- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Te diep zakken bij een incline press? Volgens mij kun je niet dieper dan je borst hoor![]()
Te diep zakken bij een incline press? Volgens mij kun je niet dieper dan je borst hoor![]()
Schijnt veel stress op je schouders te zetten als je erg diep zakt...ik weet niet hoe dit oefening voelt want ik pak me borst alleen flat.

Waarom? Groeit je bovenkant borst zo goed mee of lijkt het alleen zo omdat je onderkant nog niet groot genoeg is om duidelijk verschil te zien?
Ik zou inclines gaan doen voordat je met een duidelijk verschil zit.![]()
welcome back! veel succes man!
abbo weer. altijd mooi om iemand te volgen die zeer gemotiveerd bezig is
Bedankt beiden!Dude who cares about the side raises, gwn een gewichtje pakken en pompen
Zie trouwens niet in waarom je ze doet, maar als je per se zoveel oef doet.. zolang je het leuk vindt en progressie maakt is het goed ! De motivatie is er.

1 uur - 1 uur 20 minuten.Hoelang ben je eigelijk bezig met een training want ik zie dat je echt ****ing veel setjes doet![]()
wel misschien dat het werkte voor hem, maar wil niet zeggen dat het voor jou gaat werken.
maar proberen kan je welsucces ermee dan

True, hij had ook wel een rond buikje.
Dan stop ik de oefening en probeer ik de volgende keer de volledige 5 reps wel te halen, en zo ga ik door.