Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Core trainen is nergens voor nodig omdat je gisteren al heb gedeadlift en hebt gechint![]()
.Core trainen is nergens voor nodig omdat je gisteren al heb gedeadlift en hebt gechint![]()
Ach ja... ieder zijn mening.Hij heeft maar 1 set vrij gechint, rest was met tegengewicht. (Dus geen buikspieren vermoed ik?)
Persoonlijk vind ik extra abs training toch wel nodig. Maar dat moet hij weten natuurlijk.
Core trainen is nergens voor nodig omdat je gisteren al heb gedeadlift en hebt gechint![]()

Wow, nog een heftige operatie blijkbaar. Hopelijk krijg je geen last van ontstekingen!
Drie daagjes rust nog en dan terug knallen!
Merci mannen, k'hoop echt dat ik binnenkort weer kan trainen... nu kan ik zo goed als niks doen.
Dat is de diagnose die ze stellen ja... zit hier nu al een hele tijd mee, hopelijk is het nu echt opgelost!Je had een lage testosteron door die spataders, als ik dat zo goed begrijp?
Ik wist niet eens dat je vandaag ook daadwerkelijk werd geopereerd man! Hoop dat je snel hersteld, en snel weer aan 't ijzer kan gaan hangen. Met testosteron up & running uiteraard!!
Ga ik aan werken, bedankt vriend!Succes ermee man!
Bij deadlift mis je denkik wat glute actie, zoals al gezegd dat je geen volledige lockout hebt. Gewoon dus glutes opspannen (heupen naar voor knallen maw) en dat over borst en schouders is al gezegd.
Er zit wel wat meer in die deadlifts man, zien er ****ing easy uit! Als je terug klaar bent om te trainen steek er dan wat agressie in! Explosief trekken!!
(en als mixed grip slecht voelt hook grip)
Is goed man, jammer dat we tijdens school niet zoveel? gaan kunnen samen trainen... zaterdag kom ik eens naar de gym, even praten ofzo, ga waarschijnlijk niets kunnen doen.En ik heb straps vandaag binnengekregen van xxl, die mag je ook altijd even gebruiken hoor bij je topsets op deadlift.
Bedankt Nick, hopelijk zijn het er maar 3!succes met revaliderendrie daagjes is gelukkig niet zo lang
Haha, zo snel gaat dat niet hoor. Het gaat geleidelijk aan gebeuren, na 3 maand moet ik op controle.Voel je de test nu al stijgen?Veel succes met revalideren
.
. Herstel is ook belangrijk en daar krijg je ook honger van 
Haha, ben blij dat het nu gedaan is wel, hoop alleen dat ik nog wat kan knallen voor mijn vakantie. 100kg banken zal wel voor volgend jaar zijn...Haha , niceeeeee. It's done, lekker chillen nu
.
Binnen een maand of 3 maak je de gains van je leven.
En in september eens banken met mij dan heb je daar meteen ook een 100 1RM op zoals Hannes.

Bedankt, altijd leuk om jouw raad en praatjes te lezen!He kerel, heb echt bewondering voor je wat betreft wat je meemaakt, hoe je in het leven staat en hoe je levensstijl is...zeker gezien je leeftijd. Sterkte&beterschap met de revalidatie, hopelijk kan je aankomende week weer rustig aan beginnen, doe het wel rustig aan he. Herstel is ook belangrijk en daar krijg je ook honger van
![]()
Heb zo goed als altijd honger, eten doe ik nog altijd volgens planning, net genoeg om het bijkomende vet te vermijden.Thnx Ove, je bent een wijze man! Idd. ik ga zien of het maandag gaat lukken of niet... deadliften, squatten gaat denkik niet lukken dan, misschien borst - biceps.rustig aan doen yos met die liesjes van je
onnodige druk erop en je zit zo weer bij die slager
keep it up man uit oost-vlaanderen