XXL Nutrition

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Core trainen is nergens voor nodig omdat je gisteren al heb gedeadlift en hebt gechint ;)

Core trainen is nergens voor nodig omdat je gisteren al heb gedeadlift en hebt gechint ;)

Hij heeft maar 1 set vrij gechint, rest was met tegengewicht. (Dus geen buikspieren vermoed ik?)

Persoonlijk vind ik extra abs training toch wel nodig. Maar dat moet hij weten natuurlijk:).

• Topic Starter Topic Starter

Hij heeft maar 1 set vrij gechint, rest was met tegengewicht. (Dus geen buikspieren vermoed ik?)

Persoonlijk vind ik extra abs training toch wel nodig. Maar dat moet hij weten natuurlijk:).
Ach ja... ieder zijn mening.

Ben toch gegaan, ondanks ik heel slecht heb geslapen.
Voel me nu futloos en heb honger...

BELANGRIJKE MEDEDELING

Ik ben net terug van het UZ Gent. Eerst hebben we nog 1 uur moeten wachten om ons aan te melden bij de receptie en daarna nog even moeten wachten in een wachtzaaltje.
De chirurg kwam ons alles mooi uitleggen wat er ging gebeuren en hoe het ging verlopen. Chill.
Toen moest ik op de operatietafel gaan liggen en werd ik verdooft in mijn lies.
Na een aantal minuten werd er een snede in mijn lies gemaakt waardoor alles zou gebeuren. Een catheter en nog een heleboel andere dingen kwamen daar in terecht of werden er terug uitgetrokken. :D
Linkse spatader ging vrij vlot, maar helaas was er een kleine vertakking die na 45 minuten tasten (pijnlijk!) eindelijk gevonden werd en tenslotte ook werd dicht gespoten met het bindweefsel (het bindweefsel veroorzaakte bovendien krampen in de onderbuik). Daarna was de rechtse spatader aan de beurt...
Die was zo goed als in 15 minuten dicht. Dan nog 15 minuten op de snede drukken met een zakdoek, waardoor er geen bloed meer uit kwam.

Nu mag ik ten minste tot maandag geen inspanningen doen (vooral geen spanning op buik) en zou het ook kunnen gebeuren dat er de volgende dagen een onsteking optreed... afwachten dus.

Wow, nog een heftige operatie blijkbaar. Hopelijk krijg je geen last van ontstekingen!
Drie daagjes rust nog en dan terug knallen!

Unleash the Beast Miguel ;)

Je had een lage testosteron door die spataders, als ik dat zo goed begrijp?
Ik wist niet eens dat je vandaag ook daadwerkelijk werd geopereerd man! Hoop dat je snel hersteld, en snel weer aan 't ijzer kan gaan hangen. Met testosteron up & running uiteraard!!

Succes ermee man!

Bij deadlift mis je denkik wat glute actie, zoals al gezegd dat je geen volledige lockout hebt. Gewoon dus glutes opspannen (heupen naar voor knallen maw) en dat over borst en schouders is al gezegd.
Er zit wel wat meer in die deadlifts man, zien er ****ing easy uit! Als je terug klaar bent om te trainen steek er dan wat agressie in! Explosief trekken!!

(en als mixed grip slecht voelt hook grip)

Laatst bewerkt:
En ik heb straps vandaag binnengekregen van xxl, die mag je ook altijd even gebruiken hoor bij je topsets op deadlift.

succes met revalideren ;) drie daagjes is gelukkig niet zo lang

Je had een lage testosteron door die spataders, als ik dat zo goed begrijp?
Ik wist niet eens dat je vandaag ook daadwerkelijk werd geopereerd man! Hoop dat je snel hersteld, en snel weer aan 't ijzer kan gaan hangen. Met testosteron up & running uiteraard!!
Dat is de diagnose die ze stellen ja... zit hier nu al een hele tijd mee, hopelijk is het nu echt opgelost!
Succes ermee man!

Bij deadlift mis je denkik wat glute actie, zoals al gezegd dat je geen volledige lockout hebt. Gewoon dus glutes opspannen (heupen naar voor knallen maw) en dat over borst en schouders is al gezegd.
Er zit wel wat meer in die deadlifts man, zien er ****ing easy uit! Als je terug klaar bent om te trainen steek er dan wat agressie in! Explosief trekken!!

(en als mixed grip slecht voelt hook grip)
Ga ik aan werken, bedankt vriend!
En ik heb straps vandaag binnengekregen van xxl, die mag je ook altijd even gebruiken hoor bij je topsets op deadlift.
Is goed man, jammer dat we tijdens school niet zoveel? gaan kunnen samen trainen... zaterdag kom ik eens naar de gym, even praten ofzo, ga waarschijnlijk niets kunnen doen.
succes met revalideren ;) drie daagjes is gelukkig niet zo lang
Bedankt Nick, hopelijk zijn het er maar 3!

Iedereen echt bedankt voor de steun, motivatie is zo ****ing torenhoog op het moment! Jammer dat ik volgende week op reis ga.

Voel je de test nu al stijgen?:D Veel succes met revalideren:).

Haha , niceeeeee :D. It's done, lekker chillen nu :P.

Binnen een maand of 3 maak je de gains van je leven.

En in september eens banken met mij dan heb je daar meteen ook een 100 1RM op zoals Hannes :D.

He kerel, heb echt bewondering voor je wat betreft wat je meemaakt, hoe je in het leven staat en hoe je levensstijl is...zeker gezien je leeftijd. Sterkte&beterschap met de revalidatie, hopelijk kan je aankomende week weer rustig aan beginnen, doe het wel rustig aan he ;). Herstel is ook belangrijk en daar krijg je ook honger van :p

rustig aan doen yos met die liesjes van je
onnodige druk erop en je zit zo weer bij die slager
keep it up man uit oost-vlaanderen

Haha , niceeeeee :D. It's done, lekker chillen nu :P.

Binnen een maand of 3 maak je de gains van je leven.

En in september eens banken met mij dan heb je daar meteen ook een 100 1RM op zoals Hannes :D.
Haha, ben blij dat het nu gedaan is wel, hoop alleen dat ik nog wat kan knallen voor mijn vakantie. 100kg banken zal wel voor volgend jaar zijn... :o
He kerel, heb echt bewondering voor je wat betreft wat je meemaakt, hoe je in het leven staat en hoe je levensstijl is...zeker gezien je leeftijd. Sterkte&beterschap met de revalidatie, hopelijk kan je aankomende week weer rustig aan beginnen, doe het wel rustig aan he ;). Herstel is ook belangrijk en daar krijg je ook honger van :p
Bedankt, altijd leuk om jouw raad en praatjes te lezen! :) Heb zo goed als altijd honger, eten doe ik nog altijd volgens planning, net genoeg om het bijkomende vet te vermijden.
rustig aan doen yos met die liesjes van je
onnodige druk erop en je zit zo weer bij die slager
keep it up man uit oost-vlaanderen
Thnx Ove, je bent een wijze man! Idd. ik ga zien of het maandag gaat lukken of niet... deadliften, squatten gaat denkik niet lukken dan, misschien borst - biceps.

Ik zie deze rust als een deel van mijn deload, gewoon goed eten en rusten, heb dat wel nodig en verdient.

Heb je zeker verdiend!
Dedication zit goed bij je, eenmaal terug van vakantie ga je als een malle...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven