koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Ik heb precies meer explosiviteit en kracht als ik de stang zo neem.-waarom niet from the rack ?
-onderscheidt houden tss strict en met leg drive is makkelijker om progressie bij te houden
-elbows iets meer naar voren
Succes

8kg is misschien heel erg licht voor jou, maar mijn biceps zijn ook niet echt groot te noemen... Ik denk dat ik eerder lichter moet gaan om er eerst wat massa op te kweken door middel van een perfecte uitvoering.eerder eens zwaarder gaan curlen... 8kg is wel erg licht ook he..
Ook kan je op het einde van je trainen 21'en voor een goede pomp.. dan voel je ze wel goed
....tel ik nou serieus 39 sets?Hmm, zal ik onthouden, volgende keer maar eens high reps trainen.traag en gecontrolleerde dumbbell oefeningen,
maar op hetzelfde moment zwaar gaan, natuurlijk ook tot failure
en ja, 5-6 reps zijn wel weinig voor biceps,
ikzelf voel pas een pomp na sets met ~10 of meer reps
Heb ik ook gedaan, na 1 maand van 28 cm naar 30 cm./care of je ze voelt. Ik voel 9/10 ook geen pomp van CGBP en m'n triceps groeien ook gewoon. Ga ze opmeten en hou die progressie bij, daar heb je meer aan.
Veel te klein!Zal ik nog eens overwegen, hammer curls zijn niet echt voor massa op de biceps, dacht ik?nja ik bedoelde alleen maar je doet 12 keer 8kg, dan moet je gewoon af en toe de 10kilo dumbbells pakken en zoveel mogelijk reps eruit persen zodat je biceps ook wat meer gewicht te verduren krijgen..
En je kan er ook nog wat hammer curls bijgooien evt
Thanks Kevin!Welcome back Yosh. Ik ga je weer volgen. Had helemaal niet in de gaten dat je weer een nieuw log had! :O

Wow, bedankt meid! Ik ben van plan deze levensstijl mijn hele leven te volharden! Ja, je hebt gelijk over dat volume. Binnenkort (na de examens) ga ik een ander schema volgen, waar het allemaal veel beter uitkomt. Nu train ik een beetje auto-regulated, dus als ik voel dat er echt nog een setje bij kan, dan doe ik dat ook.Yoshuba, respect voor hoe je op deze leeftijd al zo bewust bezig bent en hoe je alles op een rijtje hebt weten te zetten. Goede mentaliteit & gedrevenheid! Je bent zeker goed op wegik ga je volgen.
Wat betreft je laatste training, ik vind het er netjes uit zien...en zeker gezien op wat voor een VOLUME jij traint....tel ik nou serieus 39 sets?
Je voelt ze wel in de biceps, maar pakt inderdaad vooral onderarmen aan. Maar je traint wel degelijk biceps er ook mee. Ik doe meestal hammer curls als opwarming (van de onderarmen) voor ik aan biceps begin en ook als ik klaar ben met biceps nog wat hammercurls..Zal ik nog eens overwegen, hammer curls zijn niet echt voor massa op de biceps, dacht ik?
Is goed!Vorige keer heb ik curls gedaan met de ez-bar. Kvond die wel goed aanvoelen!
Morgen is het triceps day, ik ga jouw oefening eens proberen hé!
Van de grote vakantie eens samen trainen?

Goed getraind! Je gaat in no time terug op je vorige niveau zitten!
Bedankt H. hopelijk gebeurt dat ook zo snel mogelijk en ga ik er ook even snel voorbij!
Sterke kuiten ook!
Thnx, benen zijn altijd moordend!Pffff hard gesloopt na heel wat harde werk! Goede training!