AndroidHealthClinic

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
-waarom niet from the rack ?
-onderscheidt houden tss strict en met leg drive is makkelijker om progressie bij te houden
-elbows iets meer naar voren

Succes

• Topic Starter Topic Starter
-waarom niet from the rack ?
-onderscheidt houden tss strict en met leg drive is makkelijker om progressie bij te houden
-elbows iets meer naar voren

Succes
- Ik heb precies meer explosiviteit en kracht als ik de stang zo neem.
- Begrepen.
- Zal ik proberen!

Bah... waarom wilt mijn lichaam nu toch gewoon niet uitslapen... altijd al om 6 uur wakker! :(

Training zondag 30 mei 2010.

PULL

Cable pulldown

10 x 45kg
8 x 45kg
8 x 45kg
8 x 45kg
6 x 45kg

Deadlift

5 x 50kg
5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 75kg
5 x 80kg
5 x 85kg
5 x 90kg
2 x 92,5kg = stop

Bent-over barbell row

8 x 45kg
8 x 45kg
6 x 45kg
6 x 45kg
6 x 45kg

T-bar row machine

8 x 20kg
6 x 20kg
6 x 20kg
6 x 20kg

Dumbbell rear lateral raises

10 x 11kg
10 x 11kg
10 x 11kg
10 x 11kg

Barbell shrugs

10 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Dumbbell incline curls

12 x 8kg
6 x 8kg
6 x 8kg
5 x 8kg
6 x 7kg

Cable curls

6 x 30kg
6 x 25kg
5 x 25kg
5 x 25kg

Commentaar: Al met al een geslaagde training, maar toch ben ik teleurgesteld in mijn biceps... Ik heb helemaal geen gevoel ze getraint te hebben, misschien moet ik eens high reps proberen?

eerder eens zwaarder gaan curlen... 8kg is wel erg licht ook he..
Ook kan je op het einde van je trainen 21'en voor een goede pomp.. dan voel je ze wel goed

eerder eens zwaarder gaan curlen... 8kg is wel erg licht ook he..
Ook kan je op het einde van je trainen 21'en voor een goede pomp.. dan voel je ze wel goed
8kg is misschien heel erg licht voor jou, maar mijn biceps zijn ook niet echt groot te noemen... Ik denk dat ik eerder lichter moet gaan om er eerst wat massa op te kweken door middel van een perfecte uitvoering.

traag en gecontrolleerde dumbbell oefeningen,
maar op hetzelfde moment zwaar gaan, natuurlijk ook tot failure
en ja, 5-6 reps zijn wel weinig voor biceps,
ikzelf voel pas een pomp na sets met ~10 of meer reps

/care of je ze voelt. Ik voel 9/10 ook geen pomp van CGBP en m'n triceps groeien ook gewoon. Ga ze opmeten en hou die progressie bij, daar heb je meer aan.

nja ik bedoelde alleen maar je doet 12 keer 8kg, dan moet je gewoon af en toe de 10kilo dumbbells pakken en zoveel mogelijk reps eruit persen zodat je biceps ook wat meer gewicht te verduren krijgen..
En je kan er ook nog wat hammer curls bijgooien evt

Welcome back Yosh. Ik ga je weer volgen. Had helemaal niet in de gaten dat je weer een nieuw log had! :O

Yoshuba, respect voor hoe je op deze leeftijd al zo bewust bezig bent en hoe je alles op een rijtje hebt weten te zetten. Goede mentaliteit & gedrevenheid! Je bent zeker goed op weg :thumbs: ik ga je volgen.
Wat betreft je laatste training, ik vind het er netjes uit zien...en zeker gezien op wat voor een VOLUME jij traint :eek:....tel ik nou serieus 39 sets?

traag en gecontrolleerde dumbbell oefeningen,
maar op hetzelfde moment zwaar gaan, natuurlijk ook tot failure
en ja, 5-6 reps zijn wel weinig voor biceps,
ikzelf voel pas een pomp na sets met ~10 of meer reps
Hmm, zal ik onthouden, volgende keer maar eens high reps trainen.
/care of je ze voelt. Ik voel 9/10 ook geen pomp van CGBP en m'n triceps groeien ook gewoon. Ga ze opmeten en hou die progressie bij, daar heb je meer aan.
Heb ik ook gedaan, na 1 maand van 28 cm naar 30 cm. :o Veel te klein!
nja ik bedoelde alleen maar je doet 12 keer 8kg, dan moet je gewoon af en toe de 10kilo dumbbells pakken en zoveel mogelijk reps eruit persen zodat je biceps ook wat meer gewicht te verduren krijgen..
En je kan er ook nog wat hammer curls bijgooien evt
Zal ik nog eens overwegen, hammer curls zijn niet echt voor massa op de biceps, dacht ik?
Welcome back Yosh. Ik ga je weer volgen. Had helemaal niet in de gaten dat je weer een nieuw log had! :O
Thanks Kevin! :)
Yoshuba, respect voor hoe je op deze leeftijd al zo bewust bezig bent en hoe je alles op een rijtje hebt weten te zetten. Goede mentaliteit & gedrevenheid! Je bent zeker goed op weg :thumbs: ik ga je volgen.
Wat betreft je laatste training, ik vind het er netjes uit zien...en zeker gezien op wat voor een VOLUME jij traint :eek:....tel ik nou serieus 39 sets?
Wow, bedankt meid! Ik ben van plan deze levensstijl mijn hele leven te volharden! Ja, je hebt gelijk over dat volume. Binnenkort (na de examens) ga ik een ander schema volgen, waar het allemaal veel beter uitkomt. Nu train ik een beetje auto-regulated, dus als ik voel dat er echt nog een setje bij kan, dan doe ik dat ook.

Nu nog wat duits studeren...

mooie training! :thumbs:

Zal ik nog eens overwegen, hammer curls zijn niet echt voor massa op de biceps, dacht ik?
Je voelt ze wel in de biceps, maar pakt inderdaad vooral onderarmen aan. Maar je traint wel degelijk biceps er ook mee. Ik doe meestal hammer curls als opwarming (van de onderarmen) voor ik aan biceps begin en ook als ik klaar ben met biceps nog wat hammercurls..
Met sterke onderarmen curl je toch ook wel wat meer + kans op blessure is kleiner als je je onderarmen goed opwarmt.. heb dit zelf ondervonden

Vorige keer heb ik curls gedaan met de ez-bar. Kvond die wel goed aanvoelen!
Morgen is het triceps day, ik ga jouw oefening eens proberen hé :D!

Van de grote vakantie eens samen trainen?

Vorige keer heb ik curls gedaan met de ez-bar. Kvond die wel goed aanvoelen!
Morgen is het triceps day, ik ga jouw oefening eens proberen hé :D!

Van de grote vakantie eens samen trainen?
Is goed!

Volgende keer ga ik gewoon chin-ups en barbell curls doen voor de biceps en kijken hoe het dan aanvoelt.

Nu studeren voor school. :mad:

Wissel gewoon af wat of.. totaal niet strict curlen.. tot heel strict curlen en kijk wat het beste werkt voor jou.. hetzelfde met reps, als voor sommige mensen concentration curl op 10 hh goed werkt hoeft het niet te betekenen dat het bij jou ook zo goed werkt.

Training dinsdag 1 juni 2010.

Benen

Squat

5 x 50kg
5 x 60kg
5 x 65kg
5 x 70kg
5 x 75kg
5 x 80kg - met moeite!
3 x 85kg = stop

Comm: Ik gebruik opnieuw het neckpad (kussentje), mijn traps zijn onvoldoende ontwikkeld.

45° leg press

10 x 150kg
10 x 150kg
10 x 150kg
8 x 150kg
8 x 150kg

Comm: Note aan mezelf; verander in beenposities.

Seated leg extensions

10 x 55kg
8 x 55kg
10 x 50kg

Barbell lunges

8 x 45kg
8 x 45kg
8 x 45kg
8 x 45kg

Comm: Dit is gewoon doodgaan.

Lever lying curls

12 x 45kg
10 x 45kg
8 x 45kg
6 x 45kg

Seated calf raises

13 x 60kg
11 x 60kg
10 x 60kg
8 x 60kg

Standing calf raises (smith)

8 x 100kg
8 x 100kg
8 x 100kg

Weighted plank holds

4 x F x lichaamsgewicht +20kg

Commentaar: Een harde been-training zit er op. Ondertussen ook al geleerd voor mijn testen van morgen, ik ben gesloopt.

Goed getraind! Je gaat in no time terug op je vorige niveau zitten!

Sterke kuiten ook!

Pffff hard gesloopt na heel wat harde werk! Goede training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven