- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, je legs zijn ook al nice hoor, gewoon geduld hebben.Je bent me voor.
Gaat wel lekker , goeie vorm ook bij het squaten. Je legs gaan er goed op vooruit! Ik ben blijkbaar de enige met een leg-probleem xD.

Bedankt, goed opgemerkt, volgende keer wat dieper proberen gaan..Gaat lekker vooruit, valt me op dat je nu iets minder diep zit als voorheen maar par is gewoon nog netjes hoor.
Bedankt, laatste tijd maak ik wel wat progressie ja, maar heb nood aan rust.
.
Nu goed eten en rusten.Hm... wat wel raar is... met lichter gewicht kan ik beter pressen, clean grip lukt me nog steeds niet, maar het is al veel verbeterd! Gisteren is hij bv. gelukt!Heb je je polsen/schouders al gestretched? Ik weet zeker dat je je armen op de goeie plek krijgt als je een clean grip kan.

Thnx, misschien wel een goed idee... volgende week misschien eens proberen, pak je je schouders dan wel nog goed aan?Nice man.
Misschien kun je ook om de zoveel tijd push press en strict oh press omwisselen.
Dat werkt voor mij heel goed voor oh
Thnx!Verdoeme, nu dat ik eens niet kom, zijn er wel chicksSchoontjes
?
Goede training hoor man! Veel oefeningen![]()

Haha, je zou sommige eens moeten bezig zien...Haha wtf doet die kerel aan die pully trouwensCurls met legdrive

Op rustdagen doe ik al pols- en tricepstreches, kan je eens uitleggen hoe jij ze doet?Polsen stretchen kan overal. Als je het een aantal keer per dag doet ben je er binnen twee weken

Op rustdagen doe ik al pols- en tricepstreches, kan je eens uitleggen hoe jij ze doet?
Heb net een soort "star balsem" gesmeerd op mijn schouders en hamstrings, brand enorm!![]()
Die doe ik dus ook op rustdagen!Dat in combinatie met simpelweg het steeds verder rekken naar een cleangrip op een rerackte barbell, evt. één arm per keer.
Behalve die eerste doe ik niet zo vaak...Idd. misschien eens proberen volgende keer!Blijft allemaal wel lekker strikt, maar toch zeker nette trainingen! Als ik jouw was zou ik wat gaan push-pressen ook. Dat beetje extra legduw zorgt ervoor dat je nog meer boven je hoofd krijgt en dus meer gewicht voor je schouders
.

Merci man!

Nog lager gaan in gewicht of?Bij de highpull mis je volledige extensie. Teveel op kracht nog. Verder gaat het wel lekker zie ik zo!
Thnx Nick.sterke training! veel gedaan zeg! sterk geroeid ook![]()
Bedankt, ik moet wel zeggen dat de bar in de losse smith wat dikker is, dus dat de grip daarop wat moeilijk is. Maar het was ook op het einde van mijn training. Na die rack pulls kreeg ik wel ongeloofelijk veel zin om te deadliften!Sterke deadlift man.
Je rack pulls mochten in verhouding dan wel weer hoger niet?
Probeer ook eens als je aan de lock out bent bij de rack pull nog eens je schouderbladen samen te trekken en borst vooruit te steken. Dus niet overstrekken met je onderrug maar wel met de bovenkant.
Want je wil toch wat (meer) rugdikte niet?![]()