Fitness Seller

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
komt vanzelf goed mijn progressie gaat steeds trager :o

Hehe, gelukkig was je er om te spotten! :)
Morgen weer beuken, kan zelf zijn dat ik in de avond ook nog schouders en triceps ga doen... i.v.m. met ziekenhuis.

Thnx, techniek is wel verbeterd vind ik.

Bedankt, jij presst me er wel nog altijd uit! :)

Net even mijn moeder laten trainen met 5kg dumbbells.. biceps en schouders alleen maar, was fun! :p nee, geen pics..

Twee keer traine op 1 dag? =o
Zalig die comment int klein! xD hahaha

Laatst bewerkt:
Valt me op dat jij ook goed op je techniek let en niet te zwaar pakt waardoor je je techniek verkloot! top!:exactly:

Hehe wij gaans eens samen benchen makker!

Gvd erg jammer die DL je had hem zeker kunnen clearen.. Gewoon mixed grip doen + magnesium, easy 110 imo.

• Topic Starter Topic Starter
Twee keer traine op 1 dag? =o
Zalig die comment int klein! xD hahaha
Jup.. morgen waarschijnlijk in de ochtend schouders - triceps en in avond rug... weet niet hoelang ik ga moeten herstellen van operatie.
Valt me op dat jij ook goed op je techniek let en niet te zwaar pakt waardoor je je techniek verkloot! top!
Techniek gaat meestal voor op gewicht bij mij.
Hehe wij gaans eens samen benchen makker!

Gvd erg jammer die DL je had hem zeker kunnen clearen.. Gewoon mixed grip doen + magnesium, easy 110 imo.
Haha, idd. dan film ik uw bench zeker! Moest ik hem clearen zou hij wel uit mijn handen zijn gevallen en bij de vorige sets was er al een schroef uit de bar gevlogen... daardoor verloor ik ook mijn concentratie! Echt geen degelijk materiaal hier... mixed grip kan ik echt niet zwaar, misschien omdat ik het niet gewoon ben?

Haha, idd. dan film ik uw bench zeker! Moest ik hem clearen zou hij wel uit mijn handen zijn gevallen en bij de vorige sets was er al een schroef uit de bar gevlogen... daardoor verloor ik ook mijn concentratie! Echt geen degelijk materiaal hier... mixed grip kan ik echt niet zwaar, misschien omdat ik het niet gewoon ben?

Hehe zou wel eens vet zijn , hopelijk tegen dan de 130 clearen :o.

Schroef uit de bar?? :P, raar man, bij ons zijn de halters en stuff eigenlijk wel van goede kwaliteit.

Mixed grip kan je normaal toch zwaarder, ik doe boven de 100kg zowieso mixed grip. Beetje mee oefenen maar normaal heb je minder last van gripverlies, en met magnesium pak je 20kg extra zonder gripproblemen.

Maar goed nieuws, krijg een treinabbo, dus ik kan stoppen in de Pinte :D. Wel pas vanaf september , maar dan train ik gewoon eens s'avonds mee met je , als dat goed is voor jouw :p. Mijn neef zal tegen dan ook wel daar trainen.

Hehe zou wel eens vet zijn , hopelijk tegen dan de 130 clearen :o.

Schroef uit de bar?? :P, raar man, bij ons zijn de halters en stuff eigenlijk wel van goede kwaliteit.

Mixed grip kan je normaal toch zwaarder, ik doe boven de 100kg zowieso mixed grip. Beetje mee oefenen maar normaal heb je minder last van gripverlies, en met magnesium pak je 20kg extra zonder gripproblemen.

Maar goed nieuws, krijg een treinabbo, dus ik kan stoppen in de Pinte :D. Wel pas vanaf september , maar dan train ik gewoon eens s'avonds mee met je , als dat goed is voor jouw :p. Mijn neef zal tegen dan ook wel daar trainen.
Hehe, magnesium zou wel eens leuk zijn. Is goed, in september is het toch nog niet zo druk op school... t'zal wel weer opbouwen zijn na mijn vakantie. :)
maar dan moet je dat gewend worden he ;) heb je wel al eens hook grip geprobeerd?
Ga mixed wel eens proberen na mijn vakantie, hook grip al geprobeerd, werkte niet echt voor mij.

Training dinsdag 3 augustus 2010.

BENEN :fire:

Box squat

4 x 60kg
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 105kg - twijfel om nog hoger te gaan of niet...
4 x 110kg - boom!
4 x 110kg - filmpje.

Squat

3 x 70kg
3 x 80kg
3 x 85kg
3 x 90kg
3 x 95kg
3 x 100kg - pff... hard! - filmpje
3 x 102,5kg - YES! Mijn hard begon opeens echt heel hard te bonken, raar! - filmpje.
11 x 70kg - dropset, doodgaan. - filmpje.

Sled seated leg press (narrow stance, voeten dicht bij elkaar)

17 x 125kg - ok... te licht.
9 x 141kg
9 x 141kg - wankel, wankel. :p

Seated leg extensions

8 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg

Comm: Ging normaal barbell alternating lunges doen, maar kon moeilijk mijn evenwicht bewaren dus heb ik maar deze gedaan.

Lever lying curl

10 x 55kg
8 x 55kg
4 x 55kg
8 x 50kg

Comm: Op één of andere manier verlies ik hier altijd heel snel mijn kracht.

Standing calf raises (smith)

8 x 115kg
8 x 115kg
9 x 115kg
10 x 115kg

Comm: Evenwicht was beter als voorheen. Respect voor Hannes die de bar goed stevig op zijn traps kan houden, ik moet helaas het p*ssy pad nog gebruiken.

Seated calf raises

11 x 62,5kg
8 x 65kg
8 x 65kg
8 x 65kg

Commentaar: Top training! Dacht in het begin echt dat het niks ging worden... maar toen een positieve mindset gekregen en er gewoon voor gegaan, met goed resultaat! Soms is het echt een mentale zaak. Ik ben wel helemaal op nu... Hopelijk kan ik morgen deadliften!

Laatst bewerkt:
zo echt sterk!
het is idd heel veel mentaal!
deadliften zou ik persoonlijk dan maar overmorgen doen ;)
maar moet je zelf weten :D

zo echt sterk!
het is idd heel veel mentaal!
deadliften zou ik persoonlijk dan maar overmorgen doen ;)
maar moet je zelf weten :D
Overmorgen gaat niet lukken, dan ga ik naar het ziekenhuis.
Misschien ga ik gewoon hoog in reps zitten op de deadlift of rack pulls doen, ik zie wel.

Opmerkingen: Box squat is niet zo goed gefilmt.

Laatse rep van 3 x 102,5kg was niet onder parallel, ach ja...
http://www.youtube.com/watch?v=HIscsrUHQ5I&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=mphWjlot-Dk&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=HcIBlI2zWUY&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=4Ro-mPXbVdo&feature=youtube_gdata
http://www.youtube.com/watch?v=4Ro-mPXbVdo&feature=youtube_gdata

Laatst bewerkt:
oh okee succes in het ziekenhuis! :)

Nette training weer!

raar dat je evenveel squat als je deadlift :O

;) je begint steeds sterker te worden, maar voel jij nooit niks in je onderrug na een het squatten? (echt helemaal niks?)

Morgen succes gewenst met je 2 zware trainingen :p En ook succes voor donderdag natuurlijk! Weeral mooi sterker geworden, buiten de vorige training!

Buffe spotter btw :D! JK

oh okee succes in het ziekenhuis! :)

Nette training weer!

raar dat je evenveel squat als je deadlift :O

;) je begint steeds sterker te worden, maar voel jij nooit niks in je onderrug na een het squatten? (echt helemaal niks?)
Bedankt mannen! Ben altijd al sterker geweest in mijn benen, zal wel aan de genen liggen!
Ik voel mijn onderrug nu wel heel licht, maar doet niet pijn ofzo, er is niks aan de hand. ;)
Morgen succes gewenst met je 2 zware trainingen :p En ook succes voor donderdag natuurlijk! Weeral mooi sterker geworden, buiten de vorige training!

Buffe spotter btw :D! JK
Merci! Ben nog aan't twijfelen wat ik allemaal ga doen, maar zal er wel uit geraken morgenvroeg.

Buffe spotter is geen joke, je bent buff, deels ook door de pomp en dat heilig licht in Oxygen. :D

Buffe spotter btw :D!

Je bent me voor ;).

Gaat wel lekker , goeie vorm ook bij het squaten. Je legs gaan er goed op vooruit! Ik ben blijkbaar de enige met een leg-probleem xD.

Gaat lekker vooruit, valt me op dat je nu iets minder diep zit als voorheen maar par is gewoon nog netjes hoor.

nice squats miguel.
progressie zit er goed in nog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven