AndroidHealthClinic

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat een shitload aan oefeningen weer
dat moet zeker progressie opleveren
goed gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Je bent me voor ;).

Gaat wel lekker , goeie vorm ook bij het squaten. Je legs gaan er goed op vooruit! Ik ben blijkbaar de enige met een leg-probleem xD.
Thanks, je legs zijn ook al nice hoor, gewoon geduld hebben. :)
Gaat lekker vooruit, valt me op dat je nu iets minder diep zit als voorheen maar par is gewoon nog netjes hoor.
Bedankt, goed opgemerkt, volgende keer wat dieper proberen gaan..
nice squats miguel.
progressie zit er goed in nog
Bedankt, laatste tijd maak ik wel wat progressie ja, maar heb nood aan rust.

Training woensdag 4 augustus 2010.

SCHOUDERS - TRICEPS

Overhead press

3 x 20kg
3 x 25kg
3 x 30kg
3 x 32,5kg
3 x 35kg
3 x 37,5kg
3 x 40kg - filmpje.
1 x 42,5kg - filmpje.

Bradford press

6 x 20kg - gewoon voor de fun.

Seated dumbbell shoulder press (zonder rugsteun)

12 x 12kg
8 x 13kg
7 x 13kg

Cable one arm lateral raises

12 x 7,5kg
8 x 10kg

Dumbbell lateral raises

8 x 7kg
8 x 7kg

EZ-barbell upright rows (wijd)

10 x 28kg
8 x 28kg

Comm: Deze laat ik eruit volgende keer denk ik...

Bent-over rear lateral raises

8 x 9kg
0 x 11kg

Comm: Kreeg last van mijn schouder, meteen gestopt

T-bar machine rows (bovenste greep)

8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg

Comm: Veel beter voor de achterkant schouder.

Close grip bench press

6 x 30kg
3 x 40kg
1 x 52,5kg
6 x 45kg
0 x 55kg - fail!
4 x 47,5kg
0 x 55kg - argh, fail!
4 x 45kg + 2 x 40kg

Comm: Het kan niet altijd feest zijn.

Tricep dips

5 x lichaamsgewicht +2,5kg
4 x lichaamsgewicht +3,75kg
4 x lichaamsgewicht +2,5kg
4 x lichaamsgewicht +2,5kg
4 x lichaamsgewicht

Comm: Ging goed, dippen terwijl er hele tijd een meid achter me op de buikspiertoestellen zat te kijken :D.

EZ-barbell lying tricep extensions

7 x 20,5kg
7 x 20,5kg
6 x 20,5kg

Commentaar: Alweer op sommige oefeningen een beetje verbeterd, eerste training van de dag zit erop. Er waren veel meiden vandaag... anders zie ik er bijna nooit! Deze avond rug trainen! :) Nu goed eten en rusten.

Heb je je polsen/schouders al gestretched? Ik weet zeker dat je je armen op de goeie plek krijgt als je een clean grip kan.

Nice man.
Misschien kun je ook om de zoveel tijd push press en strict oh press omwisselen.
Dat werkt voor mij heel goed voor oh

Verdoeme, nu dat ik eens niet kom, zijn er wel chicks :mad: Schoontjes :D?

Goede training hoor man! Veel oefeningen :cool:

Haha wtf doet die kerel aan die pully trouwens :P Curls met legdrive

Heb je je polsen/schouders al gestretched? Ik weet zeker dat je je armen op de goeie plek krijgt als je een clean grip kan.
Hm... wat wel raar is... met lichter gewicht kan ik beter pressen, clean grip lukt me nog steeds niet, maar het is al veel verbeterd! Gisteren is hij bv. gelukt! :)
Nice man.
Misschien kun je ook om de zoveel tijd push press en strict oh press omwisselen.
Dat werkt voor mij heel goed voor oh
Thnx, misschien wel een goed idee... volgende week misschien eens proberen, pak je je schouders dan wel nog goed aan?
Verdoeme, nu dat ik eens niet kom, zijn er wel chicks :mad: Schoontjes :D?

Goede training hoor man! Veel oefeningen :cool:
Thnx!
Damn... in het begin waren er zeker 4 in de krachttraining ruimte! :o
1 was buikspieroefeningen aan't doen.. gok 15 - 17 jaar, man... jammer dat ze zo vlug weg was! Dan bleef er nog een andere van 14 jaar (zit op mijn school) ook de hele tijd, soms eens naar elkaar gekeken xD.
Haha wtf doet die kerel aan die pully trouwens :P Curls met legdrive
Haha, je zou sommige eens moeten bezig zien...
Die kerel die je in het eerste press-filmpje traint al een stuk of 6 maand en heeft nauwelijk progressie gemaakt... hij traint bijna alleen maar borst. Als hij dumbbell presses doet dan drukt hij ze naar boven en boom laat hij gewoon naar beneden vallen als het ware zonder enige spanning erop te houden en dan doet hij iets raars om ze toch nog in de lucht te krijgen! :roflol:

Moet nog eens goed nadenken wat ik vanavond voor rug ga doen... zometeen ff gaan liggen!

Polsen stretchen kan overal. Als je het een aantal keer per dag doet ben je er binnen twee weken

Polsen stretchen kan overal. Als je het een aantal keer per dag doet ben je er binnen twee weken
Op rustdagen doe ik al pols- en tricepstreches, kan je eens uitleggen hoe jij ze doet?

Heb net een soort "star balsem" gesmeerd op mijn schouders en hamstrings, brand enorm! :D

Blijft allemaal wel lekker strikt :P, maar toch zeker nette trainingen! Als ik jouw was zou ik wat gaan push-pressen ook. Dat beetje extra legduw zorgt ervoor dat je nog meer boven je hoofd krijgt en dus meer gewicht voor je schouders :D.

Dat in combinatie met simpelweg het steeds verder rekken naar een cleangrip op een rerackte barbell, evt. één arm per keer.
Die doe ik dus ook op rustdagen! :) Behalve die eerste doe ik niet zo vaak...
Blijft allemaal wel lekker strikt :P, maar toch zeker nette trainingen! Als ik jouw was zou ik wat gaan push-pressen ook. Dat beetje extra legduw zorgt ervoor dat je nog meer boven je hoofd krijgt en dus meer gewicht voor je schouders :D.
Idd. misschien eens proberen volgende keer!

Training woensdag 4 augustus 2010.

RUG :fire:

Bent-over barbell row (supinated grip)

5 x 50kg
9 x 55kg
7 x 55kg
6 x 55kg
6 x 55kg
7 x 55kg

Comm: Op het laatste nog een setje erbij gedaan... gewoon omdat het kan.

Dumbbell bent-over row

~10 x 18kg
~8 x 18kg

Chin-ups

4 x lichaamsgewicht
4 x lichaamsgewicht -5kg
3 x lichaamsgewicht -5kg
3 x lichaamsgewicht -10kg
4 x lichaamsgewicht -10kg
5 x lichaamsgewicht -10kg

Cable straight back seated row

10 x 40kg
9 x 40kg
8 x 40kg

T-bar machine row (onderste greep)

6 x 27,5kg - laatste rep niet zuiver.
6 x 27,5kg - laatse rep niet zuiver.

T-bar machine row (bovenste greep)

6 x 27,5kg
7 x 27,5kg + 2 x 25kg

Rack pulls

4 x 60kg
4 x 70kg
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 105kg - filmpje.

Deadlift

3 x 60kg
3 x 70kg
3 x 80kg
3 x 90kg
2 x 100kg - mixed grip, grip fail 3de rep - filmpje.
3 x 100kg - **** yeah! - filmpje

High pulls

2 sets - 40kg - filmpje.

Barbell shrugs

11 x 80kg
6 x 90kg
8 x 85kg
7 x 85kg

Commentaar: Yes! Heerlijke training! Ben echt blij dat ik gegaan ben. Er was wel immens veel volk, bijna alle bankjes waren bezet voor borst en biceps gasten. Ik merkte ook dat veel mensen 2x op een dag gaan, zo zag ik alweer die mooie meid van deze morgen! :cool:
Toen ik aan de rack pulls begon, kreeg ik opeens weer veel energie... bij de deadlift was dat 2de setje echt op karakter. Er waren ook veel mensen benen aan het trainen... alhoewel ze niet los squatten en maar quarter squats maken... maarja, het is toch beter dan ze niet te trainen.

Laatst bewerkt:
Zotte training Yosh! Kben diep onder de indruk! =D

Zotte training Yosh! Kben diep onder de indruk! =D
Merci man!

Opmerkingen: Eerst en vooral, de hele staff van mijn gym weet dus dat ik videos op youtube heb. Geen probleem imo. :):p
Ik kwam aan de balie en ze zeiden: "Ah iere, mister youtube" :D

Rack pull was bij de laatste rep met mixed grip.

Deadlift was hard, heb hem deze keer achteraan in de training gedaan maar ben toch tevreden! Heb ook mixed grip uitgeprobeerd.
Na die fail op de eerste set dacht ik in mezelf: "**** it Miguel... 3 reps moet je halen, nu."

High pulls gingen niet erg goed.
http://www.youtube.com/watch?v=RXSBXErjkKE
http://www.youtube.com/watch?v=wkyMwCY2AhE&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=VxUI0KAExMM&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=na5zHOxipuo&feature=channel

Laatst bewerkt:
Bij de highpull mis je volledige extensie. Teveel op kracht nog. Verder gaat het wel lekker zie ik zo!

sterke training! veel gedaan zeg! sterk geroeid ook :thumb:

Sterke deadlift man.

Je rack pulls mochten in verhouding dan wel weer hoger niet?
Probeer ook eens als je aan de lock out bent bij de rack pull nog eens je schouderbladen samen te trekken en borst vooruit te steken. Dus niet overstrekken met je onderrug maar wel met de bovenkant.
Want je wil toch wat (meer) rugdikte niet?:D

Bij de highpull mis je volledige extensie. Teveel op kracht nog. Verder gaat het wel lekker zie ik zo!
Nog lager gaan in gewicht of?
sterke training! veel gedaan zeg! sterk geroeid ook :thumb:
Thnx Nick.
Sterke deadlift man.

Je rack pulls mochten in verhouding dan wel weer hoger niet?
Probeer ook eens als je aan de lock out bent bij de rack pull nog eens je schouderbladen samen te trekken en borst vooruit te steken. Dus niet overstrekken met je onderrug maar wel met de bovenkant.
Want je wil toch wat (meer) rugdikte niet?:D
Bedankt, ik moet wel zeggen dat de bar in de losse smith wat dikker is, dus dat de grip daarop wat moeilijk is. Maar het was ook op het einde van mijn training. Na die rack pulls kreeg ik wel ongeloofelijk veel zin om te deadliften! :)

Vandaag nog eens core gaan trainen en dan naar het ziekenhuis. Mag vanaf nu ook niets meer eten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven