd?Hehe, magnesium zou wel eens leuk zijn. Is goed, in september is het toch nog niet zo druk op school... t'zal wel weer opbouwen zijn na mijn vakantie.Hehe zou wel eens vet zijn , hopelijk tegen dan de 130 clearen.
Schroef uit de bar??, raar man, bij ons zijn de halters en stuff eigenlijk wel van goede kwaliteit.
Mixed grip kan je normaal toch zwaarder, ik doe boven de 100kg zowieso mixed grip. Beetje mee oefenen maar normaal heb je minder last van gripverlies, en met magnesium pak je 20kg extra zonder gripproblemen.
Maar goed nieuws, krijg een treinabbo, dus ik kan stoppen in de Pinte. Wel pas vanaf september , maar dan train ik gewoon eens s'avonds mee met je , als dat goed is voor jouw
. Mijn neef zal tegen dan ook wel daar trainen.

Ga mixed wel eens proberen na mijn vakantie, hook grip al geprobeerd, werkte niet echt voor mij.maar dan moet je dat gewend worden heheb je wel al eens hook grip geprobeerd?

Overmorgen gaat niet lukken, dan ga ik naar het ziekenhuis.zo echt sterk!
het is idd heel veel mentaal!
deadliften zou ik persoonlijk dan maar overmorgen doen
maar moet je zelf weten![]()
Nette training weer!
raar dat je evenveel squat als je deadlift :O
Bedankt mannen! Ben altijd al sterker geweest in mijn benen, zal wel aan de genen liggen!je begint steeds sterker te worden, maar voel jij nooit niks in je onderrug na een het squatten? (echt helemaal niks?)

Merci! Ben nog aan't twijfelen wat ik allemaal ga doen, maar zal er wel uit geraken morgenvroeg.Morgen succes gewenst met je 2 zware trainingenEn ook succes voor donderdag natuurlijk! Weeral mooi sterker geworden, buiten de vorige training!
Buffe spotter btw! JK

Morgen succes gewenst met je 2 zware trainingenEn ook succes voor donderdag natuurlijk! Weeral mooi sterker geworden, buiten de vorige training!
Buffe spotter btw!
.